IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Baroeg Open Air 2010: o.a. Entombed Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-09-2010 19:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De vervangende band, Kinkobra, is anders ook niet veel soeps.

Btw, die band ken je toch nog wel toen je nog in Mindscan zat? Was in Elektra bij een talentenrace gedoe...

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 07-09-2010 19:32 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Is er ook een tijdschema? Als ik ga hoef ik alleen Sodom en Entombed te zien namelijk.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-09-2010 19:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2010 19:32 schreef Ancient Times het volgende:
Is er ook een tijdschema? Als ik ga hoef ik alleen Sodom en Entombed te zien namelijk.
Ja, dat is er. pagina terug ofzo

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 07-09-2010 19:37 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2010 19:32 schreef Ancient Times het volgende:

Scroll ff terug naar pagina 2 van dit topic.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 07-09-2010 19:39 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Thanks. Overheen gekeken.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-09-2010 19:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

We hoeven pas laat aan te rijden dan

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-09-2010 20:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2010 19:11 schreef MetalJan het volgende:
De vervangende band, Kinkobra, is anders ook niet veel soeps.

Btw, die band ken je toch nog wel toen je nog in Mindscan zat? Was in Elektra bij een talentenrace gedoe...

Ja, klopt, laten we het daar maar helemaal niet over hebben.

Maar, er moet ook tijd zijn om bier te drinken en met je vrienden te praten

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-09-2010 20:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

hehe, het is de 1e band vd dag

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-09-2010 20:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2010 20:10 schreef MetalJan het volgende:
hehe, het is de 1e band vd dag

Mooi, kan ik uitslapen en op mijn gemak die kant op fietsen.

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 10-09-2010 9:28 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Morgen!!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-09-2010 9:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik heb gehoord dat de kaartverkoop nogal tegenvalt tot nu toe...

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 10-09-2010 10:29 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Klopt... voor een gratis festival valt het niet mee kaarten te verkopen

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2010 10:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-09-2010 10:35 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

If you catch my drift.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-09-2010 11:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Mag je mensen doodslaan met barkrukken?

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-09-2010 12:51 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Alleen als het punkers zijn.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-09-2010 14:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Leon
Usericon van Leon
Posted 10-09-2010 23:19 by Leon Wijzig reactieProfiel van LeonQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Omdat de cameraman van BOA last-minute heeft moeten afzeggen, roepen we iedereen op om morgen zoveel mogelijk hun camera's mee te nemen. Zet je foto's en filmpjes (!) na het festival a.u.b. online!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-09-2010 23:00 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

En terug. Staartje van Thanatos mee kunnen krijgen: fijne muziek. Entombed was gaaf, The Wounded was ook goed, en zowel Diary Of Dreams () als Umbra Et Imago ()waren op z'n zachtst gezegd kut. Leuke avond verder, wel.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-09-2010 0:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2010 23:00 schreef Hexegot het volgende:
En terug. Staartje van Thanatos mee kunnen krijgen: fijne muziek. Entombed was gaaf, The Wounded was ook goed, en zowel Diary Of Dreams () als Umbra Et Imago ()waren op z'n zachtst gezegd kut. Leuke avond verder, wel.

Umbra Et Imago heb ik alleen van grote afstand gehoord. De enige indruk die ik kreeg was dat ze praktisch het hele uur hetzelfde nummer speelde.

Verder een stukje van Entombed gezien (best gaaf) en een groot deel van Sodom (héél gaaf). Verder niet echt moeite gedaan andere bands te zien.

Overigens complimenten aan de organisatie, zowel praktisch (eten, drinken, stands, etc.) als qua planning (volgens mij begon élke band op tijd) uitstekend! We maakten wel de fout om naar de Baroeg te rijden, in plaats van naar het Zuiderpark. Het stond dan op de flyer, maar we waren niet de enigen. Ik had het in de titel van de tipokcz gezet.

Al met al geslaagde dag!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2010 0:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sodom heel gaaf? Ik vond het verschrikkelijk, vorig jaar op elsrock. Terwijl ik ze vroeger best gaaf vond.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 12-09-2010 11:36 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Was zeker gaaf !!
Absolute dagwinnaar was Entombed. Wat een feest was dat !!
Ook zeer eervolle vermeldingen zou ik willen maken voor Thanatos en Sodom. Erg van genoten.

Logistiek was het een erg grote verbetering om het in het Zuiderpark te houden ipv Spinozapark.
Mooi ruim festivalterrein terwijl de afstand tussen de tenten toch erg klein was. En natuurlijk was het gedeelte met de tafels en banken pure winst.

Ik heb begrepen dat ze het vanaf dit jaar jaarlijks willen houden.
Mijn zegen hebben ze. Vooral in deze vorm !!!

[Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 12-09-2010 14:31]

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 12-09-2010 13:25 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Was leuk
Diary Of Dreams en The Wounded waren wel leuk, Entombed en Sodom vond ik beide heel sterk. Alleen Umbra et Imago vond ik een grote tegenvaller.
Gezellig festival was het!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2010 13:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 11:36 schreef yowannuzz het volgende:
Was zeker gaaf !!
Absolute dagwinnaar was Entombed. Wat een feest was dat !!
Ook zeer eervolle vermeldingen zou ik willen maken voor Thanatos en Sodom. Erg van genoten.

Logistiek was het een erg grote verbetering om het in het Zuiderpark te houden ipv Spinozapark.
Mooi ruim festivalterrein terwijl de afstanden tussen de tenten toch erg klein was. En natuurlijk was het gedeelte met de tafels en banken pure winst.

Ik heb begrepen dat ze het vanaf dit jaar jaarlijks willen houden.
Mijn zegen hebben ze. Vooral in deze vorm !!!

+1

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-09-2010 15:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Was gaaf.

Mooi fail moment: een maat en ik gingen even een stuk lopen en hij moest perse twee flessen smirnoff kopen.

Hij schreeuwen daar in die avondwinkel:

HEB JE OOK EEN OPENER?

"nee ook niet nodig want het zijn draaidoppen"

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com