|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo lezers, MFT is opzoek naar bands voor in hun band-register. Voor meer informatie over de organisatie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3385555/1?hl=metal,front,twente We willen graag een bandregister aanmaken, zodat wanneer wij een avond organiseren we deze op een makkelijke manier kunnen uitnodigen. Heb je interesse? Stuur een e-mail naar a-mft@hotmail.com Omdat MFT behoorlijk in financiƫle nood zit, hebben wij het liefst bands die gratis of voor onkosten vergoeding spelen. Maar ook als dit niet het geval is horen wij toch graag van jullie. Wel kun je standaard een simpele hap mee eten, krijgt wat drankmunten en mag mensen meenemen op de gastenlijst. We hopen van jullie te horen! Amel namens MFT. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-11-2010 15:59] |
|
quote:Van mij mag het zeker, maar ik zal het even met het bestuur moeten over leggen. |
|
quote: Zou gaaf zijn zeg, weer een IRL datum erbij! Boeiender |
|
Als ik het overleg mag een ZM-fest best bij ons gehouden worden hoor. |
|
quote: Als je de juiste bands uitnodigt is dat voor een heel deel al gefixed natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar wat zijn de juiste bands volgens jou? |
|
Ik beloof nog niks maar misschien kan ik nog wel twee bands regelen. :') |
|
quote:via Sammy? |
|
Datum? Iets voor Funus? |
|
heb even mijn nieuwe bandje the guilt parade opgegeven: www.myspace.com/theguiltparade |
|
quote:Goh mag dat zo maar .. mooi man .. |
|
quote:Hou jij je chagrijnige kop maar. @ Collision: Super! |
|
Tijd van de maand? |
|
Dat vraag ik me bij jou tegenwoordig bijna bij elke opmerking af. |
|
Moet je misschien minder naar anderen kijken .. |
|
Sjees, heeft iemand zijn vriendin verloren ofzo? |
|
quote:Great minds... |
|
quote: Voorheen werd ZM festival georganiseerd door onder andere (ik dacht) Rajackar en (ik dacht) een aantal leden van organisatie ZM. In samenwerking met ZwareMetalen. Jenje is nu eenmaal een van de opperhoofden en zou vast graag op de hoogte zijn als iemand onder die naam een festival wil organiseren. Ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-04-2010 15:17] |
|
@ kinders: [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-04-2010 15:18] |
|
Het was ook een grapje, vandaar de knipoog. Was meer bedoeld dat een ZM-meeting met een bandje d'r bij altijd mogelijk is. |
|
quote:Ja, maar ik mag dat niet zeggen he. Meteen al het pubervolk op de achterste poten. |
|
quote: Je kunt ook enthousiast reageren en een dergelijk initiatief aanmoedigen terwijl je ondertussen aangeeft dat het dan wel een samenwerking moet zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Allemaal leuk en aardig, nu weer: Wel fijn dat m'n topic zo hoog blijft. quote: |
|
quote: Jawel dat mag je wel zeggen, probeer het in het vervolg eens op een normale manier met uitleg erbij. |
|
Pubervolk? Doe niet zo kinderachtig, mr. poopyhead. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |