|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In ieder geval 2 (een MCD erbij dan) http://www.anus.com/metal/havohej.html |
|
Yeah die MCD is vrij recent, 'Man and Jinn'... zal wel weer vet zijn. Hehehe stelletje psychopaten!! VOMIT ON g0D'S CHILD!!!!111!!!11!! RAAAAAHHHH |
|
Blasphemie! Heersch! Dwaallicht Np: Absurd-the gates of heaven |
|
Profaggotica and Havojew zijn verneukt!! En dat alles dankzij Paul "The Faggot" Ledney!! I VOMIT ON PAUL'S HANDBAG!!!!!!! Vuile nicht!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Verklaart u zich nader? Ik bedoel met zulke kreten kom je niet echt ver (als dat hetgene is wat je wil). Mehr info bitte! |
|
Hmm.. wat een ongelovelijke debiele foto... maar goed, maar ff proberen 11.45: restate my assumptions |
|
net gedownload: Havohej - Spilling Holy Blood mijn mening: 11.45: restate my assumptions |
|
Ik vond 'r eerst ook geen fuck aan hoor. Moest er effe aan wennen. Toegegeven; 't is niet veel maar ik vind het wel goed aan te horen. Luister eens naar: *Final Hour of Christ *Fucking of Sacred Assholes *March of 7 Priests of Mockery *Black Perversion *Outro Een gemiddelde (IMO) greep uit al hun herrie. |
|
het is echt helemaal koel gore BM heerscht |
|
quote: Waarom zou ik??? Is iets persoonlijks!! Ergste van alles is dat Havojew ook nog weer een lp gaat uitbrengen dit jaar op het label van Lord Imperial (Fat Pig)!! GA DOOD OF ZO!! Je hebt al genoeg schade aangebracht (wordt niet nader verklaard!! hehehe) Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
beetje jammer |
|
tja, de band blijft maar in m'n kop zitten. hier een sampletje van de laatste release van deze band, "man and jin" http://www.hessian.org/metal/reviews/havohej/havohej2.mp3 tis een ontzettende slechte geluidskwaliteit, ik haal er eerlijk gezegd niet veel uit, maar tis nog steeds herrie, maar dan veel erger als eerst Oud Vuil. |
|
quote: GHAHAHA!! LOL |
|
quote: IDD! Kill paul shekel of Havojew! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: das dan weer een andere band ? wat is er allemaal zo erg dat het meer over die gasten zelf, dan over de muziek word geluld. kheb ff geloerd op 't net maar kon geen privé of story momenten in de havohej geschiedenis ontdekken. heb 't iets met incantation te maken ofzo??? Oud Vuil. |
|
Hmm ja ik snap het ook niet zo. Ik hoef met Paul Ledney geen biertje te drinken dus wat is het probleem? Niet zeiken, muziek luisteren... |
|
Dude weet je dan niet dat bij black metal de persoonlijke verwikkelingen van bandleden belangrijker zijn dan de muziek? |
|
quote: Via Audiogalaxy kun je trax van Man and Jinn d/l-en. |
|
tja, dat audio galaxy werkt nog niet bij mij, kzal nog eens proberen. is de geluidskwaliteit dan beter?!? hope so. Oud Vuil. |
|
Ik weet nite of ik ALLE trx van MaJ heb maar het klinkt redelijk en volgens mij zijn ze allemaal 128kbps ofzo. |
|
ik heb dethrone the son of god .als iemand hier een copy van wil mail me dan .ik maak alleen een copy voor degene die me het eerste mailt van dethrone the son of god van havohej.vergeet niet je naam en adres door te mailen [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 04-05-2002 10:30] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
You have femail! Ab 11:39u. |
|
shhhittt, dat was wel errug vroeg, dan slaapt m'n pc nog. nou ja, dan brand ik hem wel, hé, blacksoul666, kun je het hoesje misschien inscannen en in dit topic pletteren? indien ja. Oud Vuil. |
|
quote: Hij zag je niet staan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |