|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaaaaaaa! Ik ga lekker met de trein, dan hoef ik ook geen bier te laten staan. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Strak plan! Bareuh... |
|
quote: Dat kan ik me op zich wel voorstellen: je hebt daartegenover een weekend lang megavette jonge-hondenbands en dan speelt deze band op een pre-headliner plek. Flink contrast, maar dat komt wel goed; vorige Pestilence concerten (oa Atak) waren ook beter. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-05-2010 21:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Pestilence was best gaaf. Testament daarentegen... 1 woord: Fokking GENIAAL !!! (oh, kut... dat waren twee woorden ) |
|
Testament.. als in Deventer Geniaal? |
|
Fantastische middag! Testament was simpelweg geniaal!! Hartelijk dank Atak meer van deze middag concerten! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Was donders mooi |
|
Toch wel 4 hele nummers Testament kunnen zien :S Die waren dan wel weer leuk |
|
quote:Doe daar nog maar gerust een BESTE schep bovenop! Dit was dus nog gaver. De energie en het pezier straalt er vanaf bij die gasten, en dan ook nog eens superstrak spelen. |
|
quote: Wat een kromme redenatie. Boeiender |
|
Pestilence vind ik op cd gaaf, maar damn wat een saai optreden was dat zeg! Testament was geniaal! Wat een energie. Jammer dat het geluid niet altijd optimaal was. |
|
Pestilence is nooit mijn ding geweest, muzikaal zat het volgens mij best goed in elkaar, maar de prestatie op het podium, wat een zoutzakken maargoed het zijn tukkers he, dat zijn over het algemeen stugge chagrijnige bokken. Testament was geniaal, wat een knaller, alleen niet alle nummers van The Legacy gespeeld maar het is ze vergeven. Maar verdomme die halve liters, de terug weg de hele taxi onder gebrokt, ben net wakker nu Against God and Government |
|
Nog naar Groenlo gegaan dan? Pestilence had bij mij gisteren een heel hoog -net niet- gehalte. Het geluid was op het begin ook niet helemaal optimaal. Testament daarin tegen was weer geniaal. De mannen hadden er zin in en de setlist was ook erg gaaf. Gave dag weer! |
|
haha nee, ik lag om kwart over tien volledig in coma in bed. Against God and Government |
|
Inderdaad fantastisch initiatief om een concert op dit tijdstip te laten plaatsvinden. Is mij prima bevallen. Beide bands waren lekker op dreef, wat, Testament was goddelijk en ze thrashen nog net zo hard als 20 jaar geleden. Geluid viel iets tegen maar het zij ze vergeven. Publiek lekker op dreef |
|
Ideaal tijdstip inderdaad, mogen ze wat mij betreft vaker doen. Against God and Government |
|
+1 Had er ook graag heen gewild als ik de centen had. Met zulke tijdstippen is het nog prima met de trein te doen. |
|
|
|
quote:ey pas op he! ik ben nl. een heel grote en brede tukker! jeweet. quote:hell yeah quote: :') |
|
quote: 100 euro schoonmaakkosten afgetikt of ben je coulant behandeld? |
|
quote: Haha, ben goed behandeld, het meeste zat aan de buitenkant van de deur, ik kon het raam nog net open krijgen. Against God and Government |
|
De setlisten nog even uitgevogeld voor de die hards. Met hommages aan Dio en Debbie Abono was het zeker "A Night Of Metal Legends". Pestilence 01- Horror Detox 02- Devouring Frenzy 03- Chemo Therapy 04- Resurrection Macabre 05- Dehydrated 06- The Level Of Perception 07- Hate Suicide 08- Land Of Tears 09- The Process Of Suffocation 10- Out Of The Body Testament 01- Over The Wall 02- The Haunting 03- More Than Meets The Eye 04- The New Order 05- Henchmen Ride 06- Riding The Snake 07- Legions Of The Dead 08- Eyes Of Wrath 09- A Musical Death 10- The Persecuted Won't Forget 11- Souls Of Black 12- Into The Pit 13- Alone In The Dark (hommage to Debbie Abono) 14- Apocalyptic City 15- D.N.R. (Do Not Resuscitate) 16- 3 Days In Darkness 17- The Formation Of Damnation |
|
donders vet en testament was helemaal uit de plaat [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-05-2010 0:38] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |