|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
symmetrisch is gewoon het mooist |
|
en het Nile logo nicht zu vergessen. ik vind symmetrisch niet per se het mooist, het logo moet goet bij de stijl van de band passen. nog steeds beste voorbeeld: Darkthrone [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 26-04-2002 18:47] |
|
quote: ik weet niet welk emperor logo jij kent, maar die ik ken is echt symmetrisch hoor! |
|
quote: haha, idd maar Symetrisch is ook gewoon lache om te maken |
|
speciaal voor dwaallicht, niet meer symmetrisch. Ok eigenlijk vonden koud en m'n vriendin hem niet BM genoeg |
|
http://www.the-stage.be/logo.gif deze heb ik ook op redelijk symetrische basis op papier gezet. vind ik toch vrij origineel If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
en how the fuck zet je zo'n tekening op ZM ipv een stomme link te moeten gebruiken If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Use the Fucking Help!! en verder: [img]URLVANPLAATJE[/img] [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-04-2002 1:53] |
|
duussssssssssss: thx dwaallicht If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
eej zou iemand mischien een bandlogo kunne verzinnen voor mijn band,ik ben zelf helemaal niet goed in zulke dingen en de bandleden ook niet de band heet Cadan we spelen black metal in de styl van Marduk/Warlust(aleen nog maar cover's ben bezig met eigen werk aan het schrijven. als het hier een beetje op kan lijken ben ik tevreden en het logo van onheil vind ik helemaal te (kan hier geen pic van vinden,want die van de site www.onheil kan ik niet selecten alvast bedankt p.s stuur logo's naar metalborse@hotmail.com beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
© (ps. beetje mooi?) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: beetje onleesbaar |
|
quote: ja zwaar beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: Dat is ook bedoeling hoor .! (ps. staat doodslag) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: hmm ok..wij haalden er doolstad uit |
|
ik almere stad Je moeder. |
|
quote: Mijn logos ff beledigen.... hoe bruut! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Origineel, ik vind dit toch wel de minst originele tot nu toe!!! (ieder z'n eigen mening zulluh we maar zegguh ) Black Metal ist krieg :-) |
|
quote:njoah die kan er wel mee door hoor zozo, zelf al copyright? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
© SINISTRUM Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Is dat je ubertrue sekret BM solo projekt? |
|
quote: Nope. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Is voor zijn glammetal band |
|
quote: Achja, ik weet wie het zegt. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |