|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
vindt die van jou en die 2 van Morke het mooist |
|
thanks, die morke kan het aardig goed trouwens..welk programma heb je daar voor nodig? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
volgens mij gebruikt hij gewoon Fotoshop |
|
hhmmm moet ik toch maar is wat beter de effecten door gaan kijken.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik denk dat Morke Illustrator gebruikt... 't ziet er zo strak uit, wel verdomde mooi btw! |
|
Da's zeker illustrator ja Dit slaat nergens op. |
|
i am on it Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tip: Neem een andere naam. ..."Hate can only create more hate"... |
|
waarom goede naam voor een progband heur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
'k vind het ook niet verkeerd.... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
poeh, misschien te modern? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
leuk voor bouwbedrijf maar voor band... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Whoah, dit gaat snel!! Spectre: Thanks!! Ik vind hem vet.. Zal hem eens naar de mede-bandleden sturen! Heersch! BTW verdere ideeen blijven welkom.. Hoe meer hoe beter Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ik ben zelf nog niet 100% tevreden, ik ga er nog mee spelen, maar een eerste indruk is dus goed, dus ik ga verder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Met de naam op zich is ook niets mis.. Maar om er een logo van te brouwen?? Trouwens, bij ons is er idd een bouwbedrijf met een logo dat verdacht veel op onderstaand logo lijkt. Zal 'm eens proberen te zoeken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik vind het een erg lelijk logo en dacht eerst dat er een hakenkruis stond. Dat is mijn ongezouten mening. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
wat een hoop ongebruikte logo's overgens hier Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-11-2004 18:46] |
|
whahahaha, ik dacht idd al een gamecube logo te herkennen! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
volgens mij is dat het N64 logo Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: uhr ik dacht cube, ach wat de neuk, het is nintendo iig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
only PS2 is real Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
LOL ! X-box GODVERDOMME!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |