|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn vermoeden werd bevestigd, ik vermoedde heel sterk dat The old Lady in the Woods een traditional was, en nu blijkt het dat het wel degelijk een traditional was, ben heel erg benieuwd naar de metalversie van dat nummer en er staat bij nader inzien nog een traditional, doch met een licht aangepaste titel, bij [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-03-2006 18:01] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Door het verdwijnen van Black Lotus heeft Cruachan ingetekend bij AFM Records: quote: Er is ook een sneak preview van de coverart voor The Morrigan's Call http://cruachan.metalfan.nl/images/cover_preview.htm En mijn 20000ste post [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-07-2006 18:00] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Woei, morgen ofwel donderdag heb ik de eindelijk the Morrigan's Call in mijn bezit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Vanavond eindelijk dat album uitchecken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ga je lekker zo? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: zometeen naar de cdshop, jawel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
en wedden dat ie em geweldig fantastisch en wooptiedoo vind ... |
|
Ik mag nog niet wedden van m'n moeder. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Hij is ook geweldig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vind het vrij saai en eenzijdig eigenlijk. Productie is wel vrij OK, maar muzikaal stapelt het de ene cliche op de andere (maar ja, daarmee is de band dan ook wel succesvol). Ik ken echter zat folk gerichte corssover releases die heel wat boeiender zijn. |
|
De nieuwe cd valt me wat tegen na de eerste luisterbeurten, ik weet nog niet echt waarom. Pagan vind ik wel geweldig. |
|
Damn, na het lezen van deze pagina hoopte ik eigenlijk dat Beli in z'n eentje het hele topic had volgeluld. |
|
Typisch, ik vind het juist beter dan vorig werk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hm sinds het uit ging met mn ex de band niet meer gevolgd eigenlijk Je moeder. |
|
De laatste "Blood on the Black Robe" is een geweldige schijf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ben erg benieuwd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ook niet echt impressed van deze nieuwe. Paar aardige nummers wel. Die laatste was ook al zo'n matige plaat. Geef mij maar het eerdere werk. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |