IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Zuiver het horrortopic! (Het grote zombie topic des Wims) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-10-2011 10:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2011 23:16 schreef Vinnie BBQ het volgende:
Dan zijn het ook geen echte fans blijkbaar. In de comic zelf zijn de emo gedeeltes in overvloed aanwezig. Ook zijn er "kenners" die de hele serie naar beneden halen ivm al de fouten die er in zitten. Aan die gasten de vraag, noem mij 1 zombie film waar geen fouten in zitten.

Sommige mensen moeten is wat anders naar dit genre kijken (bijvoorbeeld als liefhebber en wat minder als zogenaamde zelfbenoemde kenners) mischien dat ze dan wat plezier hebben in een serie als dit. Just my 2 cents.



Maareh, die comic. Dat is dus serieus de moeite waard? Lijkt me op zich wel interessant, alleen hou ik niet zo van oneidinge ongoing series


I wish I was a butterfly


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2011 21:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 oktober 2011 23:16 schreef Vinnie BBQ het volgende:
Dan zijn het ook geen echte fans blijkbaar. In de comic zelf zijn de emo gedeeltes in overvloed aanwezig...

Sommige mensen moeten is wat anders naar dit genre kijken (bijvoorbeeld als liefhebber en wat minder als zogenaamde zelfbenoemde kenners) mischien dat ze dan wat plezier hebben in een serie als dit. Just my 2 cents.


FTR: ik vind de serie erg tof en heb die edit nog niet gezien dus of het wel of niet echte fans zijn zou ik niet zozeer meteen zeggen.

Wel is het zo dat de serie in seizoen 1 vooral in het begin qua emo wat geforceerd overkwam: kerels die elkaar voor het eerst ontmoeten en dan in de autorit als eerste naar elkaars gevoelens vragen, komt niet natuurlijk over

Het nieuwe seizoen heeft weer die zenuwslopende spanning en wat gore: de dosering komt nu beter over en daardoor realistischer. Ik kijk iig uit naar de volgende afleveringen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2011 16:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2011 19:38 schreef Vinnie BBQ het volgende:
The Walking Dead seizoen 2/aflevering 1 net bekeken.

In 1 woord:FANTASTISCH!!!

In meerdere woorden:Spannendste en beste aflevering tot nu toe. Ik heb van begin tot eind zitten te genieten. En zonder te spoilen, ze lijken op het eind weer richting de comic te gaan.


Die comicserie is te super voor woorden, evenals de verfilming (die toch heel sterk afwijkt). Ik heb nog niks van seizoen II gezien maar ik hoop wel dat "the governor een keer zal opduiken!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2011 16:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 10:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Maareh, die comic. Dat is dus serieus de moeite waard? Lijkt me op zich wel interessant, alleen hou ik niet zo van oneidinge ongoing series


Die comic is meer dan serieus de moeite waard!


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 27-10-2011 12:31 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 25 oktober 2011 10:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Maareh, die comic. Dat is dus serieus de moeite waard? Lijkt me op zich wel interessant, alleen hou ik niet zo van oneidinge ongoing series
Ik vind de comic super tof. (Wel in zwart/wit btw.) Maar ook bikkelhard en ik denk zelf niet dat ze zover durven te gaan met de serie.




Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2011 12:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Goed om te weten, attila en Vinnie Dan twijfel ik nog even verder


I wish I was a butterfly


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 27-10-2011 12:37 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 26 oktober 2011 16:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Die comicserie is te super voor woorden, evenals de verfilming (die toch heel sterk afwijkt). Ik heb nog niks van seizoen II gezien maar ik hoop wel dat "the governor een keer zal opduiken!
Ik denk zelf dat die z'n opwachting nog wel zal maken.



Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 27-10-2011 12:39 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 27 oktober 2011 12:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Goed om te weten, attila en Vinnie Dan twijfel ik nog even verder
Ga gewoon voor de gebundelde versies. Anders ben je kapitalen kwijt om ze allemaal los te kopen. Maar als je een comic reader op je pc hebt wil ik m ook wel online zetten. Ik heb hier nog een gedownloade versie op mn schijf staan. Lemme know.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2011 12:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 12:39 schreef Vinnie BBQ het volgende:
Ga gewoon voor de gebundelde versies. Anders ben je kapitalen kwijt om ze allemaal los te kopen. Maar als je een comic reader op je pc hebt wil ik m ook wel online zetten. Ik heb hier nog een gedownloade versie op mn schijf staan. Lemme know.

Ga sowieso voor bundelingen, inderdaad om die reden Maar er zijn bundelingen per 12, 24 en 48 (van die laatste nog maar een, dus, mogelijk later meer ); keuzes, keuzes

Een comic reader? Het is dus niet in .pdf?


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2011 13:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 12:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ga sowieso voor bundelingen, inderdaad om die reden Maar er zijn bundelingen per 12, 24 en 48 (van die laatste nog maar een, dus, mogelijk later meer ); keuzes, keuzes

Een comic reader? Het is dus niet in .pdf?


Ik weet niet waar je woont, maar ik kom soms in Utrecht. In de stripzaak "Piet Snot" daar hebben ze de gebundelde serie volledig. Ik heb daar dus toendertijd deel 1 getracht en dat was een schot in de roos. De tv-serie wijkt ookt sterk af van de comicserie. Er zijn wel overeenstemmende elementen maar ook duidelij verschillen zodat het de moeite loont om beiden te volgen.

Verder is het boek World war Z een enorme aanrader. Ik denk niet dat er een beter Zombieboek bestaat!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2011 13:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Enschede, staat ook een comic store. En verder kom ik ook weleens ergens anders, komt goed

Ja, World War Z staat ook op de lijst!


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-10-2011 14:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 13:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Verder is het boek World war Z een enorme aanrader. Ik denk niet dat er een beter Zombieboek bestaat!


Dat denk ik ook niet.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-10-2011 17:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Piet snot is wel van de prijzen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-10-2011 17:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 14:01 schreef Schaep het volgende:
Dat denk ik ook niet.


De necronomicon toch zeker?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-10-2011 19:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Heb je die wel eens geprobeerd te lezen?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 28-10-2011 12:40 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 27 oktober 2011 13:42 schreef attila_de_hun het volgende:

Verder is het boek World war Z een enorme aanrader. Ik denk niet dat er een beter Zombieboek bestaat!
Zeker een aanrader, maar het beste zombieboek?

Wel erg orgineel en kan niet wachten tot de verfilming uit komt, maar qua spanning ga ik toch meer voor onderstaande boeken.

Brian Keene - City Of The Dead, The Rising en Dead Sea
Peter Clines - Ex Heroes
J.L. Bourne - Day By Day Armageddon boeken
Z.A. Recht - Morningstar Strain boeken.
Bowie Ibarra - Down The Road
Kim Paffenroth - Dying To Live



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-10-2011 12:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 19:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Heb je die wel eens geprobeerd te lezen?


Geprobeerd, maar het werd aggressief. En mijn "Klaatu Barada Nikto" geschreeuw werkte niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-10-2011 12:44]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-10-2011 13:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, geen doorkomen aan, imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-10-2011 14:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zou ook niet weten waarom zoiets interessant zou zijn maar heb er nooit 1 onder ogen gehad. Ik heb wel Necronomicon The Best Weird Tales of HP Lovecraft. Bijna uit ook. Volgens mij de dikste compilatie die je kan krijgen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2011 15:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2011 12:40 schreef Vinnie BBQ het volgende:
Zeker een aanrader, maar het beste zombieboek?

Wel erg orgineel en kan niet wachten tot de verfilming uit komt, maar qua spanning ga ik toch meer voor onderstaande boeken.

Brian Keene - City Of The Dead, The Rising en Dead Sea
Peter Clines - Ex Heroes
J.L. Bourne - Day By Day Armageddon boeken
Z.A. Recht - Morningstar Strain boeken.
Bowie Ibarra - Down The Road
Kim Paffenroth - Dying To Live


bedankt voor de tips, ik ken deze nog niet. Ik ga ze zeker uitsjekken.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 31-10-2011 15:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

3e aflevering van het 2e seizoen net gezien.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2011 23:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Van de week dan eindelijk deze gekeken.



Volgens mij heb ik deze zelf. Eind jaren 80 gekocht op vhs in Engeland. Maar dan met een lading er uit geknipte scenes.

Iig. De gore was prima. Het sfeertje ook, lekker ouderwets, ik ben er gek op. Maar die scenes waarin je allerlei dieren "zag" in de jungle. Kelere, wat slecht erin geplempt, zag er niet uit.

En er werd fiks gejat. Af en toe dacht ik dat ik naar een slechte dawn of the dead aan het kijken was, hehe.

Al met al zo zo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-11-2011 23:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Vanavond Zone Of The Dead zitten kijken... wat een ramp!



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2011 23:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kende ik niet, ik las nu net dit op imdb.com



I'm not sure if this even counts as a review, but I'm a hardcore zombie flick fan. If its been made and it has zombies in it, chances are I own it. So I've come across my fair share of low budget movies and cheesy acting in my time, but absolutely nothing compares to this film.

Straight up, I couldn't sit through the whole film. The acting is so wooden, and the dialogue is so forced, that watching it seems like you're indulging children putting on a once-rehearsed play. Apparently it was translated from Serbian by a brain-damaged hamster. The average guy on the street could give a better performance than almost every single member of the cast, with a few "yeah okay" exceptions.

If you're a fan of zombie movies, don't rent or buy this piece of crap. It scores nil on all draws. I give it ten severed thumbs down.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-11-2011 10:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nou, diegene heeft idd dezelfde film gezien.

Afgelopen week ook Eaters zitten kijken, ook erg fout.
Zombieland ook gekeken dat is dan weer humor zombie maar (vooral door) Woody Harrelson nog het kijken waard.

Vanavond staat The Dead op het menu...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen