|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb jet een nummer daarvan staan op een compilatie van "Candlelight records" daar zul je dus meer info vinden er omtrent. Lekker duistere black metal trouwens! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Is een band waarvan de zanger is opgenomen in een gesticht, is compleet geschift... |
|
quote: Ik ken het van naam en omdat ik er in de lokale platenzaak altijd een cd-tje van zag staan met een hoes waar ik hard om moest lachen. Ik geloof dat ik em zelfs een keer geluisterd heb, maar ik vond er geen reet aan. |
|
ja, ik zie een ceedeehoesje voor me, met een vent in paint in een korenveld ofzo, heel weird Oud Vuil. |
|
Ik heb er nix van; COOLE bandnaam overigens (omgedraaide van jehovah). Havohej is de voortzetting van Profanatica en dat is ultiem GORE en RAUWE death/black metal, een beetje à la Incantation. Het heeft ook wat (ex-) Incantation leden geloof ik. Ook Demoncy (black metal) is een deel van die kliek. Ik wil HEEL GRAAG materiaal van Havohej. Hun laatste release is een MCD van een minuut of 10, 'Man and Djin' heet hij geloof ik. Ik ben al tijden op zoek naar 'Dethrone The Son of God' van Havohej. |
|
gvd ja, ik wil ook!!! gaaf trouwens, dat omgedraaide, nu je het zegt Oud Vuil. |
|
Profanatica staat op Rajackar's mp3-server trouwens, kan je vast een voorproefje nemen. Damn ik ga het meteen opzetten, het is echt zo smerig! |
|
quote: Die ja!! |
|
|
|
quote: wat bedoel je met smerig eigenlijk? |
|
EVIL |
|
Als beherit smerig? |
|
Als EVIL!!! Als SMERIG!! Jezus wat is daar zo moeilijk aan!! OK ff terug in normale modus RAUWE sound, vreselijke OVER THE TOP NEKRO vokills, ontzettend schaamteloos METAL BLASFEMIE riffs om je KOP op STUK te bangen en gewoon SMERIG. EVIL Sorry, maar zo is het gewoon Hahaha |
|
aha ok .. mijn oortjes waardig dus |
|
Als je die Havo(que)hej voorkanten weird vind, wil je die bandfoto's van Profanatica echt niet zien!! -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Die video van dat interview dan.... Gadverdamme!!! |
|
Ik heb wel wat gehoord over dat interview maar het nooit gezien. Hahaha hier even een bandfoto ter illustratie, helaas op geocities dus geen hotlinking: http://www.geocities.com/xytraguptorh/blackvomit/pictures/band8.jpg -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
ik ken havojeh ik heb van hun de cd dethrone the son of god .een stevig stuk black/grind metal,dit is de cd met corpspaint in het korenveld.havojeh is een voortzetting van profanatica welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
op http://www.boudisque.nl kan je hem bestellen wel als import cd.dus zal wel lang duren welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: inderdaad rare bandfoto [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 15-04-2002 17:13] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Als je naar die .../blackvomit directory gaat kan je op 'pictures' klikken en alles bekijken. |
|
juist ja, iets wat ik dus niet zal gaan luisteren, die gast heeft niet eens een fatsoenlijke pik. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Jij hebt zeker liever zo'n dikke neger piemel.. Trieste gast |
|
kweet nie meer van welke cd dat was maar dat was een aardig ziek outro Je moeder. |
|
quote: thanx dwaallicht kende het altijd alleen van naam, nooit de moeite genomen. klinkt te gek, als een cryptic slaughter gemixt met black metal rifs. de zang is zwaar klinkt havohej zoiets als dit? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-04-2002 22:19] Oud Vuil. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |