|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De Belgische versie speelt toch? (nog een fout op de poster) Dat is wat ik de website Baroeg zie tenminste.. |
|
quote: Ja, klopt... dit is de Belgische! Er staat een fout op de flyer, deze wordt aangepast, as we speak! Excuus voor de verwarring!! |
|
Flyer aangepast! |
|
Over minder dan 4 weken al! |
|
We zoeken nog een aantal medewerkers! |
|
Ik kom ff the Wounded kijken ;-) "Sehnsucht" |
|
Tijdschema: Stage 1: 14.00 uur: Riotgod 15.10 uur: Hard Resistance 16.40 uur: Highway Chile 18.20 uur: Diary Of Dreams 20.00 uur: Entombed 22.00 uur: Sodom Stage 2: 13.30 uur: N3rse 14.40 uur: New Era Dojo 16.00 uur: Taze Bitti 17.30 uur: Thanatos 19.10 uur: The Wounded 21.10 uur: Umbra Et Imago |
|
Helemaal goed, MetalJan |
|
Ja, leek me wat handiger |
|
Aftellen! Nog 11 dagen! [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 31-08-2010 10:22] |
|
Misschien aanwezig. |
|
Aanwezig! |
|
Aanwezig! Met een kluppie uit Schoonhoven ;-) "Sehnsucht" |
|
Schoonhovense metalheads... Misschien ken ik jou dan wel *Nutteloze opmerking verder* Het doet maar even pijn! |
|
quote:Schoonhoven, één keer heen gefietst vanaf Utrecht, nóóit weer. |
|
Het ziet er naar uit dat wij ook even langs gaan komen :-) Moet werken tot 16.00 en ga daarna meteen door, want ik wil The Wounded niet missen! |
|
Met Entombed en Sodom word het wel gaaf. Ik ben erbij komende week. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 03-09-2010 10:22] |
|
quote: Hmm Ik ken geen Chantal van 20 denk ik Wel is in de Bastille geweest dus? "Sehnsucht" |
|
quote: Ja das 30 Km Gek! "Sehnsucht" |
|
Entombed heeft er weer een 2de gitarist bij. |
|
Goddess of desire merchandise zal er ook staan met een kraam! |
|
Ook aanwezig, sowieso Entombed kijken, verder zie ik het nog wel |
|
quote: Wat een faalband zeg dat n3rse, jezus christus, ik heb ze vaker zien afzeggen dan zien optreden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |