|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Och ja, daar heb je wel gelijk aan. Maar er moet ook zoiets zijn als wederzijds vertrouwen. Boeiender |
|
quote:Zal vast, maar ik probeer toch altijd alles op papier/mail te hebben. Kan er ook geen onduidelijkheid bestaan. |
|
zo, goedemorgen maar weer... boosheid modus staat weer uit. kort samengevat: er is door een aantal mensen, 1 in het bijzonder het één en ander toegezegd wat nu dus ontkent, verdraaid of gewoonweg niet nagekomen wordt. heel jammer dat het zo moet. idd, jenje, op papier zetten is een wijze les... jammer dat het zo moet... hier laat ik het maar bij. |
|
MFT zal toch sowieso wel zaken op papier zetten? Elke muzikant vult toch in elk geval een gageverklaring in vermoed ik. Of gaat bij MFT tegenwoordig alles zwart? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zodat een nieuwe mod weet waar hij aan vast zit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik ben hier net zo gefrustreerd over als jullie, laat dat even duidelijk zijn. Ik weet niks over een toezegging. Ik weet dat ik heb toegezegd Herrie een deel van de extra kosten kwijt te schelden, en dat we ons zouden buigen over wat we over zouden houden, na het betalen van het wijkgebouw, de onkosten van het bier enz. Nu ben ik in m'n uppie over, en het oude bestuur is er niet meer. Het is voor mij erg moeilijk zomaar te besluiten geld over te maken. Want het saldo op onze bankrekening is lachwekkend. Het is dat Chris en ik zelf in de financieële teringzooi zitten, anders kreeg je het wel van mij persoonlijk Herrie. Dat gaat echter niet. Laat het even duidelijk zijn: ik wil graag tot een oplossing komen, en die komt er ook absoluut. We moeten alleen even kijken hoe. We hebben nu net een nieuw bestuur, ik heb ze deze 'zaak' al voorgelegd. Die zeggen ook allemaal: we moeten herrie hier in tegemoet komen. Maar we moeten ook ons eigen hoofd boven water houden als bestuur en organisatie, vandaar dat wij nu zelfs een relatief laag bedrag als 100 euro niet kunnen missen. Verdere zaken handel ik graag af per mail Herrie, ik vind het jammer dat het zo open en bloot op een forum moet. Al snap ik wel je frustratie. Alleen als het niet op mij gericht is, maar wel op andere leden: waarom post je het dan hier? Ik ben het enige MFT lid dat hier mee leest. Meer heb ik er niet over te zeggen voor nu... |
|
we mailen! aanvullend: (laatste keer): het gaat dus om toezeggingen van (inmiddels) ex-bestuursleden. dus mijn frustratie is ook niet gericht aan het huidige mft bestuur (inclusief jij dus). |
|
|
|
quote: Dikke +1. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo, dan ook hier maar een oproepje! Zoals in ons centrale MFT topic te lezen is, zijn wij hard op weg onze schuld weg te werken. Maar we kunnen dit natuurlijk niet zonder bands! Financiële vergoeding kunnen wij helaas nog niet geven, maar wel wat te drinken en te eten, en een gezellige avond! En daarbij staat een beetje liefdadigheid goed op het band cd, niet waar? Dus, heb je interesse om bij ons te komen spelen? Laat snel wat horen via a-mft@hotmail.com! |
|
Hoi Amel, Ik merk dat ik een tijd niet op zware metalen ben geweest. Ik las mijn naam ineens in dit topic (Anton)wat betreft herrie fest. Ik hoop dat die boosheid van Herrie niet om mij was gericht maar toch ff checken. Ik ga er hier verder niet op in want dat doe ik wel via de rechtstreekse mail. (herrie die gemiste oproep is van mij ) Ik denk dat die MFT soap snel tot z'n einde zal komen aangezien er volgens mij er nu een goed bestuur zit. Ik heb mijn strijdbijl begraven met de MFT na de aanvaring met bepaalde bestuursleden en geef de MFT de volledige steun en blijf dus ook lid. Ik hoop dat de MFT veel leden weet te vinden dit jaar en dat we in 2011 (15 september om precies te zijn) het tienjarig jubileum kunnen vieren. |
|
Precies Anton, en daar gaan we ook voor! Alles omtrent Herriefest is verder goed, zeker met het nieuwe bestuur. Maar dat bestuur voelt ook nergens wrok tegen welk lid dan ook, uit het vorige bestuur. Het gaat ten slot om het welzijn MFT, en niet om persoonlijke zaken. Ons 10-jarig bestaan hopen we te kunnen vieren met een (klein) festivalletje, en we hopen voor die tijd uit de schulden te zijn, we zijn in ieder geval op de goede weg. |
|
Hoe was het gisteren dan in het wijkgebouw? Misschien heb ik nog wel goede bands voor de MFT maar dat zien we dan wel. Ik vond jammer dat ik erzelf niet kon zijn want ben nog niet echt te pas. Dat jullie het gaan redden daar twijfel ik absoluut niet aan. |
|
You've got mail. En gisteren was een succes, het was een erg gezellige avond. |
|
Wij zijn nu ook opzoek naar coverbands! Dus, speel jij in een coverband en wil je eens laten horen hoe goed jullie op het origineel lijken? Stuur een mailtje naar a-mft@hotmail.com |
|
En we zoeken nog bandjes voor de 5e februari en de 5e maart. Tijd en zin om te spelen? Laat gauw wat horen! jc-mft @ hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-01-2011 20:23] |
|
Je hebt mail |
|
Je moeder |
|
Hoe "metal" moet je eigenlijk zijn om hier te spelen? Speel in een leuk rock/grunge/metallig orkestje, maar of dat dan op zijn plek is daar... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Voor ons 10 jarig bestaan zijn wij ook opzoek naar nog wat bands! Festival zal plaats vinden eind oktober/begin november. We hebben al best wat aanmeldingen, maar omdat we iedereen tevreden willen houden zijn wij nog opzoek naar: Black, Doom, Folk, Trash en/of Heavy Metal bands! Mailtje kan naar a-mft@hotmail.com. |
|
Grind! Boeiender |
|
Daar heb ik dus al genoeg contacten mee. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Oh, 3/5 halen we zeker! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |