IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hiking, rugzakkers Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zijn er hier nog meer liefhebbers van het met een rugzak door de natuur trekken?


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 16-04-2002 11:14 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

daar wordt je aalleen maar moe van!!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 16-04-2002 11:15 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik vind wandelen in de bergen geweldig, maar echt hiken met rugzak en al doe ik niet want dat is te belastend voor m'n been


MuayThaigerrr!!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 16-04-2002 11:15 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

IIKKKKEEEEE!!!! Vooral wild kamperen heerschttttt


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-04-2002 11:32 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Met de rugzak dor de natuur trekken heerscht vet, mijn favo reismanier wanneer ik in landen als Ierland, Schotland ben. ik heb zo eens met vrienden een paar jaar terug door Schotland getrokken, door de highlands, prachtstreek, met de tent mee, gewoon avontuur op topniveau, dan kampvuurtje, biertje, muziekje.

maar hiking en rugzakken doet me eerder denken aan mijn reis door Ierland, dat was een echte zalige reis, liften, zwaar beladen en enorm veel gezien, met de rugzak naar The Hill of Tara, de buitenste circel binnengetreden, mijn rugzak van mij afgezet, dan te tweede, de binnenste dus, binengetreden zonder rugzak, ik kan je verzekeren dat het een zalig gevoel gaf.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2002 11:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 11:11 schreef Jenje het volgende:
Zijn er hier nog meer liefhebbers van het met een rugzak door de natuur trekken?

ik heb aardig wat, hikes en survivals achter de rug ja soms is afzien ok best lekker, (daar komt het bij hikes vaak op neer) vooral survivals zijn erg tof. en ja ik heb ook zo'n prachtige mega rugzak ooit begonnen met zo'n rekje maar das niks, dus nu heb ik een fatsoenlijke rugzak met n intern frame


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2002 11:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vooral in de winter!
Meestal trek ik dan door de bossen bij ons in de buurt. Wel maar 5 minuten lopen vanaf ons huis, maar het gaat om het idee.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb helaas geen winterspul, maar in de zomer heb ik al een aantal jaren door de ardennen gesjouwd.

Erg tof om je zelf af te matten.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-04-2002 12:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 11:56 schreef Jenje het volgende:
Ik heb helaas geen winterspul, maar in de zomer heb ik al een aantal jaren door de ardennen gesjouwd.

Erg tof om je zelf af te matten.

klopt, soms niet altijd opt moment zelf, maar op een of andere manier, ga ik elke keer weer voor de bijl

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 16-04-2002 12:38]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-04-2002 12:46 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik ga met een Rugzak azie in wat me goed bevalt.
Wel zweten hoor 35 graden en dan zo'n zak op je rug.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-04-2002 12:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik verken de natuur liever met mijn mountainbike..

maar van een stevige wandeling ben ik ook niet vies,


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 12:38 schreef FireFox het volgende:
klopt, soms niet altijd opt moment zelf, maar op een of andere manier, ga ik elke keer weer voor de bijl

erg tof, om terug te kijken af en toe, om te zien hoe hoog je bent en wat je allemaal gelopen hebt.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 15:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Valorian en ik hebben al eeuwen het plan om met de rugzak langs de westkust van Noorwegen te bewandelen/... aangezien mijn conditie zeer benenden het laagste peil is, moeten we eerst maar eens gaan oefenen en weer eens (na 5jaar ) gaan sporten.
Natuurwandelen heerscht.. (oh laat mijn ouders het niet horen)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och, je conditie trekt vanzelf op als je rondloopt daar. Mijn conditie is ook bagger hoor.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 16:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dat zal vast wel, maar ik kan nog geen 10 minuten zonder rugzak rondsjokken voordat ik steken in mijn zij heb en kortademig wordt.
Ook moet ik mijn knie weer even trainen (geen kraakbeen meer erg lastig
)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh, het is erg vervelend als je knieën niet goed zijn.
Maat van mij is vorig jaar na een dag gestopt, die heeft ooit zijn kniebanden laten opereren en dan merkte hij vrij snel daar.

Gewicht van je rugzak drukt nogal hard op je knieën


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 16:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik wil ook altijd zo ongeveer mijn hele huis meenemen omdat ik zogenaamd niets kan missen, dus worden die tassen extra zwaar. ik denk dat we in 2005 er wel aan toe zijn om een flinke wandel tocht te maken in de tijd van het Noorderlicht.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehe, ik heb meestal een zak van iets meer als 20 kg, en dat is een mooi gewicht.

En dan heb ik echt alles bij me.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 16:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb vorigjaar wacken mijn rugtas op de weegschaal gehouden. Alleen het gewicht van kleding was al 21 kg.. Dan komt de tent er nog bij, de sofa komt er nog bij, het bier komt er nog bij ect.. ik kom toch snel op de 40 kg..

Slapen jullie dan ook echt in de Natuur of huren jullie huisjes onderweg? Ik ga denk ik in Noorwegen maar niet in een tentje huizen zo in de wilde natuur..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 16-04-2002 16:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 april 2002 11:39 schreef Slechtheid het volgende:
Vooral in de winter!
Meestal trek ik dan door de bossen bij ons in de buurt. Wel maar 5 minuten lopen vanaf ons huis, maar het gaat om het idee.

LOL! 'op avontuur met Slechtheid'

Rondtrekken is geweldig, maar het hangt wel af van de landen waar je naartoe gaat. Ik heb hele goeie herinneringen aan Engeland en Schotland. Dus dit jaar trek ik weer richting noorden, dit keer Denemarken, Zweden, en hopelijk tot in Noorwegen (als ik dan nog tijd genoeg heb)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-04-2002 16:17 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik zit meestal ook met zo'n 25 a 30 kilo te sjouwen.
Ik slaap meestal in een hutje als ik onderweg ben anders in een goedkoop hotel/pension.
Slapen in de jungle zonder de juiste spullen is namelijk een ramp, je kan niet op de grond slapen enz enz


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 16:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

word je wakker met een dikke slang tussen je benen.. ehh


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-04-2002 16:21 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

slangen is nog het minste, mieren bloedzuigers en andere kleine pesterijen die in de drasige bodem leven zijn erger.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 16:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

juk.. doe mij maar zo'n dikke beer die je wakker kust ipv een dikkebloed zuiger.
Je moet toch ook eerst veel prikjes halen voordat je het tropen in kan?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 16-04-2002 16:23 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Edit: lama

[Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 16-04-2002 16:23]


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-04-2002 16:24 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ja dat klopt je krijgt er heel wat.
ik heb mijn inentings paspoort redelijk volstaan.
voor somige gebieden moet je ook malaria pillen slikken.

stukje van het gebied waar we meestal heengaan


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen