|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dani Filth looks like Jesus Christ!!! |
|
quote: echt niet, zelfs jezus was groter |
|
Cradle, het is leuk geweest..ooit was ik twominded: Cradle en Dimmu...verder bestond er niks Maar hou er nu alsjeblieft mee op!! Verneuk het niet verder bij de ware blackmetal fan door je te laten leiden door Epic en $$..It's been kewl, maar aan alles komt een eind.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Cradle, was goed, nu minder. Dimmu begon goed, werd slecht en daarna weer goed! die laatste is echt mega vet! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 13-04-2002 17:56] |
|
quote: Hm...het was leuk je gekend te hebben soepkoeltoer, jammer dat het zo snel over is... (maw, bovenstaande wordt je niet echt in dank afgenomen denk ik zo..) MuayThaigerrr!! |
|
quote: Wat was er dan slecht? Als er iets minder moet zijn geweest was dat For All Tid....en dat was bestwel het begin....Stormblast heerst, Enthrone heerst, Spritual black Dimensions heerst, Puritanical heerst.... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Idd Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ja, kom op! het is toch ook zow. ik hoor steeds meer mensen hier over klagen. |
|
Ja het is zo. CoF weet ik niet, maar Dark Funeral heb ik laatst gezien en vond ik idd saai |
|
Ik ben geen bm-expert, maar wat jij zei klonk gewoon als standaard bm-vooroordeel. Maar ik ga hier verder niet op in, want ik weet er te weinig over om goed antwoord te geven. -Was reactoie op Soepkoeltoer- [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 13-04-2002 18:05] MuayThaigerrr!! |
|
quote: LOL! |
|
quote: en wat dacht je van immortal dan? doe mij maar gewoon een ondergrondse black metal bandje. dat heerst veel meer |
|
quote: Dark Funeral saai????WTF?? Ik hoop toch wel dat je hun CD's kent, anders is er op een live optreden idd weinig aan.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Niets aan toe te voegen Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: dit gaat toch ook over live, dat zo saai is geworden? maar wat de muziek betreft, heb ik niet gezegd dat het slecht is of zo, helemaal niet. |
|
quote: Yep, ik heb die mini, Secrets of the Black Farts, Vobiscum Sathanas. De nieuwe alleen op CDR. |
|
Maar hier begrijp ik uit dat je ze alleen live saai vind? En voor de laatste optredens hier (in hengelo en zaandam) moet je wel goed de nieuwe CD kennen.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 13-04-2002 18:37] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
nou... Vobiscum Sathanas vind ik wel goed, maar de anderen wat minder. Iig vond ik ze niet veel uitstraling hebben. En idd, bloed, varkenskoppen, kom er maar eens om tegenwoordig! |
|
Wow want het laatste album is echt een megasucces.. PS: Elessar, wij zijn echt gruwelijk offtopic... PPS: Ik heb geen spatje gezien...en een varkenskop al helemaal niet...ik was in Zaandam, het laatste optreden van europatour, dus misschien hadden ze door dat we in NL het niet echt een gave extra vinden, en hebben ze het daarom weggelaten.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 13-04-2002 18:42] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ten eerste snap ik niet waarom ze de show gaan veranderen. die zanger van Dark Funeral staat gewoon als een gay bij, met zijn latex pakje. gelukkig is muziek nog wel goed. |
|
Latex????? Heb ik niks van gezien.... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik was ook in Zaandam, en ik hou ook niet zo van latex pakjes. Maar we zijn idd wat afgedwaald... open er anders een topic over? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 13-04-2002 18:50] |
|
oh ja, cradle of filth. kut band en punt uit. kunnen net zo goed discussie gaan sluiten. toch? |
|
quote: Kewl, stond je een beetje vooraan? Was volgens mij een bangende groep vooraan die uit z'n dak ging, dan een groot gat, en dan gapende idioten...ik ging helemaal uit m'n plaat [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 13-04-2002 18:58] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |