|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Laadt U down, en geeft uw mening! [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 13-04-2002 20:39] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
nvg |
|
quote: Hm..ik geef je er gelijk in dat ze wat minder zijn geworden maar ik vind het GEEN DF-kloon Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Waardeloze debiele mongolenband! Iedereen die dit geweldig vind MOET onmiddelijk sterven!!! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Erm, jij hout niet van black metal he? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Is hout een nieuw werkwoord? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
kinderachtigheid troef |
|
quote: Nee, happen ook niet... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Niet eens...happen met je ogen digt... Re: Hey, dat is dicht, niet digt! Dumb fuck! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik HAAT BM! Dat is negermuziek ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Jouw Probleem. Sodemieter dan van dit topic!! Dom, irritant en rascistisch...opgeflikkert! Beetje aggressief ja, beetje aggressief ja!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Vind is in dit geval met dt. Vindt dus. |
|
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Clown ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Ha! Take that you prick! Dankje Dwaallicht, was even verdwaald, maar jij scheen in de duisternis Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Heb nu Nord al zo'n 5/6 jaar. De nummers lijken nog steeds teveel op mekaar. Maar ja, kon toen nog wel boeien... |
|
quote: Nou, rustig aan hoor, ik was alleen maar bijdehand. Ik vind 'Nord' wel OK (lijkt echter teveel op Emperor), de rest zuigt best wel behoorlijk... |
|
quote: |
|
quote: |
|
Heb er een paar nummers van gehoord. Klinkt best aardig alleen de productie kan nog stukken beter Hakkuh |
|
Volgens mij heb ik nog nooit mensen in een topic zo langs elkaar heen zien happen! |
|
quote: Zegt een leeghoofd met een woordenschat zo groot als zijn op springen staande blaas!! Stom stuk onbenul!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ik zag "Lords of the Nightrealm" (digi) 2ehands liggen en er bestond zelfs de mogelijkheid om te luisteren. Waarschijnlijk dus gekocht omdat het een goedkope digi was, anders had ik hem laten liggen. Maar als je er zin in hebt is die cd wel acceptabel. |
|
quote: Om dit IQ kom ik hier dus niet meer... Dom of bezopen, laat het alsjeblieft dat laatste zijn, want het gemiddelde metalfan-IQ heeft al niet zo'n hoge reputatie...Ik hoop het nog een tijdje op te blijven kunnen krikken, want van kakker moeten we het niet hebben Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Zucht IEDEREEN ophouden met flamen aub. |
|
ja man dit gaat over setherial, kan jullie ook niet meer volgens hoor maar de nieuwe ouwe uitgebrachte cd met oude deomo´s is zeer vet en het officiele nieuwe album naja als dat als hell eternal klinkt hoef ik het niet |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |