|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daarvoor is het nu te laat, kerel!! Moeilijk he, forums . |
|
quote: Hehe... |
|
HAVOHEJ, inderdaad, vette kult!!!, heb er denk ik het meeste wel van, alleen jammer dat paul ledney zo'n faggot is, met z'n queercunt make-up koffertje ........ |
|
picture please, want ik vind echt weinig over die gast. Oud Vuil. |
|
paul ledney |
|
quote:Kijk zie, het heeft gewoon wat tijd nodig . |
|
quote:mijn instinct laat me nooit in de steek... vermoeden:bevestigd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb een tijdje terug een cd van hun(?) gekocht. Weet iemand een toevallig een info site over deze band"? |
|
quote: hehheh, jammer r, maar als je dit topic een beetje doorgelezen had, dan wist je dat er niet veul over deze band te vinden is, net zoiets als met winter. Oud Vuil. |
|
tijdje geleden man and jinn gekocht bij dwaallichts grote uitverkoop. ik had een andere release in gedachten en deze viel me dan ook gruwelijk tegen (dat krijg je als je oog sneller is dan je hersenpan ). maar om mee te gaan met dwaallichts visie over woekerprijzen van tegenwoordig heb ik hem ook maar op de tradelist gezet voor het geval er mensen zijn die me er wat beters voor willen geven... Je moeder. |
|
Hoor eens, je hebt 'Man And Jinn' helemaal niet van mij gekocht. Sterker nog, ik heb helemaal geen Havohej verkocht. Sterker nog, als ik er IETS van had, zou ik het niet eens verkopen!!!?!?!?!? |
|
kut van wie was dat dan?? Je moeder. |
|
+ Oud Vuil. |
|
wederom het oog sneller dan de hersenpan damn van wie heb ik dat ding dan ooit gekocht... Je moeder. |
|
Heb ik een nummer van staan op Blackend 1, nl. Spilling Holy Blood, best wel een goed nummer , uit de beginperiode van de black metal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb Dethrone the son of god als mp3 op de computer, en ook op cd gebrand, vindt het wel goed En vooral de outro heerscht ja |
|
quote: Godverdomme, nou je het zegt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja, ik las het vanochtend ook, en inderdaad! leuk gedaan |
|
Fokk Havohej, Demoncy blijft beter. |
|
quote: ROFL! Zeker weten! |
|
Nou, Demoncy is behoorlijk fijn ja! Ik had laatst een plaatje van Havohej gedownload, maar ik zeg: 'Mwaaah' Dit slaat nergens op. |
|
Havohej heeft wel koele nummers die je helaas niet teveel moet aanhoren. Maar voor de rest |
|
Heb de volgende dingen van ze (in mp3-formaat): Havohej - Black Perversion Havohej - Dethrone The Son Of God Havohej - Havohej 7inch Havohej - Man And Djinn Havohej - Unholy Darkness And Impurity Op je knie en pijp voor genade! |
|
In het kader van mijn breng-gave-bands-onder-de-aandacht-project... wie Havohej nog niet kent... luisteren en snel een beetje. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |