|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Een halve liter voor 1.15 euro? Gekkenhuis! |
|
quote: Amateur. Evil Dick |
|
zelfspot ftw Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:2 hoofdpodia naast mekaar bedoelen ze quote:hell yeah!! Devy gaat heel Ziltoid uitvoeren ook hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-06-2010 12:20] |
|
Godverdomme, kan ik ook nog met iemand meerijden? |
|
erg cool festival, vorig jaar gespeeld |
|
Ben wel benieuwd hoe de sfeer daar is, vind Tsjechen altijd maar apart volk. |
|
In 2007 hier langs geweest. Lekker goedkoop, nog redelijk kleinschalig en een mooie setting. Jammer dat het geluid behoorlijk onder de maat was en er erg veel zwaar onder de drugs zittende (agressieve) oostblokkers rondliepen. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:ja gezien! en cool om te horen! Ik moet nog mail van ze terug krijgen, 't is nog niet eens officieel dat we gaan spelen Maar komt wel goed. |
|
quote: Hehe, had ik het zaterdag nog met Django en Thijs over ja. Mooie verhalen. Boeiender |
|
quote:HMM! hehe Als je zin hebt ben je CHD-crew |
|
quote: HMMMMMMMMMMM.... Eem kiek'n of ik dan kan.... Wel verleidelijk... En diesel kost nada... hihi... Boeiender |
|
hihi joa we gaan anders een bus huren, nie goedkoop voor 4 dagen, dus we betalen je graag ipv dat kiek maar, duurt nog wel ff allemaal |
|
quote: Hoeveel menschen, en hoeveel zooi? Boeiender |
|
4 chd'ers zooi + overige 2 chd'ers gaan in de 2-zits-met-laadbak-bak (denk dat alles daar wel in past, sowieso instrumenten+tops, maar anders kan het zijn dat je een paar rugzakkies dr bie krijgt). Kan spectre beter inschatten, bak van zn ouders. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-06-2010 23:42] |
|
quote: Hmm, dat zou dan prima passen... Boeiender |
|
Spectre, ik kan met geen mail adres hier naar je CHD adres mailen, dus maar even zo. Die roadie van ons heeft 1, of 2 erg krappe plaatsen beschikbaar. Mocht je er gebruik van willen maken bel of mail me maar even, mn gegevens staan op de band site. |
|
Knap voor CHD! |
|
Misschien een rij- en slaapplek gevonden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hier ook tijd voor 'n update zo te zien; CHD heeft gecancelled want 2 bandleden zijn ermee gestopt. |
|
Wat de hel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"Control Human Delete does not have band members as such, but is an entity on its own and evolves to its needs." loopt wel los |
|
Het kwam enorm uit de lucht vallen, dat was de meer Wie zijn er gestopt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Was je hierom gister niet in Atak? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |