|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
|
|
Ik heb er ook wat op onze site staan. Wel in zwart wit, want de kwaliteit was echt bagger [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 25-10-2010 10:06] |
|
Show in Biebob was vet, wel redelijk wat idioten in het publiek die zichzelf ook aan het snijden waren, en Kvarforth die nog het 1 en het ander aan het snuiven was.Great show tho. speelden ook vrij lang. |
|
quote: dat heb ik nog nooit meegemaakt... bizar... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Och dat is zeker niet de eerste keer dat dat gebeurt. In Berlijn zo'n vier jaar terug werden er twee afgevoerd met de ambulance. Vroeger ging het sowieso extremer, op de tours die ik met Shining deed zaten we om de paar dagen weer bij een ziekenhuis voor de verwondingen. |
|
quote: Dan vind ik die bazen van ZZ Top in je album toch stukken gaver dan die aansteller van Shining [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 25-10-2010 18:27] Against God and Government |
|
quote: Brrrrbrrrr |
|
quote: Thanx, ook dat was een gaaf concert. Zo sta je bij ZZ Top en een paar dagen bij Shining, een wereld van verschil. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Fuck yeah that's me! (helemaal rechts) [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-10-2010 22:04] |
|
Die kerel was er ook in de biebob denk ik, met gigantische snijwonden in de arm op het einde |
|
quote: Ja heb ik ook gezien idd. |
|
quote: En in Nijmegen ook volgens mij. Hij werd bij het laatste nummer het podium op gehaald en werd toen backstage gestuurd. Denk dat er daar van zijn bruine sterretje een rondje is gemaakt. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: heel voorzichtig een schrammetje... kom op man.. rossen met het mesje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Down the lane was het toch? |
|
quote: Ik zou dat mes gewoon door zijn slagader rammen. Stomme aandachtshoer. |
|
Stond jij ook niet als een mongool jaren terug vooraan in Belgie toen? Zelfde laken een pak toch? |
|
Toen heb ik niet in mezelf laten snijden zover ik weet Snap trouwens nog steeds niet wat je toen zo hoog zat maar dat zal wel aan mij liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-10-2010 1:58] |
|
Oh zit mij niks hoog hoor. |
|
Beetje maagzuur misschien. |
|
quote: Ja hij werd is op zijn bek gepakt. Zijn vriendin stond er naast On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
wat spannend moet het geweest zijn! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
mooi om te zien dat Shining nog steeds populair kan blijven door te snijden, te snuiven en homo-erotiek... ik had gedacht dat die "shock-value" minder lang mee zou gaan en mensen het na 2 shows wel gezien hebben... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |