|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoezo? |
|
Fles smirnoff kopen is toch wel de grootste fail.. |
|
Ja ik had ook al zoiets van haal gewoon bier maar ja. |
|
quote: Man, jij was niet alleen van het padje af, jij wist niet eens meer waar het pad wás... |
|
haha toch ben ik lopend vanaf utrecht cs thuis gekomen, was wel bijna 2 uur lopen |
|
Wow, tering, haha. Hoe laat was je thuis en hoe laat ging je weg? |
|
Kwart over 5 vanaf Utrecht nadat ik eerst nog een uur op het station heb gehangen. Ik had eerst zoiets van wacht wel op de eerste bus oid maar daar had ik toch niet zoveel zin in. Was 7 uur thuis :') Edit: reden ook bussen vanaf rotterdam cs ipv treinen. De eerste bus had ik al gemist dus moest ik daar ook nog een hele tijd wachten. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-09-2010 16:14] |
|
En jullie gingen rond 12 uur weg bij BOA? Geniale shit.. |
|
Ja er zijn inderdaad ook een paar uur beetje vaag want wtf heb ik dan tussen half 1 en pakweg 3 uur gedaan :') |
|
Niet bestolen, geraped of anderszins onheus bejegend? |
|
quote: Haha nee. |
|
quote: LOLZORXZ!1! Inderdaad! Hahaha Was een gezellig feestje. Fijne locatie ook. Dikke complimenten voor de organisatie |
|
Was zeer goed! "Sehnsucht" |
|
quote: Was het echt zo erg ja? |
|
quote: Op een gegeven moment zat je in de biergarten.. Eh.. Verrekte koekwaus te zijn quote: |
|
:') |
|
Sodom helaas gemist, maar de rest van de bands waren top. Ook was het heel erg gezellig, volgend jaar weer! |
|
Gisteren was het een leuk en gezellig feestje! Heb me prima vermaakt Eerste keer dus dat Baroeg Open Air in het Zuiderpark werd gehouden en het was lekker ruim opgezet, maar de 2 tenten lagen gelukkig niet al te ver van elkaar. Ook was er een ruime zitmogelijkheid, diverse stands en het aanbod qua eten was ook prima. De eerste band die ik zag was Riotgod. Het geluid stond erg hard, maar het gebodene klonk wel lekker. Best aardige groovemetal. Toch heb ik het niet helemaal afgezien. Hard Resistance was daarna prima op dreef met hun hardcore. Ook het geluid was beter dan bij de voorgaande band. Hoewel het niet erg druk was, ontstond er toch een pit. Prima set van deze sympathieke Belgen. Degene met wie ik was kwam speciaal voor Highway Chile van de (biergarten)bank en we zagen een goed optreden van deze oude rotten. Muzikaal zit het wel goed, maar de zang is niet echt mijn ding. Al met al toch een lekker optreden. Gelijk daarna speelde Thanatos in de andere tent en heb ik me dus daarheen gespoed. Men was lekker op dreef en het geluid was prima. Men speelde een mix van oud en nieuw materiaal. Ook de tent was goed gevuld en dus kon de band terugkijken op een geslaagd optreden. Na deze band heb ik ruim een half uur in de rij gestaan voor een patatje en na wat geouwehoerd te hebben met bekenden, was het tijd voor Entombed. Deze band was ook lekker op dreef en gelukkig was zanger Petrov niet al te bezopen. Met 2 gitaristen in de gelederen zat het met het geluid wel snor. Ook de tent zat bomvol. Gaaf optreden! Na nog wat slap geouwehoer, zijn we rond half 10 naar huis gegaan en hebben we Sodom maar gelaten voor wat het was. Volgend jaar zeker weer, hopelijk is het dan net zo'n mooie dag als gisteren! |
|
quote: Nouja in ieder geval in de trein vanaf Rotterdam naar Utrecht gezeten. Ik heb je rond 00.00 uur op centraal afgezet. We waren pas laat daar, waardoor we enkel Sodom en Entombed gezien hadden. Entombed was zoals de dag ervoor weer erg gaaf. Nagenoeg dezelfde setlist, maar dat mocht de pret niet drukken. Het geluid en licht(Willen die Duisers het publiek blind hebben? was wel een stuk beter dan in Essen. Sodom was weer heel gaaf. Ze hadden wat mij betreft wel iets langer mogen spelen, maar voor een gratis festival klaag ik verder niet. Het was weer gezellig! |
|
Nou geen trein dus dat dat was een deel van het probleem [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-09-2010 22:59] |
|
Foto's van Entombed en Sodom zijn te zien op www.metalphoto.org. Kijken! |
|
quote: Dat geldt voor de meeste bands op een afstandje Ik heb nog even een paar nummers meegepikt en van dichtbij zit er iets meer variatie in. De band kende ik eigenlijk alleen van naam, maar aangezien ik plots had besloten om mijn camera mee te nemen, ben ik for the record maar even wezen kijken. Ze waren lekker theatraal bezig, de zangeres moest een paar keer omkleden tussendoor achter een schermpje naast het podium en de zanger heeft een beetje een apart kapsel... Het afsluitende nummer was wel apart: een cover van Amadeus waarbij de zangeres (na enkele nummers afwezig geweest te zijn: allicht dat het lossnoeren erg veel tijd kost) praktisch naakt (een heel kort rokje, onderborstcorset en wat netstof met meer gat dan stof) nog even ondersteboven aan de zanger ging hangen, die vervolgens op de maat van de toetsen (van tape afgespeeld?) zijn tong tussen haar benen stak Daarna stak ze nog wat vuurwerk af, zodat het weer even bijna 'kunst' leek Van The Wounded (helaas) alleen het laatste nummer mee kunnen pikken (het klonk goed) en verder was Entombed erg goed te doen en Sodom erg vermakelijk (Kreeg wel een 'Kees van Hond-gevoel' toen de dranghekken begonnen te crowsurfen ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Dat heb ik dan weer gemist... |
|
quote: Zo,deze kritiek mag nu denk ik wel ingetrokken worden over die band!Ik hoorde toch zéker wel positieve kritieken na hun gig!!Daar gaan we meer van horen... Bespeur ik hier een klein beetje jaloersie? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |