|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
I'll be there Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de opnames voor pagan zijn begonnen |
|
cruachan live is een feest!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Klopt! hopelijk komen ze weer snel |
|
Zeker! vooral in Arnhem met Thyrfing, wat een concert was dat (Thyrfing net zoals Cruachan) damn, DAT heerschte |
|
Ik kan folk altijd zéér waarderen, maar Cruachan, en dat baseer ik dan vooral op de live performance, vind ik op de een of andere manier weinig aan. Ik zal het binnenkort nog eens een kans geven. [edit]irritant spelfoutje verbeterd [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-05-2003 21:45] |
|
Het was toen zeer gaaf ja. Ik hoop op een line-up van cruachan, thyrfing, windir, bolthorn, heidevolk en grimm volgende keer. |
|
Ik vind vrouwestem in Metal trouwens ook nooit mooi, maar bij Cruachan vindt ik het dan wel weer mooi, best raar, maja |
|
quote: hehe YEAH!! dat gaat een schore keel + nekpijn opleveren |
|
quote:ilyc doet je msn het eigenlijk al? Ik vind de vrouwenstem in de band gjallahorn. Een folk band. Maar die band heeft alleen vrouwenstem, niet veel variatie. (er zijn er twee volgensmij) |
|
quote: Misschien moet je de volgende keer naar crUAchan gaan kijken... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: heb het foutje gezien, nu is het weg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
gewelidige live band maar op cd is het snel doodgedraaid. |
|
quote: oh, ik niet hoor, speel ze nog regelmatig, ik krijg er echt niet genoeg van, van Cruachan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:kmot op cd wel erg m'n neus uit maar zou ze graag weer es live aan het werk zien. |
|
quote: Ik heb ze gezien, erna nog gezongen met Keith, was zaaaaaaaaaalig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:gezien heb ik ze ook ja |
|
quote: precies, vind ik ook, heb er wel 2 gesigneerde cds van |
|
quote: ik heb er een gesigneerde fullsized print van een gevuld pint glas van Guinness van Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Editten is untrue! Evenals stomme opmerkingen! Een typfout snel gemaakt! Maar goed .. Ik heb 't over het algemeen ook niet echt op vrouwenstemmen in metal, maar dingen als Cruachan, en bijvoorbeeld Otyg vallen voor mij nauwelijks onder metal meer, daarin vind ik het ook zeker te vergeven en ook gewoon best klinken. |
|
John O' Fathaigh zit terug in de band! Zéér positief! Dan zal het folk aspect live ook weer beter naar voren komen. Wat ze nu met zijn vervanger, Ed Gilbert, zullen doen blijft me een raadsel. Hopelijk blijft hij ook. The more, the merrier! |
|
quote: Hoe weet je dit? 100% zeker? Hmm ja dus: op site cruachan: John O' Fathaigh rejoins Cruachan. Having recently left the band for personal reasons we are delighted to announce that John has sorted his life out and is once more a member of Cruachan. More details to follow but if anyone wants to find out more they can ask John themselves at the Metal Convention in Belgium on the 25th May. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-05-2003 12:05] Je kan me de bout hachelen! |
|
Tuatha Na Gael is leuk cd'tje... wel jammer dat ik ze heb gemist toen ze in de buurt stonden met Sear Bliss en nogwat... this user is dead |
|
Oh trouwens ... mijn god wat zijn die fluiten vals. Hoe krijgen ze dat voor elkaar? this user is dead |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |