IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Cruachan Vorige pagina | Volgende pagina
Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 06-11-2002 15:13 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Begin december voor de eerste keer in Nederland en Belgie samen met THYRFING!

donderdag 05.12 : Patronaat in Haarlem
vrijdag 06.12 : Effenaar in Eindhoven
zaterdag 07.12 : Biebob in Vosselaar
zondag 08.12 : Goudvishal in Arnhem

Mis deze unieke kans niet!!!

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-11-2002 18:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

I'll be there

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 19-05-2003 21:04 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

de opnames voor pagan zijn begonnen

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-05-2003 21:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

cruachan live is een feest!!

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 19-05-2003 21:08 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Klopt! hopelijk komen ze weer snel

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-05-2003 21:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zeker! vooral in Arnhem met Thyrfing, wat een concert was dat (Thyrfing net zoals Cruachan) damn, DAT heerschte

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-05-2003 21:23 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik kan folk altijd zéér waarderen, maar Cruachan, en dat baseer ik dan vooral op de live performance, vind ik op de een of andere manier weinig aan.

Ik zal het binnenkort nog eens een kans geven.

[edit]irritant spelfoutje verbeterd [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-05-2003 21:45]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-05-2003 21:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het was toen zeer gaaf ja.
Ik hoop op een line-up van cruachan, thyrfing, windir, bolthorn, heidevolk en grimm volgende keer.

Moordlustige Hamster
Posted 19-05-2003 21:25 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik vind vrouwestem in Metal trouwens ook nooit mooi, maar bij Cruachan vindt ik het dan wel weer mooi, best raar, maja

Moordlustige Hamster
Posted 19-05-2003 21:26 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 21:24 schreef wladimir het volgende:
Het was toen zeer gaaf ja.
Ik hoop op een line-up van cruachan, thyrfing, windir, bolthorn, heidevolk en grimm volgende keer.

hehe YEAH!! dat gaat een schore keel + nekpijn opleveren

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-05-2003 21:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 21:23 schreef ilyc het volgende:
Ik kan folk altijd zéér waarderen, maar Crauchan, en dat baseer ik dan vooral op de live performance, vind ik op de een of andere manier weinig aan.

ilyc doet je msn het eigenlijk al?

Ik vind de vrouwenstem in de band gjallahorn.
Een folk band. Maar die band heeft alleen vrouwenstem, niet veel variatie. (er zijn er twee volgensmij)

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-05-2003 21:39 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 mei 2003 21:23 schreef ilyc het volgende:
Ik kan folk altijd zéér waarderen, maar Crauchan, en dat baseer ik dan vooral op de live performance, vind ik op de een of andere manier weinig aan.

Misschien moet je de volgende keer naar crUAchan gaan kijken...

Je kan me de bout hachelen!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-05-2003 21:46 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 mei 2003 21:39 schreef Legatius het volgende:
Misschien moet je de volgende keer naar crUAchan gaan kijken...

heb het foutje gezien, nu is het weg

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-05-2003 22:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

gewelidige live band
maar op cd is het snel doodgedraaid.

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-05-2003 22:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 mei 2003 22:09 schreef impaled succubus het volgende:
gewelidige live band

oh, ik niet hoor, speel ze nog regelmatig, ik krijg er echt niet genoeg van, van Cruachan

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

impaled succubus
Posted 19-05-2003 22:17 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 22:15 schreef beli mawr het volgende:
oh, ik niet hoor, speel ze nog regelmatig, ik krijg er echt niet genoeg van, van Cruachan
kmot op cd wel erg m'n neus uit maar zou ze graag weer es live aan het werk zien.

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-05-2003 22:20 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 mei 2003 22:17 schreef impaled succubus het volgende:
kmot op cd wel erg m'n neus uit maar zou ze graag weer es live aan het werk zien.

Ik heb ze gezien, erna nog gezongen met Keith, was zaaaaaaaaaalig

impaled succubus
Posted 19-05-2003 22:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 22:20 schreef beli mawr het volgende:
Ik heb ze gezien, erna nog gezongen met Keith, was zaaaaaaaaaalig
gezien heb ik ze ook ja

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 19-05-2003 22:28 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 22:09 schreef impaled succubus het volgende:
gewelidige live band

precies, vind ik ook, heb er wel 2 gesigneerde cds van

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-05-2003 22:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 mei 2003 22:28 schreef Grom het volgende:
precies, vind ik ook, heb er wel 2 gesigneerde cds van

ik heb er een gesigneerde fullsized print van een gevuld pint glas van Guinness van

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-05-2003 23:11 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 21:46 schreef beli mawr het volgende:

quote:
Op 19 mei 2003 21:46 schreef beli mawr het volgende:

Editten is untrue! Evenals stomme opmerkingen!
Een typfout snel gemaakt!
Maar goed ..

Ik heb 't over het algemeen ook niet echt op vrouwenstemmen in metal, maar dingen als Cruachan, en bijvoorbeeld Otyg vallen voor mij nauwelijks onder metal meer, daarin vind ik het ook zeker te vergeven en ook gewoon best klinken.

valdrgalga
Usericon van valdrgalga
Posted 20-05-2003 11:50 by valdrgalga Wijzig reactieProfiel van valdrgalgaQuote dit bericht

John O' Fathaigh zit terug in de band! Zéér positief! Dan zal het folk aspect live ook weer beter naar voren komen. Wat ze nu met zijn vervanger, Ed Gilbert, zullen doen blijft me een raadsel. Hopelijk blijft hij ook. The more, the merrier!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-05-2003 12:00 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 20 mei 2003 11:50 schreef valdrgalga het volgende:
John O' Fathaigh zit terug in de band! Zéér positief! Dan zal het folk aspect live ook weer beter naar voren komen. Wat ze nu met zijn vervanger, Ed Gilbert, zullen doen blijft me een raadsel. Hopelijk blijft hij ook. The more, the merrier!

Hoe weet je dit? 100% zeker?

Hmm ja dus: op site cruachan:
John O' Fathaigh rejoins Cruachan.

Having recently left the band for personal reasons we are delighted to announce that John has sorted his life out and is once more a member of Cruachan. More details to follow but if anyone wants to find out more they can ask John themselves at the Metal Convention in Belgium on the 25th May.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-05-2003 12:05]

Je kan me de bout hachelen!

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:00 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Tuatha Na Gael is leuk cd'tje... wel jammer dat ik ze heb gemist toen ze in de buurt stonden met Sear Bliss en nogwat...

this user is dead

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:01 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Oh trouwens ... mijn god wat zijn die fluiten vals. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?

this user is dead

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com