|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar lijkt het wel op. |
|
Ik pas deze. Heb die avond al wat anders afgesproken. No regrets and no remorse... |
|
Aanwezig ! |
|
quote: Zeker met reserveringskosten en servicekosten gezeik. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-10-2010 18:28] =) |
|
Ik ga ook. Ik neem Bringher of Light mee (Heet hij nog zo op ZM?, als hij er nog op zit haha) Toch koop ik online maar even een ticket. Moeten toch een eind rijden, dus willen er nog wel in kunnen. (Verwacht niet dat het uitverkocht is) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb ook een kaartje online gekocht. Zal wel zo'n beetje m'n laatste concert worden voorlopig, en ik maak het niet te laat. Zal toch wel betijds afgelopen zijn. |
|
Vanavond. Zin in. Kaartje binnen... nu alleen vanavond nog een eind rijden (en terug ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik zit eraan te denken.... wie overtuigt me NIET te komen...? Ja hoor... |
|
Ik zeg, WEL heen gaan... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb wat etische bezwaren. Snijdt de beste man zich nog op het podium? Ja hoor... |
|
Nee, hij houdt het tegenwoordig bij zoenen met de bassist en kotsen (als je geluk hebt). |
|
quote: I'm in! Ha ha. Ja hoor... |
|
Das niet waar. Laatste keer in Leeuwarden, dronk hij, nam die bassist op de bek, drukte een peuk op zichzelf uit, sneed in zichzelf, gooide zijn verbandjes in het publiek, zocht ruzie, maakte vrienden, en kotste nog even. Dit laatste was wel de eerste keer dat ik dat zag bij hun. Zeer vermakelijk allemaal. Maar ik ga daar niet voor. Ik vind de muziek geniaal. Hebben ze trouwens geen nieuwe bassist sinds kort? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ..Is dat niet al een behoorlijke tijd geleden? Want sindsdien gedraagt hij zich volgens mij wel. De keren dat ik 'm gezien heb iig. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 22-10-2010 11:36] |
|
quote: Nee valt mee, dat was dit jaar. Ik denk in mei. Daarna zijn ze ook hier niet meer in de buurt geweest. (noorden) [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 22-10-2010 12:04] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik skip hem toch maar... Morgen om 5:30 uur gaat de wekker weer en wordt te oud om aan 2 uur slaap genoeg te hebben Want moet ook nog terug en voor ik dan in mijn nest lig is het minstens 3 uur of half 4. |
|
Ziekjes. Godver!! Iedereen die wel gaat..Veel plezier. =) |
|
quote: Je kan mee terugrijden naar het noorden hoor. Kan je achterin de auto slapen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tof aangeboden, maar lijkt me niet zo verstandig Misschien donderdag maar naar Essen dan, want zoals het lijkt ben ik vrijdag vrij... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 22-10-2010 14:48] |
|
Nee snap ik On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
Ziekjes, maar ik ga toch. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Dat is bullshit. Ashes to ashes was het laatst. En dat was september 2009. |
|
Zo maar eens in de auto stappen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |