|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Godsamme, ik wil naar beide. Nevermore/ Death Angel is toch op de woensdags daarna? |
|
quote: Ik zeg Bareuh... |
|
quote: Ik zeg: Lekker...doen we |
|
quote: Je hebt gelijk dat je naar Testament gaat.....alleen beschik ik helaas niet over de financiën om overal heen te gaan. Dus maar even naar Heidevolk toe. Dat is gratis en vlak bij huis. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Kaarten worden nu besteld Against God and Government |
|
En de kaarten zijn binnen Against God and Government |
|
quote: He chef, check je telefoon effe. Ohja, en hiervoor ook maar eens kaarten bestellen |
|
Heidevolk is zelfs gratis niet te doen. Zeker naar Testament, ook al is het aan de andere kant van het land. Kaartje al binnen, hotel geboekt!!!!! |
|
quote: +1. Boeiender |
|
Zondag |
|
En een hele gave setlist van Testament lees ik |
|
quote: Heb je er al zin in sexy? Against God and Government |
|
Nice! Morgen is het zover |
|
pestilence! Evil Dick |
|
Als Testament The Legacy helemaal gaat spelen, zou het cool zijn als Pestilence Testimony Of The Ancients of Consuming Impulse (maar dan wel met Martin van Drunen op zang) zou spelen. Bareuh... |
|
Ik heb er zin in, zo eventje sporten en dan richting pluskut Against God and Government |
|
quote: Op Neurotic saai, inspiratieloos en standaard optreden. Jammer. Hopelijk in Atak beter! |
|
Neurotic was hun eerste optreden in de huidige line up, dus dat moet haast wel. Check ff op Patrick de solo doet in Land of tears! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hoezo moet haast dan wel? |
|
quote: Men mag toch aannemen dat roestigheid niet blijft. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-05-2010 11:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Saai, inspiratieloos en standaard.. noem jij roestigheid? Je zou denken dat bij zo'n show, men wel enthousiast zou staan spelen. |
|
Hmmmz, trein of auto? In ieder geval erheen... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-05-2010 11:23] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik noem het niet saai, inspiratieloos en standaard Er werd zelf aan aangegeven dat men roestig was ivm eerste optreden in de huidige line up en dat klopte gewoon. Ik had veel meer de indruk dat men geconcentreerd aan het spelen was, door juist ondanks die roestigheid er het beste van te maken en bijv. JPT was echt wel fanatiek bezig. Mijn kritiek zou meer in de songkeuze liggen die niet uitgebalanceerd was over alle platen, maar vooral nummers van de laatste plaat bevatte. Ik was wel verrast door het spelen van The level of perception. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jawel, bassist was wel leuk bezig maar de rest vond ik zwaar tegenvallen. Ik hoop voor ze dat dat dan het probleem was tijdens neurotic en dat ze vanavond wel een goede show weg zullen zetten. Ik vond het optreden op Neurotic een grote teleurstelling. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |