|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Fans van bijvoorbeeld Death, Cynic, Atheist, latere Pestilence, Anomaly, Watchtower, Spiral Architect. Dat vroeg ik mij af! Cheers! Tymon |
|
ja en nu? |
|
count me in |
|
Mwoah de latere platen van Death kan ik ook wel waarderen, maar Scream bloody Gore en Leprosy zijn toch wel de beste... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Hahaha! Scream Bloody Gore is ook zwaar cool natuurlijk! Maar persoonlijk houd ik toch meer van de Symbolic era Tymon |
|
quote:Deze bands vind ik erg cool, maar vooral door de mengeling van agressie en techniek. Fusionmetal wordt me wat teveel gefreak, echt zo'n 'showcase'. En dat vind ik eigenlijk ook van jullie nummers, persoonlijk ga ik wat meer voor gefreak 'in dienst van de song' zeg maar. Maar goed, ik ben geen muzikant... dus wat je speelt vind ik superknap, doe ermee wat je wil . |
|
Kent iemand Rhadamantys? Ik weet ff niet hoe ik deze stijl moet omschrijven, technische death ofzo.. ZWAAR HEERSCHEND!! |
|
Ken niet alle bands die je noemt (wel qua naam), maar wat ik ken is Cynic, Aghora, Gordain Knot, Atheist, Pestilence, Watchtower (ken alleen enkele mp3's ), Neglected Fields, Spiral Architect Ik ben dus ook benieuwd naar jullie materiaal En Rob is als bassist zeker een goede keuze. |
|