|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom er dus net achter dat ik dan DJ ben in De Azijnfabriek bij Paultje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze vrijdag dus, mensen...! GRIMM is er weer klaar voor! |
|
Ja, zin in. Weet niet of ik Heidevolk afkijk ivm de hond, maar Grimm wil ik zeker zien. |
|
quote: Vandaag lekker "Heksenkringen" en "Ter Galge" in de auto gedraaid (Heksenkringen is grijs gedraaid verdomme), en Sjakie, u staat + 1 op de gastenlijst. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
John, is er ook Duits bier? |
|
Wie weet staan deze jongens al bij de Dynamo geparkeerd Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Gheghe, ja, en dan staan wij in de Dynamo straks in verwondering waar de bands toch zijn, terwijl we wel duidelijk gezang horen ;-) @ Marchosias: volgens mij niet (ze zijn overigens wel nu bezig met een nieuw horecabeleid, toevallig woensdagavond nog een vergadering over geweest maar daar ben ik niet bijgeweest) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Geen Weihenstephaner?!?!?! Is misschien ook maar beter van niet, anders haal ik het eind van het optreden niet eens... |
|
quote: Ach man, kan je toch mooi ook eens je luchtgitaar-technieken op een echt podium proberen? Wordt het een succes, kan je volgend jaar meedoen met de wereldkampioenschappen in Finland Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Vanavond, heb er zin in! |
|
quote: + 1! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Sjaakie, helaas jou moeten missen, maar het was een machtig mooi feestje gisteren met een goed publiek. Goede shows van Grimm en Mondvolland, en Heidevolk zonder Joris en Sebas maar wat gingen de anderen met gastgitarist er tegen aan zeg! Gezellig publiek, en een dikke vette persoonlijke dankjewel naar Mondvolland, Grimm (ik ga je missen heer Antikrist) en Heidevolk (speciaal Rowan). Een ferme stimulans om vaker dingen in Dynamo te gaan organiseren! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het was Chapeau voor de organisatie, John! Het schijnt dat wij trouwens erg veel op Heidevolk lijken: [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 23-10-2010 21:55] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Zo, ben inmiddels weer bijgekomen, heeft even geduurd... Maar wat een machtig feest gisteren! |
|
Heren, u doet me te veel eer aan: Sander Waterschoot was de regisseur en met Evert hadden we de beste stage manager. Maar inderdaad wat een machtig feestje was het. @ Mr. Cuntreaper: kleine correctie; dit is een oude Heidevolk-klassieker, volgens mij heet het "Verbranding van een Saks" Volgende feestje wellicht ergens in april?!? [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 23-10-2010 22:31] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |