|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoezo is 320 overkill? Ik wil zoveel mogelijk van het geluid behouden namelijk... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: De vraag is maar of je het verschil hoort tussen 224VBR en 320Stereo, ik denk zelf namelijk dat je het niet gaat horen. Probeer het zelf zou ik zeggen, 224vbr scheelt je gewoon veel schijfruimte! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dan zou ik OGG eens proberen (of eventueel MPC). Die behouden relatief meer van het geluid dan MP3. En het gekke is dat een OGG'tje op 224VBR praktisch altijd kleiner is dan een MP3'tje op 224VBR. VBR staat trouwens voor "variable bitrate", met andere woorden zo veel bitjes gebruiken als nodig. De tegenhanger CBR, "constant bitrate", die standaard bij MP3 gebruikt wordt, is stompzinnig omdat er òf te weinig bits òf te veel gebruikt worden maar een tussenweg is er niet echt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |