|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals altijd zal er wel weer een brit winnen so why bother? Edit: Lal, voetbal, ook goed. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 25-05-2010 8:00] |
|
<--- Joris Derksen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Getver, site is geblokkeerd op mn werk. Thuis ff invullen. @ Slechtheid: dude... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aangemeld als Rotzak uiteraard Against God and Government |
|
Schop:') Ben benieuwd wie er als beste uit de bus komt Against God and Government |
|
Hmm lijkt me wel wat zo'n Oost-Europees om me door het WK te helpen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook aangemeld. Totaal geen verstand van voetbal maar een pooltje is altijd leuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
mwa je hebt er ook die oude verlepte tussen zitten. Maar er zitten wel goede tussen jah. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb me ook even aangemeld als DerGeneral. Bruce Banner |
|
Boerzoem! Knal mij eens in die ZM-pool. Bruce Banner |
|
Aangemeld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Toegevoegd. |
|
Zo, de eerste goede score is al binnen (Neithan) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Knalhard bovenaan. Bruce Banner |
|
hehe, tweede van onderen:') Against God and Government |
|
quote: En dan ook alleen maar omdat die knuppel onderaan nog niets voorspeld heeft. Bruce Banner |
|
Zo, ik sta zelfs 5e! |
|
quote: O ja vergeten Als ik het wachtwoord terug vind zal ik er wat aan doen als ik zin heb |
|
quote: Ik ben een diesel, het duurt even maar als ik eenmaal opgestart ben Against God and Government |
|
quote: Succes. Bruce Banner |
|
Ik geloof niet dat ik zo veel verstand heb van het moderne voetbal (kijk het al tijden niet meer tot vreugde van vrouwe Mandylion) maar tot nu toe mooi derde met 390 punten... (Althans de ZM-pool, want positie 5190 op de 60922 deelnemers totaal belooft weinig, haha) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Nou, deze pot wordt 'm ook niet haha Against God and Government |
|
Bruce Banner |
|
Het is niet best hier, beter stop ik met dingen voorspellen haha Against God and Government |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |