|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij heeft wel zitten snijden deze keer, maar het waren wat zielige krasjes. Ze speelden erg goed, en ik vond het echt geweldig alleen de sfeer zat er niet helemaal in omdat er best wat mensen vooraan stonden die alleen maar zaten te kletsen etc. en niet naar de band stonden te kijken. Qua beleving niet het beste concert voor mij, maar ze hebben zeker erg goed gespeeld. Uiteraard de klassiekers, maar ook een nummer van het aankomende album Ik denk dat ik 1 van de weinigen was die Svart Crown wel gaaf vond! Ze speelden echt goed, maar kregen het publiek totaal niet mee. Best jammer, ze verdienden meer dan dat ze kregen. Enthroned was zeker weten ook wel gaaf! |
|
quote: Ik vond Shining muzikaal erg goed. Te gekke band. Maar wel een beetje sneue vertoning, die zanger. De bassist was een pretty boy die constant betast en getongd werd door mijnheer Kvarforth. Band en zanger stonden in een vreemd contrast op het podium, muv die kleine kale gitarist, die zag er ook aardig afgetakeld uit. Tja, het snijden met een kapot glas en de peuken uitdrukken op je lijf... heeft die band niet nodig, erg goede muziek en muzikanten. Enthroned was niet best (what else is new) en die franse band was ook niets aan. Imo. Ja hoor... |
|
quote: Ja klopt. Ik heb de band denk ik nu 5 keer gezien ofzo, en hij heeft nog nooit zo'n vreselijke dramaqueen gespeeld als deze keer. Het merendeel van het publiek stond er echt op een manier van "wat gaat hij nu weer doen" in plaats van dat ze naar de muziek luisterden De show een tijd geleden in Baroeg was echt super gaaf. Toen gedroeg hij zich en draaide het echt om de muziek en dat was deze keer totaal niet zo, wat ik erg jammer vind, want ik ga er toch echt heen omdat ik de muziek echt super gaaf vind. |
|
Ja, ik heb niet één album van de mannen in huis, maar kende het wel. Was erg benieuwd naar hoe het eraan toeging. Wel, ik heb het gezien, heb ik dat ook weer gehad. Willemeen toch altijd wel een lekker zaaltje. Ja hoor... |
|
Mag ik vragen hoe laat alles daar begon en ongeveer afgelopen was vim met vervoer vanavond? |
|
De eerst band begon rond half 9 te spelen. En Shining was iets voor 12 afgelopen. |
|
Dank! Vanavodn namelijk Heretic er ook nog bij, dus geschat dan wel rond 1 uur half 2 afgelopen. Komt dan mooi uit. |
|
Morgen in den Biebob, heb er al zin in Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Zekers te weten dat die show echt vet was. Publiek was enthousiast, band was enthousiast en had er duidelijk de zin in. Jammer dan dat het gister zo was gelopen. Hopen dat hij vandaag of dan wel echt weer grof gaat doen zoals in 2006-2007 en dus niet weer de drama queen uithangt, of hij zich gewoon gedraagd en een goeie show neerzet zoals in de Baroeg. Svart Crown en Enthroned heb ik ook heel erg zin in. Die ene langspeler van SC is echt wel heerlijk beuken en die nieuwe van Enthroned is zeker voor mij ook jaarlijstenwerk, dus dat word hopelijk een topavond. |
|
quote: Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Ik vroeg al aan een vriend van me, die wel eens met hun op tour is geweest waarom hij dat doet? En voornamelijk de bassisten. Hij houdt echt wel shockeren enz. Die bassist is dan ook het lulletje nu. Maar ze zijn nog bassisten aan het testen. (op welke manier dan ook) Ik ben dan misschien toch een van de weinigen geweest die naar de muziek luisterde. Dat was weer echt gaaf. In Baroeg was idd net ietsje beter. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Speelden ze trouwens ook Neka Morgondagen en Submit to Selfdestruction? Vast wel toch? |
|
Ja hebben ze allebei gespeeld. en Ohm!!! [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 23-10-2010 15:03] |
|
quote: Oeh joepie! *Doet een VROLIJK dansje* Ik zou het vet vinden als ze eens met Lat Oss.. af zouden sluiten, alle lichten uit, en dan ineens terug komen met Total Utfrysing, dat zou vet zijn. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Weet wel zeker dat ze ze allebei gespeeld hebben. Ze hebben met Lat Oss.. afgesloten inderdaad, zoals altijd. Ze wilden eigenlijk daarvoor nog een ander nummer doen, weet niet welke, maar dat ging niet door want ze hadden niet genoeg tijd. |
|
Ja daar was meneer niet blij mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat is wel tieten, maar in Best krijgen ze tot half een/een uur, dus dat zit wel snor denk ik, aangezien Heretic af heeft gezegd en aanvang om 8 uur is. In ieder geval heb ik er echt zin in! Weer lekker vooraan de fanboy uithangen, heerlijk. |
|
Weet je zeker dat je vooraan wilt staan? |
|
Ja hoor. Vorige keer ook gedaan in de Baroeg. (Toen hebben wij elkaar toch gesproken?) Toen stond ik recht tegenover hem. Had m'n hand nog op z'n monitor waar z'n poot de hele tijd op stond ter ondersteuning van het headbangen. Verbaasde me dat hij er niet op ging staan, maar goed. En ja, slechtziend hè, anders zie ik het niet. |
|
Ik zou het niet doen als ik jou was. Straks ben jij degene die verplicht een shirt moet kopen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vertel. |
|
Tijdschema vanavond in Best 21.00 Svart Crown 22.00 Enthroned 23.15 - 00.30 Shining Never have so many sacrificed so much for so few |
|
haha dat was mooi ja met dat watain shirt.. Was een leuk avondje,sowieso te lang geleden dat er iets leuks op BM gebied in Arnhem te beleven was. SC kom mij niet zo boeien, enthroned was wel ok. Shining was vermakelijk maar qua muziek idd beter de vorige keer in de baroeg. Toch wel leuk dat ik geweest ben, kan best een van mn laatste concerten zijn geweest voorlopig! |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |