|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 22 Oktober 2010 Heidevolk, Grimm and Mondvolland Boek maar vast een hotel, dit weekend zullen er 2 mooie metalfeestjes plaats vinden in Dynamo. Zaterdag 23 oktober zal The Musketeers Of Metal weer in de Dynamo kelders te vinden zijn, maar voordat dit plaats vind zullen Mondvolland, Grim en de Heerschers uit Gelderland Heidevolk aantreden. Houdt de site in de gaten, voor veel meer info en voorverkoop van deze 2 dagen vol metal, bier en wapendgekletter. Bron: http://www.dynamo-eindhoven.nl/concert/607/rocktoberfest-heidevolk-grimm-mondvolland |
|
Cool. FF samengevat: De vrijdag is een soort pre-party met Heidevolk, Grimm en Mondvolland. De zaterdag wordt een festivaldag met dezelfde soort bands waarvan nog niks bekend is? Am I right? |
|
Je hebt half gelijk: over de zaterdag weet ik nog helemaal niets, maar Emilio zit ook meer in "old school metal bands", zie het package dat we twee jaar geleden hadden (o.a. Conquest Of Steel & Intense). Ik ben benieuwd waar hij mee op de proppen komt, ik wacht op bericht. Bovendien wil ik de vrijdag ook niet als een pre-party betitelen (noch de zaterdag de after party). Maar het is de bedoeling dat we inderdaad meer dan een gewoon concertje doen. Zo zal het atrium omgebouwd worden tot een soort van bierhal en wordt er worst verkocht om het wat meer cachet te geven dan "kaartje kopen en bands kijken". Een soort festival in twee delen zal ik maar zeggen, met elke dag wel een beetje een eigen karakter. Voor mensen die een goedkope kamer zoeken noem ik weer hotel Corso... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik kreeg zojuist het persbericht binnen en behalve de gebruikelijke info over het concert zag ik ook nog dit als "uitsmijter" quote: Ja, grammaticaal klopt het niet helemaal, maar dan weet je wat je kan verwachten (blijven hangen na een concert ipv het snelheidsrecord wegwijzen loont in deze, haha) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Haha klinkt heel cool. Ik zal er zijn, behalve als de lineup echt poep is. |
|
Nou, de line-up zie je staan dus, hahaha. Verder over de zaterdag: het wordt dus niet door Musketeers of Death geregeld, maar iemand anders, die bij voorkeur oude metalpoep (denk HM en patches) wil gaan neerzetten... Namen had deze persoon nog niet. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nou, inmiddels is duidelijk dat er geen festijn op de 23 is, maar wel lekker Heidevolk, Grimm en Mondvolland op vrijdag de 22e. Overigens wel één van de laatste twee concerten met Zwendelaer/Antikrist/... in de line-up. Allemaal komen dus, al is de promotieposter (eindelijk was 'ie er) die ik zag spuuglelijk (maar het gaat om de muziek) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Al gezien icm Arkona Wel leuk, maar dan vooral het Arkona gedeelte Black seeds of bunny! |
|
quote: Deze badge bedoel je? |
|
Degene die die poster gemaakt heeft verdient een nekschot. |
|
haha, lekker subtiel weer Sjaakie Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat is je er wel erg gemakkelijk van af maken, zeg. Gewoon de album hoes van Heidevolk pakken en er wat extra band- en club-logo's opplakken... |
|
Maargoed, toch nog blij om Heer Antikrist net voordat hij vertrekt nog eens te zien. Gelukkig, just in time! |
|
Die badge is niet de officiële badge; deze staat alleen op mijn eigen MySpace zodat ik op de voorpagina in ieder geval wat aandacht trek (er komen wel eens kijkers op dat profiel). Ik kan namelijk amper photoshoppen maar deed dus dus op mijn eigen pagina onder het motto "iets is beter dan niets" en het is inderdaad knip- en plakwerk. Maar dan nog, de poster die ik uiteindelijk zag had een mooie en originele achtergrond, maar de letters waren spuuglelijk. Duidelijk Holyshit, Regeer en anderen? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Had ik al gezegd dat... nou ja, ... enne... Wat voor fucking naam is Mondvolland? Ja ja, reuzen enzo. Doe effe lekker. Klinkt als een groep in bontjes geklede mannen die elkaar de bek volspunken. Nice. Misschien kom ik wel even kijken. ... oh nee, toch niet. Ja hoor... |
|
quote: |
|
quote: Anders kan je even hier kijken: http://www.myspace.com/mondvolland en je merkt, het klinkt anders dan dat het er uit ziet (ik zie Ask van Kampfar al in een bontje, gheghe) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Nee! En wie is ask? (Snap je, een vraag en dan vragen wie 'ask' is... eh...) Ja hoor... |
|
quote: De drummer van Kampfar, en dat is een Noorse black metal band (mocht je dat niet weten); hij drumt tevens in Mondvolland... Is het bijdehand of bijdehandt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Laat ik zeggen dat ik het beter vind klinken dan Heidevolk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: klöpt http://www.zwaremetalen.com/nieuws/16025/Mondvolland-nieuws.html signature |
|
quote: Nou vooruit, een stuk beter, dit begint zowaar ergens op te lijken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En inmiddels zijn ze al goed ingespeeld, dus dat wordt leuk 22 oktober (al zitten de fluitist en violiste niet in de vaste line-up), alleen een beetje harder Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Kijk, en daarom check ik het niet; een fluitist en violist. Kampfar heb ik wel eens gezien op Kings of Metal, geloof ik. Ja hoor... |
|
quote: Sorry dat ik je een nekschot toewenste, broer :') Misschien dat ik hier wel bij ben, Mondvolzaad en Heidevolk doen me weinig, maar Grimm ben ik wel erg benieuwd naar! Hopenlijk laat het UWV het toe om hierbij aanwezig te zijn... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |