IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Zuiver het horrortopic! (Het grote zombie topic des Wims) Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-10-2012 0:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 0:35 schreef Onweerwolf het volgende:
DAAROM WORDTDTDTD HET OOK gefilmDTTD!!111elevEN

Sjezus.
Zijn er dan wel zombies te zien in die film?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 0:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 0:39 schreef bokkie666 het volgende:
Zijn er dan wel zombies te zien in die film?


In ieder geval geen echte, levende zombies.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-10-2012 0:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 0:39 schreef bokkie666 het volgende:
Zijn er dan wel zombies te zien in die film?


Het is geen film he, het is een tv serie.

Nog nooit eerder iets gezien van Derren Brown? Om je een idee te geven van het soort dingen dat hij doet, en tegelijkertijd on-topic te blijven, hier een klassiek stukje (ongeveer 10 minuten) waarin hij iemand die een arcade zombie-shooter speelt hypnotiseert en dan laat denken dat hij echt in het spel zit:



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-10-2012 0:54]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 1:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hehe, ik vind het gaaf.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-10-2012 1:17 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Net gezien in de horroravond in Sneek.



Toffe film van Scott Dericksen welke ook verantwoordelijk was voor het meer dan uitstekende The Exorcism Of Emily Rose.

Mocht je deze film gezien hebben, het is nu wachten op de eerste black metal band die zich Bughuul noemt.


bub


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-10-2012 2:14 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 0:54 schreef Mark het volgende:
Nog nooit eerder iets gezien van Derren Brown? Om je een idee te geven van het soort dingen dat hij doet, en tegelijkertijd on-topic te blijven, hier een klassiek stukje (ongeveer 10 minuten) waarin hij iemand die een arcade zombie-shooter speelt hypnotiseert en dan laat denken dat hij echt in het spel zit


Het enige wat dit soort figuren doet zijn vrij matige acteurs een stukje laten opvoeren om goedgelovig tvpubliek te vermaken en te laten geloven dat dit echt is. Hypnose is zeker mogelijk, maar totaal niet op de wijze zoals het in dergelijke shows voorgesteld wordt. Dat je valt voor dergelijke nonsens.

Laatst overigens weer eens Plaga Zombie: Zona Mutante gezien. Soms grappige stukjes, maar over het geheel wat te langdradig. Nu wellicht het derde deel eens opduikelen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 2:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 2:14 schreef WMP het volgende:
Het enige wat dit soort figuren doet zijn vrij matige acteurs een stukje laten opvoeren om goedgelovig tvpubliek te vermaken en te laten geloven dat dit echt is. Hypnose is zeker mogelijk, maar totaal niet op de wijze zoals het in dergelijke shows voorgesteld wordt. Dat je valt voor dergelijke nonsens.


Graag bron.

Niet dat ik je niet geloof (of juist wel) maar ik vind het fascinerend genoeg om naar de waarheid te zoeken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-10-2012 22:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 0:54 schreef Mark het volgende:
Het is geen film he, het is een tv serie.

Nog nooit eerder iets gezien van Derren Brown? Om je een idee te geven van het soort dingen dat hij doet, en tegelijkertijd on-topic te blijven, hier een klassiek stukje (ongeveer 10 minuten) waarin hij iemand die een arcade zombie-shooter speelt hypnotiseert en dan laat denken dat hij echt in het spel zit:

https://www.youtube.com/watch?v=u1MKj5HYW2Q
Jammer dat het einde net ontbreekt. Daardoor krijg je de achterafreactie van het slachtoffer niet mee en of hij er nog iets van weet.

Het is Bananasplit gekruist met Rasta Rostelli eigenlijk. Allebei vervelende programma's IMO.

Zijn er al ongelukken gebeurt? Iemand met een hartstilstand, met een mes (op zak) de zombies te lijf gaan of door een raam springen, zoiets.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-10-2012 9:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 1:17 schreef Bub het volgende:
Net gezien in de horroravond in Sneek.



Toffe film van Scott Dericksen welke ook verantwoordelijk was voor het meer dan uitstekende The Exorcism Of Emily Rose.

Mocht je deze film gezien hebben, het is nu wachten op de eerste black metal band die zich Bughuul noemt.


Ethan Hawke is een fijne acteur, maar de trailer voorspeld een zoveelste 'spookhuisfilm'.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 29-10-2012 10:06 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 9:56 schreef PandroidJack het volgende:
maar de trailer voorspeld een zoveelste 'spookhuisfilm'.


En daar is natuurlijk niets mis mee.
De opzet, wat, waarom en hoe daar gaat het hier om...en dat is leuk bedacht.
Sterker nog, de uitvoering is heel goed gedaan...en lekker sinister!


bub


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 30-10-2012 0:25 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ik hoor enkel goede verhalen over Sinister dus ik ga hem zeker kijken. Vanaf 15-11 in de bioscoop.

Even ontopic maar weer

The Dead krijgt een vervolg!

Volgens www.arrowinthehead.com;

African-set zombie flick THE DEAD, is already getting a sequel treatment. THE DEAD 2 as it's currently called, is slated for production in February-March of 2013. Peep the first photos, details and teaser trailer for the flick below!

Speaking with Ppsf.co.uk, the brothers Ford had this to say about THE DEAD 2:

“We have been receiving so much enthusiasm and demand for a sequel we owe it to the fans of ‘The Dead 1′ to deliver something that goes way beyond what we could achieve first time around and the starting point was to find the most stunning and varied landscapes where we have not seen the dead walk before! This teaser trailer is just to give people a little flavour of where we’re heading and to find out if the fans are behind it.” (Howard Ford)

Jacob Ford continued with:

“We want part two to do something few sequels can rarely achieve by surpassing the first film in every way! We want to give the fans unique and stunning locations, more intense story and action, while maintaining the emotional heart that runs through the whole film. It’s still a journey movie which will have a controversial edge and a lot more scares!”



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-11-2012 20:55 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com



Beetje te overdreven met die mensenstroom en torens maar toch wel wat indrukwekkende plaatjes. Ik vraag mij alleen nog af of ze nog steeds voor de gevreesde PG-13 rating zijn gegaan... wat mij betreft de doodssteek voor iedere zombiefilm (vooral als het een bewerking is van een oorspronkelijk zeer bloederig boek) en een goede reden om deze World War Z over te slaan in de bios... als Bradolf Pittler dat al niet was


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-11-2012 11:19 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Allez, die trailer ziet er nog wel fun uit...wel een zoveelste apocalyptische prent...benieuwd om er nog wat meer van te horen. Bedankt voor de tip


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-11-2012 10:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Over horrorfilms gesproken...


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-11-2012 11:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 20:55 schreef Mortis Rex het volgende:


Beetje te overdreven met die mensenstroom en torens maar toch wel wat indrukwekkende plaatjes. Ik vraag mij alleen nog af of ze nog steeds voor de gevreesde PG-13 rating zijn gegaan... wat mij betreft de doodssteek voor iedere zombiefilm (vooral als het een bewerking is van een oorspronkelijk zeer bloederig boek) en een goede reden om deze World War Z over te slaan in de bios... als Bradolf Pittler dat al niet was


ziet er wel vet uit. maar het heeft niks verder meer met het boek te maken (maar goed, het is natuurlijk maar een trailer en dat schitterende boek moet iedereen toch maar lezen vind ik).
ik ben overigens wel benieuwd hoeveel fanatici die vinden dat zombies alleen maar moeten strompelen een hartaanval hebben gekregen bij het zien van deze trailer!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-11-2012 20:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik sla maar even over.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-11-2012 20:26]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-11-2012 20:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 20:55 schreef Mortis Rex het volgende:
mensenstroom

Siked.


I wish I was a butterfly


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-11-2012 4:51 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 14 november 2012 20:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Siked.
Beetje Matrix idee inderdaad.

Ook net die trailer bekeken. Pitt krijgt een ouwe kopf.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-11-2012 16:06 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 15 november 2012 4:51 schreef G.I.R.L. het volgende:
Beetje Matrix idee inderdaad.



Waarom stroom van mensen? Koeien voor energie aftappen (bijvoorbeeld) lijkt me veel rendabeler en makkelijker, die hoeven namelijk niet in een of ander moeilijk levens-simulatie computerprogramma gestopt te worden. De enige echte "major plothole" van de eerste Matrix, voor de rest een geweldige film... vooral de speech aan het einde van Agent Smith heerscht snoeihard.

Verkeerde topic volgens mij, mede dankzij mijn ongelukkige woordkeuze eerder... het zal ook eens niet.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-11-2012 22:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Iemand deze gezien? Schijnt ruk te zijn, volgens imdb.com. Maar je weet maar nooit, vandaar.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-12-2012 10:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zag gisteren hier reclame voor:

Weer eens wat anders.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-12-2012 11:01 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mooi.
De zombiefilms zijn niet meer te tellen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-12-2012 21:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oef, ik weet niet of ik dat trek. Beetje, tsja, vreemd.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-12-2012 0:37 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Om de vieze smaak van die Twilight wannabe weg te wassen:

Wyrmwood; een redelijk ambitieus (amateur) film project waar momenteel nog hard aan gesleuteld wordt heeft wel alvast een zeven minuten durende promo klaar. Mad Max, Zombies, Cricket... Wyrmwood:





[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 14-12-2012 0:37]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-12-2012 9:38 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2012 10:47 schreef Silence het volgende:
Zag gisteren hier reclame voor:

Weer eens wat anders.
Is dat niet die prettyboy uit Skins?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen