|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
13:00u Terrein open 13:20u-13:50u MAKE BELIEVE 14:00u-14:30u BURN THE IRIS 14:40u-15:10u VOLBEER 15:20u-15:50u CAMPUS 16:00u-16:40u CARACH ANGREN 16:50u-17:20u ELECTRIC EEL SHOCK 17:30u-18:30u ONSLAUGHT 18:50u-19:30u GEWAPEND BETON 19:40u-20:40u MADBALL 20:50u-21:30u NOYALTY 22:00u-23:30u KORPIKLAANI 00:00u-02:00u OFFICIAL OUTDOOR AFTERPARTY @ CAFE ALOYS: oa PUNSHABLE ACT |
|
Onslaught belooft een old school Dynamo Open Air set te doen, gelukkig maar.... Regematig nieuwtjes over het festival op de homepage van Dynamo + kaartverkoop.. www.dynamo-eindhoven.nl |
|
Ah, kan ik mooi met mijn bezopen kop de bus van 12 uur heimwärts pakken. |
|
Festivalmarkt Dynamo outdoor info: http://www.dynamo-eindhoven.nl/blog/217/outdoor-festival-markt |
|
Lijstjes tijd: Sjaakie |
|
Sjaakie Holy Sj!t |
|
Sjaakie Holy Sj!t ColdheartMinor |
|
Afwezig: - XXL Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aanwezig: Sjaakie Holy Sj!t ColdheartMinor Vlekkie Afwezig: XXL euu? |
|
zondag alweer.. UP! |
|
Zo, ik heb er zin in; net terug uit Finland, dus kan in ieder geval vijf woorden Fins (jezus wat een taal) met Korpiklaani wisselen, waaronder drie nette... Gaat leuk worden (al is het een lange dag) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Alles wat er na 20.00 uit mijn mond komt klinkt ook vast wel Zweeds of Hebreeuws, wordt een mooi feestje. |
|
Hyvää päivää moet al eens genoeg zijn om te beginnen |
|
quote: Your mother ate my dog! |
|
quote: Your mother ate my dog! |
|
ZONDAG GODVERDOEME! |
|
Het wordt een lekker nat dagje: |
|
Misschien wip ik vanuit Tilburg ook wel even langs. =) |
|
Gaat helemaal goed komen met dat weer, waarschijnlijk komt er pas laat regen... halleeey! |
|
Awesome. Heb er zin an. |
|
Nou, ik ben veel eerder terug gegaan naar huis want ik had het helemaal gehad... dan maar geen Korpiklaani meer. Het regende en het was koud. Het bier en de wijn waren ronduit ránzig en alles bij elkaar maakte dat dat ik me compleet beroerd voelde. Carach Angren 'gelukkig' nog wel kunnen zien. K heb ze wel eens beter gezien.. veel beter, maar ook wel eens slechter. Het geluid was slecht, maar het keyboard was daarentegen zowaar wel een keer te horen Ik had het idee dat ze wat langzamer speelden dan normaal waardoor het (in ieder geval bij mij) niet goed overkwam. Oh en de nieuwe gitarist ziet er met die schmink niet alleen uit alsof ie dood is, z'n podium act (nou ja, meer het ontbreken daarvan) maakte z'n optreden ook behoorlijk dood Verder was het wel leuk. |
|
quote: Dacht dat je niet zou gaan? =) |
|
Jawel, dat zei ik gisteren nog Ik zei alleen dat ik geen zin had, maar dat ik wel ging |
|
Oh ik kan me herinneren dat je zei dat je niet ging omdat je hubbie ook niet ging want die vond de line up niet leuk,enz.Maar ja toch gezellig gehad en koud en nat. =) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |