IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Brutal Assault festival in Tsjechië 12-14 aug 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-07-2010 15:22 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

yep. Maar ik kon sowieso al niet hehe.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-07-2010 17:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb er zin in.....ben slechts 1 keer daar geweest, in 2000 en destijds was het nogal allemaal erg knullig opgezet. Schijnt dus dat het tegenwoordig een stuk beter georganiseerd is. Ben benieuwd

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2010 17:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

...maar het schijnt nog steeds redelijk knullig te zijn naar wat ik hoor van mensen die er vorig jaar waren Wel acceptabel knullig

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2010 23:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ondanks dat CHD -helaas- niet optreedt, ga ik wel.

Nu nog even een kaartje kopen, hehe.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 26-07-2010 8:06 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Ik ga hier ook heen denk ik zo.
Weet iemand of het eten een beetje goed is op het festival? En of het ook zo goedkoop is als het bier?

You're running in circles

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2010 8:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 23:35 schreef ZelThoR het volgende:
Ondanks dat CHD -helaas- niet optreedt, ga ik wel.

Nu nog even een kaartje kopen, hehe.
aaa, nu wel!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-07-2010 8:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2010 8:56 schreef spectre het volgende:
aaa, nu wel!

Ik had de beslissing daarvoor al genomen om te gaan hoor Had alleen nog vervoer/maatjes nodig

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2010 8:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja wij ook

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-07-2010 9:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehe, wel stijlvol

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2010 9:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nu passen we weer met alle gear en personen in 1 auto lol

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-08-2010 12:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nog een week

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-08-2010 13:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-08-2010 13:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik mis jou ook al, specje

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 06-08-2010 15:06 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Wegens verhindering 1 kaartje te koop voor 30,-

wieOwie

Coenjo666@hotmail.com

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 13:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Recente lijst:

* Afgrund
* Agnostic Front
* Ahab
* Alkonost
* And Hell Followed With
* Aura Noir
* Bal-Sagoth
* Barren Earth
* Bleed From Within
* Bonded by Blood
* Callisto
* Candlemass
* Cannibal Corpse
* Catamenia
* Children Of Bodom
* Cock And Ball Torture
* Converge
* Crushing Caspars
* Demonic Resurrection
* Despised Icon
* Devin Townsend
* Devourment
* Diablo Swing Orchestra
* Dying Fetus
* Ensiferum
* Fear Factory
* Gaza
* Godless Truth
* Gojira
* Gorgoroth
* Graveworm
* Gwar
* Honour Is Dead
* Hypnos
* Hypocrisy
* Ignominious Incarceration
* Ihsahn
* Ill Nino
* Insania
* Jesu
* Kalmah
* Kylesa
* Lock Up
* Lost Soul
* Lyzanxia
* Macabre
* Madder Mortem
* Meshuggah
* Mnemic
* Monstrosity
* Moonsorrow
* My Dying Bride
* Napalm Death
* Necrophagist
* Obituary
* Origin
* Proghma-C
* Prvni Hore
* Ragnarok
* Rotten Sound
* Sadist
* Sarke
* Sepultura
* Short Sharp Shock
* Sigh
* Suicidal Angels
* Sybreed
* Tankard
* The Arusha Accord
* The Black Dahlia Murder
* Trail Of Tears
* Voivod
* Watain

Dat wordt: Agnostic Front, Ahab, Aura Noir, Callisto, Cannibal Corpse, Converge, Despised Icon, Devin Townsend, Devourment, Diablo Swing Orchestra, Fear Factory, Gaza, Gojira, Gorgoroth, Graveworm, Hypocrisy, Ihsahn, Jesu, Kylesa, Lock Up, Madder Mortem, Meshuggah, Mnemic, My Dying Bride, Napalm Death, Proghma-C, Sepultura, Sigh, The Black Dahlia Murder, Voivod, Watain.

Hmm, haha, misschien een beetje veel. Ach ja, in ieder geval Converge en Gojira en ik ben blij

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-08-2010 21:09 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Sadist ga je ook wel vet vinden sowieso, gaaf man, dat alles

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 21:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Check, dank voor tip

En wordt sowieso gaaf, ja Vet zin!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-08-2010 21:12]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-08-2010 21:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Mocht je willen meezingen; Tribe is hun stijlmatige classic imo (1e wa'k ooit van ze zag > http://www.youtube.com/watch?v=Xq35e2fey38 ). En de 1-na-laatste plaat (s/t) ook, hopelijk veel van die 2 hehe. Laatste plaat is wat catchier, imo tikkie achteruitgang, erg relatief gezien. Achja Hmz graag bij willen zijn, maarja.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-08-2010 21:21]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 21:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2010 21:17 schreef FRNK het volgende:
Mocht je willen meezingen; Tribe is hun stijlmatige classic imo (1e wa'k ooit van ze zag > http://www.youtube.com/watch?v=Xq35e2fey38 ). En de 1-na-laatste plaat (s/t) ook, hopelijk veel van die 2 hehe. Laatste plaat is wat catchier, imo tikkie achteruitgang, erg relatief gezien. Achja Hmz graag bij willen zijn, maarja.

Eens even luisteren

Ja, helaas dat je/jullie er niet bent/zijn. Wie weet volgend jaar al dan niet met een band

Als ze elke keer zulke line-ups hebben ben ik erbij

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-08-2010 21:35 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Haha ja nie normaal die line-up Ghegh, zie nu dat je Madder Mortem er ook bij hebt! Da's lang geleden..

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 21:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2010 21:35 schreef FRNK het volgende:
Haha ja nie normaal die line-up Ghegh, zie nu dat je Madder Mortem er ook bij hebt! Da's lang geleden..

MM ken ik zijdelings. Vond het op zich wel vet, maar bleef niet genoeg hangen (of niet actief genoeg geluisterd). Wel de moeite van het optreden kijken waard in ieder geval

Eigenlijk denk ik dat alles behalve Children of Bodom wel wil zien En zelfs dat ga ik vast wel even kijken :')

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-08-2010 21:46 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

CoB heb ik toen het net bekend was snoeihard grijs gedraaid hehe. Kan er in komen dat je dat gaat checken

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 21:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2010 21:46 schreef FRNK het volgende:
CoB heb ik toen het net bekend was snoeihard grijs gedraaid hehe. Kan er in komen dat je dat gaat checken

Ja, precies. Toen ik het net leerde kennen (dat pas in 2002 ofzo, vers van de middelbare school, qua metal een beetje scheef ontwikkeld ) heb ik het ook best veel geluisterd, maar toen begon het me na een tijdje ook wel tegen te staan. Maar ja, zit wel iets gaafs in.

Als ze live niet te gay lopen spelen komt het mogelijk wel goed, hehe.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-08-2010 21:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hmmm, ik heb ze een keer gezien op wacken ofzo en dat kwam toch best gay over, hehehe. Maar goed, misschien vind jij dat tzt wel mee vallen.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 21:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2010 21:51 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hmmm, ik heb ze een keer gezien op wacken ofzo en dat kwam toch best gay over, hehehe. Maar goed, misschien vind jij dat tzt wel mee vallen.

Noem je me gay?!?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com