|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kies nog steeds voor de pc. je hebt helemaal geen fuck aan consoles, je kan beter een dikke grafische kaart kopen. met een PC kan je sowieso al veel meer, naast gamen. (daar kwam ik ook later pas achter ) en als ik er dan toch een moet kiezen, doe dan maar de Super Nintendo. |
|
De prijs van 1 goede grafische kaart waarmee je net zo lang vooruit kunt als een console [3 tot 4 jaar] is veel meer als de prijs van een console. Daarbij kun je niet met je luie aarsch voor de tv gamen [met een pc dan], wat voor mij prioriteit nr 1 is. |
|
Grafische kaarten hebben tegenwoordig een TV-uitgang. |
|
En dan lekker met het toetsenbord op schoot voor de buis Natuurlijk kan een joypad ook, maar dat heeft alleen maar beperkingen. |
|
Hmmm ja dat snap ik niet, wat zijn de beperkingen van een gamepad? Niet dat ik er zelf één heb, want ik vind het ondingen, maar er zijn er toch zat die net zo bedienen als een console? Of plug je zo'n console direct in op je zenuwstelsel of zo, als het zoveel beter is? Grote nadeel van een console vind ik niet de speelbaarheid of zo, maar dat je elk spel wat je wil hebben, moet kopen (of is er al een manier om dat te omzeilen?). |
|
volgens mij kan je geen cartridge kopieren die nieuwe schijfjes zijn ookal niet te doen. doe mij maar gewoon een pc |
|
quote: Controls op een pc-game zijn vaak complexer dan die van een console-game. Daarbij is een pc een rts-platform wat op zich al complexe controls met zich meebrengt. Als je dus met een joybad een rts-game speelt, wordt de besturing versimpeld. |
|
quote: er is zo ongeveer nix wat niet te kopieren valt... zelf supernes spellen waren gekopieerd te krijgen (alleen was dat zo omslachtig dat et geen nut had) maar consoles heersen en pcs ook wel behalve dat je met een console een paar jaar vooruit ken zonder up te graden en een pc na een jaar hopeloos wordt zonder upgrades...(zit ik hier met mn 3 jaar oude pc met alles on board :S My madness, my sadness |
|
quote: Ik hoop dat je dit als slechte grap bedoelde. Al die filmpjes van de nieuwe mario / zelda / donkey kong clonen die eraan zitten te komen al gezien? Dat kun je toch moeilijk als orgineel bestempelen. De enige reden om dit kreng aan te schaffen lijkt me het feit dat het vervolg van de resident evil serie naar dit bakkie verhuist. |
|
heb een snelle pc, met Geforce 2 en al die gein, maar kheb laatst een Dreamcast 2e hands gehaald, gewoon om lekker eens met stel vrienden voor de tv te hangen een avondje... worde geen spellen meer voor gemaakt maar d'r zijn nog zat goeie spellen voor te krijgen, en ik heb een adresje die mij de nieuwste spellen opstuurd voor een minimale vergoeding Kheb nu zo'n 20 spellen.. is zat |
|
Budget PC hier...en anders ook geen CON-SOLE. (Ik beschouw consoles allang als aftroggellarij; "lock your customers in and suck'em dry on the games and services") |
|
quote: Ok, ik had orginele nintendo-software moeten zeggen. |
|
als iets suf en achterhaald is dan zijn het wel de nintendo games. |
|
ja duckhunt mwoehahahahahaha |
|
quote: Die was juist vet evil |
|
Double Dragon 1 en 2 waren geweldig! Ninja Gaiden 1 en 2! |
|
ik vond m wel tof maar ik leefde teveel mee ik sprong altijd achter de bank enzo maar in princiepe is het wel lachwekkend |
|
quote: Dat waren geen nintendo games. Ze werden onder licensie uitgebracht op nintendo consoles, dat is iets heel anders. |
|
quote: FOOOOOTTTOOOOOOOO |
|
ik zal snaack is lief aan kijken van de week of hij een foto wil schieten (ja ik weet nog waar mijn nintendo is) |
|
hehe, ik heb ook nog een oude sega |
|
quote: Sorry, ik wist niet dat deze thread louter om games van Nintendo ZELF ging maar om de console! |
|
quote: Is ook niet maar we hadden het daarvoor over nintendo games. Ik dacht dat je daarop reageerde |
|
Consoles zijn wel geinig. Enig nadeel is dus de prijs van de spellen, en dat ze moeilijker/niet te copieren zijn. En ver spellen zijn van hetzelfde soort. Verder zijn gamepads alleen goed voor platvormgames. RTS besturing versimpeld met een gamepad? HAHAHA! RTS is NIET simpel. De besturing KAN niet simpel. Anders is het spel kut. Hoor mij nu eens. Ik ben helemaal hight van tot nu toe 235 emailadressen intypen. (nog zo'n 200 te gaan...) Ik ga koffie halen. |
|
quote: Waar heb jij een dreamcast gekocht?? Ik wil er ook eentje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |