|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook!!!! Het blijft echter bij de natuur van zuid Groningen en noord Drenthe , omdat ik alleen een fiets heb en nog nimmer en echte trektocht heb gepland. Maar dat maakt het genot van de natuur en het buiten zijn en ver kunnen kijken niet minder ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:daarom heb ik ook een stapel sterke mannen bij me . Ik vind het ook erg mooi om in de omgeving van Heerde te wandelen over de heide. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik moet al gauw zo heel ver weg voor de natuur.. kut randstad Gelukkig kan ik in de zomer gewoon lekker in het huisje van mijn ouders, in de middle of nowhere in het zuiden van frankrijk vertoeven "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Volg je dan gewoon routes of, ga je echt het grote wild in (gewoon met een kaart van hier ben ik en daar wil ik zijn, en daar gaan we)? |
|
quote: Ik zou precies hetzelfde typen, maar ik ben héél lui... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik hou wel van back-packen ja, ik werk perslot hier: http://www.njhc.org/domburg |
|
Heb ik vorige zomer nog gedaan in Wales. Dat roelt dus echt wel he, met zo'n rugzak door natuurgebieden trekken. Wij hebben niet gecampeerd ofzo, maar zijn van jeugd herberg naar jeugdherberg gegaan. Das dus echt wel beter Deus et Nocta no faciunt fustra |
|
Mij lijkt het ook erg leuk.. maar met die schoenen van mij.. word ik al moe als ik naar de auto loop () Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Formule 1 in België kun je ook wel hiking noemen. Om van de ene kant van het circuit naar de andere kant te komen moet je ook een flinke afstand overbruggen. Ik vind het altijd heerlijk om te doen. the only pleasure is pain |
|
Enkele jaren geleden nr Ecuador geweest op m'n eentje en met de rugzak... Gewoon op wilde weg.. Héél leuke vakantie, maar achteraf bekeken toch 'n hoop gemist.. Nog's rondtrekken lijkt me wel iets... Momenteel wel zo goed als geen geld, dus mensen die interesse hebben om met 'n paar gezellige rugzakkers rond te trekken, waarom 'ns niet iets samen doen ? Ergens in augustus... |
|
Ecuador klinkt goed. mijn volgende trip gaat langs Indonesie, China en de Filippijnen heb er nu al zin in. |
|
Ik ga wel eens door de Ardenne in combinatie met klimmen, kanoën en mountainbiken |
|
quote: heeey, ik wil waarschijnlijk naar ecuador komende zomervakantie, ben nu alleen heel erg benieuwd naar verhalen van mensen die er geweest zijn. Vooral naar de cultuur. Dus, als er mensen zijn? Verhalen lijken me heel cool ! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik ben vorig jaar met een vriendin in het geweldige Duitsland wezen hiken. Was wel leuk, maar rondtrekken met een rugzak op je rug in de brandende zon is niet echt fijn... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: nee, die grote rugzakken sluiten precies op je rug aan, waardoor je dus ook super gaat zweten op je rug Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: IKKE IKKE IKKE! hoewel ik et al een tijdje niet gedaan heb [img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img] |
|
Afgelopen zomer nog een stuk van de GR5 gelopen in België |
|
Hey, die kruist zo nu en dan met GR27, die ik een paar jaar terug heb gelopen. Mooi gebied daar |
|
Zeker mooi gebied! Ga er volgend jaar weer verder lopen waar ik gebleven was |
|
Ik heb er de laatste jaren geen tijd/geld voor gehad, maar wil eigenlijk toch nog wel weer een keer daarheen. Echt mooi gebied,vriendelijke mensen, rust ... |
|
Ik heb er veel wild gekampeerd! Kan daar wel als je een goed plekje opzoekt! Rust inderdaad! Rust!! Heerlijk gewoon |
|
Wij liepen met een groep van 4 van camping naar camping, die dingen kosten echt niks daar, voor 5 piek stond je daar, en 's ochtends warme bakker woohoo! Veel relaxte momenten meegemaakt, wildvreemden die je hulp aan bieden (ik had slechte schoenen, resulteerde in 15 blaren, en een nederlandse man op één van de campings heeft toen mijn voeten verbonden) 's Avonds een relaxt belgisch kroegje op zoeken en de streekbieren uitproberen. Beetje ronddolen ovedag met rugzakl op, niet altijd de precieze route volgen, zo leer je de echte Ardennen kenne, was echt super |
|
Was samen met mijn vriendin, maar ik he stuk waar wij liepen waren erg weinig campings, dus soms wild moeten kamperen! Inderdaad veel behulpzame mensen daar, aantal keer wat liftjes gekregen om eem lang saai stuk te overbruggen. Maar soms is het wel behoorlijk intensief, dus of ik het elk jaar zou doen weet ik niet |
|
Intensief is cool! Als je alleen maar omhoog blijft gaan en dan op een geven moment toch die top bereikt, heerschend! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |