|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Topic is nu online |
|
quote: Waarom een ander topic? Boeiender |
|
quote: Je zou ook kunnen vragen of een mod het in de openingspost pleurt. Boeiender |
|
Verhip, ik heb daar best wel zin in |
|
Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Bruce Banner |
|
Handig, nu kan de beginpost niet aangepast worden. Je moeder. |
|
Daaraan had men moeten denken voordat iedereen de groeten kreeg en er over regels gemekkerd werd. EDIT: maak gerust een nieuw topic aan, en dan als het even kan ZONDER het gebruikelijke gepijpzeik. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-06-2010 20:34] Bruce Banner |
|
Achja, ik ga toch niet. Je moeder. |
|
quote: !!! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-06-2010 20:44] Je moeder. |
|
Gooi deze dan dicht. Lainedil, held, je kunt het! |
|
Ja! Je kan het! Je moeder. |
|
HUP LAINEDIL!!! ZUGABE! |
|
Godsamme The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goddomme, zo komt het nooit goed. Je moeder. |
|
quote: Das haben wir nicht gewußt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Jullie niet, maar de posters op die eerste pagina wel. Bruce Banner |
|
Volgens de site van TMR Europe speelt ONSLAUGHT ook. |
|
Kijk, dan hebben we eindelijk een coole naam. Al vind ik Madball niet slecht, ben echter niet zo Hardcore gericht |
|
quote: Ik weet officieel nog van niets, maar ik kan wel bevestigen dat we op zoek waren naar een old school thrash band en dat ik heb gezegd "dan moet je in dit geval Onslaught nemen"; laten we hopen dat dit het resultaat was... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
DYNAMO OUTDOOR 2010 Zondag 29 augustus 13:00u-00:00u Begijnhof Eindhoven De vakantie staat voor de deur, de eerste festivals zijn al inmiddels achter de rug, en Dynamo is bezig met de gezelligste festivalsluiter van het jaar; DYNAMO OUTDOOR 2010. Dit jaar zal het Dynamo Outdoor festival gaan plaats vinden op zondag 29 augustus, op het Begijnhof in het centrum van Eindhoven. KORPLIKAANI, Humpa-Beermetal uit Finland www.myspace.com/korpiklaani MADBALL, 20 jaar NYHC www.myspace.com/madball ELECTRIC EEL SHOCK, Ninja Metalheads uit Japan www.myspace.com/beatme NOYALTY, New Wave of Eindhoven Rockcity www.myspace.com/noyalty CAMPUS, hardcore uit Bels www.myspace.com/campusbe ONSLAUGHT, Classic Thrashmetal, Classic Line Up (UK) www.myspace.com/onslaughtuk BURN THE IRIS, Eindhoven! www.myspace.com/burntheiris GEWAPEND BETON, Betonpunk uit 020 www.myspace.com/burntheiris MAKEBELIEVE, Alternative www.myspace.com/thebandmakebelieve CARACH ANGREN, De Limburgsche Dimmi Borgir www.myspace.com/carachangren VOLBEER, Hekel aan Volbeat? pak dan maar een plaspauze. www.myspace.com/volbeernl BBQ, BIER, SAPJES, SPECIAAL BIER, GEZELLIGHEID + AFTERPARTY!Entree vvk €10,- (inclusief 2 consumptie's) MEER INFO + TIJDSCHEMA enz CHECK: www.dynamo-eindhoven.nl/outdoor www.myspace.com.nl/dynamooutdoor |
|
Vet! Vorige keer ook erg gezellig gehad, denk dat we dit jaar ook wel weer gaan (Achter Carach Angren staat nu Dimmi Borgir btw ) |
|
Omhoog maar weer. let op in de vvk krijg je 2 gratis drankjes,,, hoppekee... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |