![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een pool aangemaakt voor het WK op deze site: http://www.flexvoetbal.nl. "zwaremetalen" Meedoen is gratis. ![]() |
|
Smegmatic is mijn naam, voorspellingen staan er al op ![]() signature ![]() |
|
quote: Join de zwaremetalen pool even dan! ![]() |
|
Ok ik heb jullie toegevoegd! ![]() |
|
Ooh, Bart, we zitten aardig op dezelfde lijn qua voorspellingen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Nog zo'n copy/paster ? ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Beste Smegmatic, Je bent geaccepteerd als lid van de zwaremetalen subleague. Als je ingelogd bent dan kun je de subleague bekijken via de volgende link: www.flexvoetbal.nl/zwaremetalen/ signature ![]() |
|
Ook geregistreerd met de naam Neithan (inclusief een foto genomen voor Camp Nou, lijkt het net alsof ik er iets van afweet, maar dat is dus niet, haha)... ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Nee, had mijn voorspellingen gisteren al ingevuld in een andere poule (bij mijn oude voetbalclub) en die gewoon 1 op 1 overgenomen voor deze. Viel me alleen op dat Hypnos' voorspellingen aardig in dezelfde hoek zitten, sommige zelfs exact gelijk qua score. Al is het in de groepsfase natuurlijk ook nog wel redelijk voorspelbaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Oh, ik dacht juist in die rondes vooral de verrassingen zaten; ach, we zien wel! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
waar voeg je foto's toe? signature ![]() |
|
Oh, er zullen ongetwijfeld wel verrassingen zitten wat individuele potten aan gaan, maar als je gewoon naar de groepen kijkt en je vraagt welke twee ploegen er door gaan, dan vermoed ik dat je zo'n 70% dezelfde antwoorden terug zult krijgen. Dus dan komt dat in de voorspellingen uiteraard ook zo naar voren. Dat wil uiteraard niet zeggen dat er een of twee ploegen ineens enorm gaan verrassen, het blijft een moment-opname. Maar daar kun je in je voorspellingen toch niet echt vanuit gaan, want dan kun je net zo goed blind cijfertjes in gaan vullen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ah, ook maar eens kijken of ik er verstand van heb, ook onder de naam varian Weep not for me.....it`s all the better lost ![]() |
|
quote: Toegevoegd! ![]() |
|
Oom_Kutgnoom is van de partij! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Had je al toegevoegd, ouwe berenpijper ![]() ![]() |
|
Realist heeft zijn voorspelling en aanmelding ook klaarstaan ! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Nou, ik doe ook mee:') Ik weet geen bal van voetbal, maar we zullen wel zien ![]() ![]() |
|
quote: :') signature ![]() |
|
Nederland wordt wereldkampioen, stelletje zwartkijkers! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik doe ook mee ![]() ![]() |
|
quote: word jij dan wereldkampioen? signature ![]() |
|
Ik sta nu nog gelijk met iedereen, hahaha... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Hoho !! Heb Nederland ook gewoon als Kampioen neergezet hoor ! Vind ik ook niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |