|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, geinig dingetje chris maarja, ik merk net dat er al een ander voor ons klaarligt |
|
Idd, Nachtangst Eerst www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:nja, graag gedaan. het was leuk om te doen maar goed! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:Nachtangst: mmm niet helemaal optimaal naar mijn idee, maar je zal het ermee moeten doen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ey! Ik was na Aerodis! Vuurstorm aub. |
|
excuseert u mij maar natuurlijk! Ik begin meteen! |: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
vuurstorm voor monsieur www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Is niet mijn band, en waarschijnlijk omdat die mensen hardcore mooi vinden en het zelf ook willen spelen. Wilde gok Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wow d00d! jij heerscht! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ja ze beginnen onderhand op elkaar te lijken, ik verlies me inspiratie www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
hoe heb je ze trouwens gemaakt? wil ik namelijk wel weten |
|
gewoon met paint de omtrekken getekent en ingekleurd. dan met paint shop pro nog wat effecten erover heen en klaar is chris! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: vrij vaste hand dan, netjes! |
|
quote:hahaha dank u dank u www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
wie was er toen aan de beurt? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
even tussendoor, wat dachten jullie van DIT ubertruee brute death metal logo?: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Zeer true!! wel grappig trouwens, zo je band noemen + logo |
|
hahahahah hmmm.... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
zit weer op de pc met Photoshop Ga maar eens een Sentinel logo maken, logo is eigenlijk ook belangerijk voor mij namelijk (*hint*hint* ) |
|
hoezo is het voor jou ook belangrijk dan? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: hoor er ook bij *damn, volgens mij doet mijn logo in ander logo topic het niet meer, is dat waar? * |
|
ja...heb je die van mij trouwens gezien? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: welke? *edit* weet het alweer! [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-12-2002 0:55] |
|
quote:mijn verbeterde van Sentinel.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |