|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er ook een tijdschema? Als ik ga hoef ik alleen Sodom en Entombed te zien namelijk. |
|
quote:Ja, dat is er. pagina terug ofzo |
|
quote: Scroll ff terug naar pagina 2 van dit topic. |
|
Thanks. Overheen gekeken. |
|
We hoeven pas laat aan te rijden dan |
|
quote: Ja, klopt, laten we het daar maar helemaal niet over hebben. Maar, er moet ook tijd zijn om bier te drinken en met je vrienden te praten |
|
hehe, het is de 1e band vd dag |
|
quote: Mooi, kan ik uitslapen en op mijn gemak die kant op fietsen. |
|
Morgen!! |
|
Ik heb gehoord dat de kaartverkoop nogal tegenvalt tot nu toe... |
|
Klopt... voor een gratis festival valt het niet mee kaarten te verkopen |
|
|
|
If you catch my drift. |
|
Mag je mensen doodslaan met barkrukken? |
|
Alleen als het punkers zijn. |
|
|
|
Omdat de cameraman van BOA last-minute heeft moeten afzeggen, roepen we iedereen op om morgen zoveel mogelijk hun camera's mee te nemen. Zet je foto's en filmpjes (!) na het festival a.u.b. online! |
|
En terug. Staartje van Thanatos mee kunnen krijgen: fijne muziek. Entombed was gaaf, The Wounded was ook goed, en zowel Diary Of Dreams () als Umbra Et Imago ()waren op z'n zachtst gezegd kut. Leuke avond verder, wel. |
|
quote: Umbra Et Imago heb ik alleen van grote afstand gehoord. De enige indruk die ik kreeg was dat ze praktisch het hele uur hetzelfde nummer speelde. Verder een stukje van Entombed gezien (best gaaf) en een groot deel van Sodom (héél gaaf). Verder niet echt moeite gedaan andere bands te zien. Overigens complimenten aan de organisatie, zowel praktisch (eten, drinken, stands, etc.) als qua planning (volgens mij begon élke band op tijd) uitstekend! We maakten wel de fout om naar de Baroeg te rijden, in plaats van naar het Zuiderpark. Het stond dan op de flyer, maar we waren niet de enigen. Ik had het in de titel van de tipokcz gezet. Al met al geslaagde dag! |
|
Sodom heel gaaf? Ik vond het verschrikkelijk, vorig jaar op elsrock. Terwijl ik ze vroeger best gaaf vond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Was zeker gaaf !! Absolute dagwinnaar was Entombed. Wat een feest was dat !! Ook zeer eervolle vermeldingen zou ik willen maken voor Thanatos en Sodom. Erg van genoten. Logistiek was het een erg grote verbetering om het in het Zuiderpark te houden ipv Spinozapark. Mooi ruim festivalterrein terwijl de afstand tussen de tenten toch erg klein was. En natuurlijk was het gedeelte met de tafels en banken pure winst. Ik heb begrepen dat ze het vanaf dit jaar jaarlijks willen houden. Mijn zegen hebben ze. Vooral in deze vorm !!! [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 12-09-2010 14:31] |
|
Was leuk Diary Of Dreams en The Wounded waren wel leuk, Entombed en Sodom vond ik beide heel sterk. Alleen Umbra et Imago vond ik een grote tegenvaller. Gezellig festival was het! |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Was gaaf. Mooi fail moment: een maat en ik gingen even een stuk lopen en hij moest perse twee flessen smirnoff kopen. Hij schreeuwen daar in die avondwinkel: HEB JE OOK EEN OPENER? "nee ook niet nodig want het zijn draaidoppen" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |