|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Komt er dit jaar een nieuwe Dynamo Outdoor? |
|
Ja, die ambtenaren vinden waarschijnlijk The Eagles al 'enorm harde muziek'... Jammer maar helaas. |
|
Ze hebben toch voorgaande jaren ook vergunningen verleend/toestemming gegeven?! Klinkt me op deze manier een beetje als bullshit in de oortjes. |
|
Ik krijg er een beetje een Rijssen / Elsrock gevoel bij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Marduk! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Trust me, we weten zelfs de naam van de dame die alles tegenhoudt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
* Pakt baksteen, touwtje, pen en papier... |
|
Eindhoven geen stad voor metal/andere harde muziek... Ik wil niet veel zeggen hoor maar, Dynamo zelf is al redelijk hard regelmatig, Speedfest jaarlijks in het Klokgebouw, Persistence tour, 2 keer in een half jaar Slayer boeken, vroeger Dynamo Open Air, Bloodshed Fest. Rare zooi hoor, Eindhoven is juist een metalstad als je het mij zo vraagt. |
|
Absoluut, en vergeet al die metal/rock kroegen op Stratum niet, en vroeger had je ook nog dingen als Big Ben etc. |
|
Eindhoven Metal Meeting. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan hou je het toch lekker binnen. |
|
quote:2012: Dynamo Outdoor Festival Indoors |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |