![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ik ben blij dat jij nog mee doet ![]() ![]() |
|
Beetje gemist dat er een ZM-pool is, jammer. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
wat een klote WK tot nu toe.. pas een wedstrijd helemaal goed.. pfff... nu chili ook weer, magere 1-0... Vind ik ook niet ![]() |
|
Hadden meer verdiend, goede pot. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Weer 200 punten erbij ![]() ![]() |
|
Verdomme hej, weer vast onderaan ![]() Against God and Government ![]() |
|
En ik zak, en ik zak. ![]() ![]() |
|
Nu 7 wedstrijden goed: Duitsland Australië Nederland Denemarken Japan Kameroen Brazilië Noord-Korea Zuid-Afrika Uruguay Frankrijk Mexico Duitsland Servië ![]() |
|
Jammer, helemaal gemist dat er een pool was. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Gewoon nog mee doen! Je kunt Rotzak misschien nog wel inhalen. ![]() ![]() |
|
waar sta ik? ![]() signature ![]() |
|
Ajax kan nog best wel eens veel centjes kunnen krijgen voor Suarez als hij er nog een paar inprikt. edit: Ik ben benieuwd of Ghana - VS nog leuk wordt vanavond. Het kon nog wel eens een harde wedstrijd worden. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-06-2010 19:56] ![]() |
|
Net vergeten mijn 2-1 op tijd in te vullen. Bummer. Bruce Banner ![]() |
|
haha hier idem, twee wedstrijden vergeten ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ghana loopt het weg te geven in de tweede helft. ![]() ![]() |
|
44 Kameroen Nederland 1 45 Portugal Brazilië 1 46 Noord-Korea Ivoorkust 1 47 Zwitserland Honduras 1 48 Chili Spanje 1 Allemaal goed, pwn. ![]() |
|
quote: Doe jij mee dan? ![]() |
|
Andere site, sta op plek 3700 van 150.000. Niet slecht. ![]() |
|
Dat is netjes ja ![]() ![]() |
|
3e ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Go Silence!!! ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Godverdegodver! Had ik die tyfuswedstrijd maar op tijd ingevuld!! Dan stond ik nu slechts een handvol punten achter Mark. ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Bij de poule waaraan ik meedoe moest je alle wedstrijden direct invullen. Heb best wat kwartfinales redelijk ingeschat. De meeste landen heb ik goed en Brazilië - Chili 100% en Spanje - Portugal ook qua plaatsing. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |