|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe maar broer. Hopenlijk heb je dan al een datum, want een aantal vrienden van me hebben er zin in, en moeten even gaan kijken of het uit gaat komen in de schema's |
|
quote: Er is al een oriënterend bericht naar wat vrienden van mij in Noorwegen gestuurd en ik hoop in de loop van volgende week een datum te kunnen hebben... In ieder geval voor 22-10. U staat + 1 op de lijst! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ah, de badge is vervangen voor een mooie poster: |
|
Ik had wat commentaar op de poster; leuke achtergrond, maar... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Je bedoelt dat het een beetje kinderlijk overkomt? |
|
Inderdaad, dan dekt onderstaande foto de lading beter: Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
øl og pupper for faen! Maar gewoon komen, ik draai tussendoor dus ook wat nieuw materiaal van o.a. Faanefjell en The Batallion dus met drie van zulke bands erbij moet je gewoon 22 oktober komen! (Het gaat gelukkig om de muziek, niet om de poster :p) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mein Himmel... da's een lelijke poster! Oh ja, en ik heb het toch maar even gecheckt. Nee, niet mijn ding. Al die bandjes klinken hetzelfde, imo. Even snel In the Nightside Eclipse opzetten, hoor... Poeh, dat scheelt! Ja hoor... |
|
quote:Niet zo gecharmeerd van Bekvolgrond nee? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Potvolblommengrond. Niet mijn ding. Zie niet hoe iemand dit soort elf-fantasy-fair muziek tof kan vinden. Ja hoor... |
|
Ik wil heer Antikrist nog wel voor 't laatst zien. Grimm is geniaal! |
|
Niet iedereen is zo mannelijk als wij natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Grimm ken ik niet. Is het black metal? Ja hoor... |
|
quote: Niet echt, meer heavy metal met folky toestanden, best wel vet! http://www.myspace.com/heksenkringen Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hier staat Brimm. Heb het gecheckt... niet echt mijn ding. Lijkt een beetje op dat bandje van Fenriz (IZengard of Strom, weet niet precies). Ja hoor... |
|
Zo, dan nu even een zinnige post: wegens familieomstandigheden kan Joris (tot zijn grote spijt) niet meedoen 22 oktober, maar de andere muzikanten vallen bij en ik neem persoonlijk een zak keelpastilles mee voor de persoonlijke ondersteuning als het gewenst is. De rest van Heidevolk is er wel en gaat er tegenaan als een berzerker op rohypnol mag ik hopen, en ik regel wat leuke passende muziek inclusief veel nieuwe muziek uit mijn promo-voorraad (the Batallion, Belenos, Faanefjell e.a.) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wel jammer van Joris, maar ben er zeker bij. Hopelijk trekt het wat volk aangezien het altijd leuk is om met veel mensen mee te schreeuwen. Zin an! |
|
Mondvolland. Serieus? |
|
Bekvolmodder. EDIT: Ah, iets dergelijks was al gezegd. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-10-2010 20:44] Bruce Banner |
|
Ban! |
|
quote: Hehe, geen commentaar... Ik "werk" immers bij Dynamo en ben degene die dit package heeft geregeld voor onze booker/promotor. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Zo word het zeker gezellig in Dynamo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! John weet wel hoe die een feestje moet bouwen |
|
Voor 99% zeker aanwezig iig....en ik verwacht die bierdames ook daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |