|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal er ook een knipoogje bij doen voor de lezers thuis |
|
quote:is ene glas bier ook goed: |
|
quote: Alleen als je naar een Metalfront Twente avond gaat.. |
|
Hmm, dan houdt ik die wel in assen, is vast wel goed denk ik |
|
Verdomme wel weer een pokke end rijden. Eens even kijken of ik The Assault naar Rijssen gesleept kan krijgen (Als daar interesse in is in ieder geval). "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Tssk, wil je nog dat ik het doe of niet? |
|
15 Mei zou Face the Facts bij ons spelen, maar die hebben zojuist afgemeld. Ik ben dus op zoek naar een band die 15 mei wil komen spelen (het liefst gratis, anders voor een kleine onkostenvergoeding). Dus bij interesse a-mft@hotmail.com ! Bands die zich al hebben aangemeld bij ons register hebben voorrang. |
|
Kan een Dr.Doom niet? of een Grindbashers? trekken redelijk wat man, en supporten wel de scene. Evil Dick |
|
Dr. Doom speelt dan al met Houwitser, en Grindbashers hebben we 20 dagen later staan, maar bedankt voor het meedenken! |
|
Grindpad dan? dat was ook wel redelijk te doen geloof ik. Evil Dick |
|
Of anders probeer je Terzij de horde? weet niet wat die vragen maar die vond je zelf behoorlijk goed geloof ik, en altijd het proberen waard denk ik... Evil Dick |
|
Terzij de Horde zou leuk zijn ja of misschien Akelei? Zijn bands die niet veel zullen vragen. Edit: Terrorist Raymond wil ook wel komen ik vraag alleen een krat Grolsch! Of jullie er blij van worden betwijfel ik, maar goed. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-05-2010 16:51] |
|
quote: Faces Of Cain! Of No Need For Introductions, altijd leuk! Hmm, of Bloodsin of Obeah, en ik zal Clemensch even vragen vanavond. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-05-2010 20:02] Boeiender |
|
Kom jij dan ook kijken? |
|
quote: Als ik zelf niet ergens anders speel wel ja. Maar ik zal je maandag wel wat adressen doen. Boeiender |
|
Dank MR N. Wat voor iets gaat het om 15 mei? Spelen willen we natuurlijk wel edit; overigens weet ik nog niet of we dan kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-05-2010 21:08] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Silence? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oh, en is het za 15 of vr 14 mei? Uit algemeen MFT-topic: 14 mei gratis podium tijdens de nachtmarkt van Nijverdal. aanvang 14.00 uur met luchtige rockbands 's avonds: Generc, Face the fact, stigmatheist + 1 Ah, hier, van de Hyves: Face the Facts zullen samen met nog 2 andere bands (stigmatheist??) spelen op zaterdag 15 Mei in het Wijkgebouw "de vleugel" grootlochter Nijverdal. Hier over zal je nog een flyer ontvangen. Hier gaat het om, neem ik aan? Wat is het nu precies geworden dan? Tijden? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-05-2010 13:54] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Probeer Vanir uit Nieuwegein en omstreken eens voor eens showtje! Hun e-mail: vanirband@gmail.com |
|
quote: Afgelast toch? |
|
quote:Ja! Sorry hoor, ik hield m'n mail in de gaten, maar het topic keek ik niet meer in. 14 mei is afgelast en vervangen door 15 mei in de Vleugel. |
|
Op 2 oktober zal de band Ex Libris (http://www.exlibrismusic.com/home.html) bij ons spelen, denk jij dat jullie bij hun passen die avond, en hebben jullie zin bij ons te komen spelen? Stuur dan een mailtje naar a-mft@hotmail.com |
|
boosheid modus uit [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 13-10-2010 8:47] |
|
Wtf? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |