|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Atak & Aardschok present: A NIGHT OF METAL LEGENDS TESTAMENT [USA] enige NL show! & PESTILENCE [NL] Eerst hebben we in April nog de zotte BOLT THROWER actie in Atak ( 2x uitverkocht!) maar in mei hebben we weer iets heel speciaals waar metalheads van zullen smullen. Een Amerikaanse thrash legende en een Nederlandse death metal legende delen het podium. TESTAMENT komt voor een exclusieve show naar Enschede en speelt het volledige ‘The Legacy’ album! Daarnaast komen natuurlijk alle andere krakers voorbij. De Amerikanen worden bijgestaan door ‘ons’ eigen PESTILENCE! Aan de vooravond van hun Amerikaanse tournee stelt Patrick Mameli de oudgediende bassist Jeroen Thesseling voor en nieuwe drummer Yuma van Eekkelen. Een waanzinnige double bill voor de spotprijs van 15 euro! En we doen voor de gelegenheid ook niet aan reserveringskosten. Supersnel bestellen is dus het advies. We beginnen op tijd zodat iedereen de kans heeft ook met het openbaar vervoer weer thuis te komen. Het is nog niet alles want zodra je in het bezit bent van een kaartje maak je nog kans op geweldige prijzen. Meet ’n Greet, mee eten met de band? Cd’s, DVD’s of T shirts?? Hou de site en de nieuwsbrief in de gaten. TESTAMENT + PESTILENCE Grolsch zaal Atak Enschede Zondag 16 mei 2010 Zaal open: 16.00 uur Aanvang: 16.30 uur Ticket: 15 euro Razendsnel tickets bestellen op www.atak.nl of naar Plato (Enschede), Popeye (Hengelo) voor je kaarten. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-04-2010 14:57] |
|
|
|
Nice Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kaarten halen dus! |
|
Hm... krijg je die Servicekosten dan terug of zo? |
|
quote: Staan ze er nog in? Dat is dan verkeerd gegaan Ik mail er even over. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmmmm, dit of Nevermore en Death Angel..... Ik denk er nog even over na. |
|
Servicekosten zijn er nu echt uit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Shit, ik vlieg de 14de mei naar Miami voor mijn vakantie. De 16de zit ik dan in Cocoa Beach. Was er graag bij geweest maar helaas. Je kunt niet alles hebben. Heads I win, tails you lose |
|
Yeah heen |
|
Ik dacht eerst nog 'Tof, maar ik zal de trein terug wel niet halen.' Toen zag ik de aanvangsttijd |
|
quote:Ja, leuk... en de mensen die dus al wel kaarten hadden MET die servicekosten ??? |
|
hele dag gratis bier van ZelThor [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2010 14:56] |
|
quote: Die moeten even rustig blijven, mensen maken nu eenmaal fouten, dit soort dingen gebeuren Verder kunnen die mensen daarover een mailtje sturen naar atak AT atak . nl Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En... kaart binnen Bareuh... |
|
Potverdrie, hier had ik graag heen willen gaan. Maar helaas, moet werken en ruilen gaat niet lukken. |
|
Klinkt leuk, maar om daar nou 6 uur voor te gaan treinen op 1 dag.. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Oei, gaaf! Misschien heen dan. |
|
Op die dag speelt Heidevolk vlak bij mijn huis. Dus ben er niet bij. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Heidevolk? hehe, ik had het wel geweten. |
|
quote: Heidevolk.. kom op zeg |
|
quote: Ja dat is 5 kilometer van huis, en Enschede is een stuk verder weg. En jij bent er niet. Nou dan ga ik ook niet hoor hehehe www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Toch zonde.. Testament, gaaf hee! Ik ga toch stiekem proberen een dienst te ruilen. |
|
Liever deze bands dan Nevermore en Death Angel. Death Angel is natuurlijk heel gaaf, maar met Nevermore heb ik helemaal niks. Hier aanwezig denk ik |
|
quote: Ik zeg we gaan [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-04-2010 21:00] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |