|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm... hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Hallo daar jolijtige metaalliefhebbers, Ik vroeg me af of er misschien nog iemand een plaatsje in de auto/bus/whatever heeft dat ik nog mee kan rijden, ik woon zelf in regio Leiden maar ik ben welwillend om me ergens in nederland te verplaatsen voor een rit. Alvast bedankt, |
|
Als iemand nog iemand kent met een beetje ruimte in de auto zou dat heel fijn zijn! |
|
BAL-SAGOTH! |
|
BOEM! Dat was te gek Ook nog drie nachten Praag aan vooraf geplakt; ook fucking geweldig GOJIRA Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Geniaal festival.....na afloop nog effe door naar Auschwitz in Polen wat net zo geniaal (al is indrukwekkend een betere omschrijving). Ben nu wel helemaal kapot van een te lange reis. Maar toch volgend jaar weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Donderdag +++++ GOJIRA! Ongelooflijk vet, wat een godenband! ++ Afgrund, Rotten Sound --> de twee grindverrassingen wat betreft dit festival, erg gaaf! + The Black Dahlia Murder, Despised Icon, Sepultura, half slapen en luisteren tijdens Fear Factory +- Children of Bodom maar niet gaan kijken, haha, dat werd echt door iedereen afgeraden (omdat, inderdaad, iedereen vindt dat ze live te gay zijn) - Zonnebril kwijt raken tijdens Gojira. Had ik aan m'n riem gehangen en niet meer aan gedacht toen het eenmaal begon :') Uiteindelijk totaal niet boeiend; toch een tweede bij me en het was de verdere euforie meer dan waard! -- Nog net Ensiferum meemaken omdat we op Gojira aan het wachten waren... --- Gorgoroth --> wat een ellende Gitarist kan de nummers niet spelen :') En de zanger is ook waardeloos. Tering, wat een deceptie. Vrijdag ++++ Converge --> RAAAARGH! +++ Kylesa --> wat een sound twee drummers heavy! ++ Callisto (mooi!), Lock-Up (beuk'n), Ihsahn (machtig goed), Cannibal Corpse (beuk'n), Napalm Death (beuk'n en erg goed geluid), Devin Townsend (erg goed, in het begin wat technische problemen en toen ze echt begonnen brak de hemel open en begon de zondvloed --> dat maakte het eigenlijk ook wel weer gaaf ) - Bal-Sagoth, ondanks dat ze wat feller speelden dan ik dacht -- Catamenia, blergh --- Necrophagist gemist, omdat die schijnbaar verwisseld waren met Mnemic en opeens twee uur eerder speelden. Toen dan bekend werd waren wij al van het terrein af Maar dus wel heel erg op tijd voor Mnemic, WAT VERVOLGENS SUPERKUT WAS ---- Proghma-C gemist; te laat op gang gekomen. Net nog een stukje van afstand gehoord en dat klonk eigenlijk wel erg goed. Zonde! Zaterdag ++++ Meshuggah --> wat een powerhouse +++ Diablo Swing Orchestra --> blijft geweldige muziek en geweldige band; kregen het publiek ook erg goed mee; Jesu, My Dying Bride waren -maar verwachting- ook erg gaaf. Dying Fetus dan weer een stuk vetter dan ik gedacht had! ++ Ragnarok, verrassend gaaf! Heersten Gorgoroth er 80 keer uit, terwijl Ragnarok om 11:00 stond en Gorgoroth om 23:30 :') + Origin (die kunnen wel spelen, geluid was kut en blijft niet echt mijn ding; wel indrukwekkend), Madder Mortem (op het randje + dan, maar op bepaalde momenten toch wel echt super) +- Sadist gemist, zou toch erg wisselende kwaliteit hebben volgens de anderen en even wat uitgebreider ontbijten was ook wel verstandig. - Gravework, saai hoewel ze vooral felle dingen speelden -- Ahab gecancelled Over alles Dikke prima, relaxed en enthousiast publiek, gave mensen, geen 'nare' dingen meegemaakt, terrein was prima, goed bier, goed eten, weer was grotendeels fantastisch (vrijwel alleen shirtloos rondgelopen, heerlijk; oh en slippers / bloten voeten in de pit was ook fijntjes...). VIP-camping was goed, maar wel een beetje raar om tussen hekken te staan. Heeft mogelijk qua veiligheid wel gescheeld, al was de beveiliging niet heel strikt. Dat er zondagochtend geen muntjes voor douchen meer te krijgen waren was wel een beetje jammer... Hopen dat er volgend jaar weer veel moois staat En NU wil ik weer Gojira zien! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-08-2010 20:55] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Alkonost? Die hebben helemaal niet gespeeld Hun hele tour is helaas gecancelled. Maar idd., Ragnarok knalde Gorgoroth er helemaal uit want dat was niks. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik bedoelde inderdaad Ragnarok Naam schoot er even doorheen omdat ik er in het overzichtje ook langs kwam en wist dat er iets mee was. Alkonost heb ik echter verder niet gemist, want dan ken ik toch niet edit; en inderdaad, Gorgoroth was echt bagger. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-08-2010 20:56] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zo te lezen is dit wel een leuk festival. We zijn aan het overwegen om hier volgend jaar ook heen te gaan. Eerst even een paar dagen Dresden/Praag ofzo en dan Brutal Assault. Nog meer Nederlanders die volgend jaar gaan? |
|
Ik ben zeker weer van de partij. Erg leuk, en betaalbaar festival Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Indrukwekkend he? Auchwitz. Ben ik ook geweest. Ik zou ook naar Brutal Assault, helaas ging dat op het laatste moment niet door. Ik heb wat gemist dus? Volgend jaar wil ik zeker heen gaan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wellicht volgend jaar ook maar eens een kijkje gaan nemen |
|
quote:Auschwitz is zeer indrukwekkend ja, ik ga komend jaar terug om daar meer tijd te verbrengen want een halve dag was te weinig. En ja, BA is erg gaaf dus je hebt zeker wat gemist. Ik zie je komend jaar dus daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |