IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hiking, rugzakkers Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 16:11 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb vorigjaar wacken mijn rugtas op de weegschaal gehouden. Alleen het gewicht van kleding was al 21 kg.. Dan komt de tent er nog bij, de sofa komt er nog bij, het bier komt er nog bij ect.. ik kom toch snel op de 40 kg..

Slapen jullie dan ook echt in de Natuur of huren jullie huisjes onderweg? Ik ga denk ik in Noorwegen maar niet in een tentje huizen zo in de wilde natuur..


40 kg op een vrouwenrug is beetje erg veel voor je!!
Wij lopen meestal van camping naar camping, die zijn in de ardennen namelijk spotgoedkoop. wildcamperen is daar verboden.
En campings hebben altijd een bar!(bijna altijd)


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 16-04-2002 17:43 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 12:48 schreef Phaestus het volgende:
Ik verken de natuur liever met mijn mountainbike..

maar van een stevige wandeling ben ik ook niet vies,


Ik ook!!!!

Het blijft echter bij de natuur van zuid Groningen en noord Drenthe , omdat ik alleen een fiets heb en nog nimmer en echte trektocht heb gepland. Maar dat maakt het genot van de natuur en het buiten zijn en ver kunnen kijken niet minder



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 17:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 16:29 schreef Jenje het volgende:
40 kg op een vrouwenrug is beetje erg veel voor je!!
)
daarom heb ik ook een stapel sterke mannen bij me .
Ik vind het ook erg mooi om in de omgeving van Heerde te wandelen over de heide.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-04-2002 17:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ik moet al gauw zo heel ver weg voor de natuur.. kut randstad

Gelukkig kan ik in de zomer gewoon lekker in het huisje van mijn ouders, in de middle of nowhere in het zuiden van frankrijk vertoeven


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-04-2002 18:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 11:32 schreef beli mawr het volgende:
Met de rugzak dor de natuur trekken heerscht vet, mijn favo reismanier wanneer ik in landen als Ierland, Schotland ben. ik heb zo eens met vrienden een paar jaar terug door Schotland getrokken, door de highlands, prachtstreek, met de tent mee, gewoon avontuur op topniveau, dan kampvuurtje, biertje, muziekje.

maar hiking en rugzakken doet me eerder denken aan mijn reis door Ierland, dat was een echte zalige reis, liften, zwaar beladen en enorm veel gezien, met de rugzak naar The Hill of Tara, de buitenste circel binnengetreden, mijn rugzak van mij afgezet, dan te tweede, de binnenste dus, binengetreden zonder rugzak, ik kan je verzekeren dat het een zalig gevoel gaf.


Volg je dan gewoon routes of, ga je echt het grote wild in (gewoon met een kaart van hier ben ik en daar wil ik zijn, en daar gaan we)?


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 16-04-2002 18:11 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 16 april 2002 11:15 schreef Angela Mortis het volgende:
Ik vind wandelen in de bergen geweldig, maar echt hiken met rugzak en al doe ik niet want dat is te belastend voor m'n been

Ik zou precies hetzelfde typen, maar ik ben héél lui...


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-04-2002 2:20 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ik hou wel van back-packen ja, ik werk perslot hier: http://www.njhc.org/domburg


Abaddon
Owner of the deep
Usericon van Abaddon
Posted 17-04-2002 9:55 by Abaddon Wijzig reactieProfiel van AbaddonQuote dit bericht

Heb ik vorige zomer nog gedaan in Wales. Dat roelt dus echt wel he, met zo'n rugzak door natuurgebieden trekken. Wij hebben niet gecampeerd ofzo, maar zijn van jeugd herberg naar jeugdherberg gegaan. Das dus echt wel beter


Deus et Nocta no faciunt fustra


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 17-04-2002 19:14 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Mij lijkt het ook erg leuk.. maar met die schoenen van mij.. word ik al moe als ik naar de auto loop

()


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 17-04-2002 19:16 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Formule 1 in België kun je ook wel hiking noemen. Om van de ene kant van het circuit naar de andere kant te komen moet je ook een flinke afstand overbruggen. Ik vind het altijd heerlijk om te doen.


the only pleasure is pain


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 18-04-2002 8:56 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Enkele jaren geleden nr Ecuador geweest op m'n eentje en met de rugzak... Gewoon op wilde weg..
Héél leuke vakantie, maar achteraf bekeken toch 'n hoop gemist..
Nog's rondtrekken lijkt me wel iets...
Momenteel wel zo goed als geen geld, dus mensen die interesse hebben om met 'n paar gezellige rugzakkers rond te trekken, waarom 'ns niet iets samen doen ?
Ergens in augustus...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-04-2002 9:16 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ecuador klinkt goed.

mijn volgende trip gaat langs Indonesie, China en de Filippijnen heb er nu al zin in.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-04-2002 11:36 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ga wel eens door de Ardenne in combinatie met klimmen, kanoën en mountainbiken


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 11-12-2002 19:06 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2002 8:56 schreef zjosuah het volgende:
Enkele jaren geleden nr Ecuador geweest op m'n eentje en met de rugzak...


heeey, ik wil waarschijnlijk naar ecuador komende zomervakantie, ben nu alleen heel erg benieuwd naar verhalen van mensen die er geweest zijn.
Vooral naar de cultuur.
Dus, als er mensen zijn? Verhalen lijken me heel cool !


zo, dat was mijn beurt dan weer


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 12-12-2002 10:56 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik ben vorig jaar met een vriendin in het geweldige Duitsland wezen hiken. Was wel leuk, maar rondtrekken met een rugzak op je rug in de brandende zon is niet echt fijn...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-12-2002 11:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 10:56 schreef Arachnia het volgende:
Ik ben vorig jaar met een vriendin in het geweldige Duitsland wezen hiken. Was wel leuk, maar rondtrekken met een rugzak op je rug in de brandende zon is niet echt fijn...

nee, die grote rugzakken sluiten precies op je rug aan, waardoor je dus ook super gaat zweten op je rug


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


cookie
Usericon van cookie
Posted 12-12-2002 11:40 by cookie Wijzig reactieProfiel van cookieQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 11:11 schreef Jenje het volgende:
Zijn er hier nog meer liefhebbers van het met een rugzak door de natuur trekken?



IKKE IKKE IKKE!

hoewel ik et al een tijdje niet gedaan heb


[img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 11:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Afgelopen zomer nog een stuk van de GR5 gelopen in België


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2002 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey, die kruist zo nu en dan met GR27, die ik een paar jaar terug heb gelopen.

Mooi gebied daar


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 12:10 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zeker mooi gebied! Ga er volgend jaar weer verder lopen waar ik gebleven was


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2002 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb er de laatste jaren geen tijd/geld voor gehad, maar wil eigenlijk toch nog wel weer een keer daarheen. Echt mooi gebied,vriendelijke mensen, rust ...


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 12:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb er veel wild gekampeerd! Kan daar wel als je een goed plekje opzoekt! Rust inderdaad! Rust!! Heerlijk gewoon


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2002 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij liepen met een groep van 4 van camping naar camping, die dingen kosten echt niks daar, voor 5 piek stond je daar, en 's ochtends warme bakker woohoo!

Veel relaxte momenten meegemaakt, wildvreemden die je hulp aan bieden (ik had slechte schoenen, resulteerde in 15 blaren, en een nederlandse man op één van de campings heeft toen mijn voeten verbonden)
's Avonds een relaxt belgisch kroegje op zoeken en de streekbieren uitproberen.

Beetje ronddolen ovedag met rugzakl op, niet altijd de precieze route volgen, zo leer je de echte Ardennen kenne, was echt super


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 12:37 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Was samen met mijn vriendin, maar ik he stuk waar wij liepen waren erg weinig campings, dus soms wild moeten kamperen! Inderdaad veel behulpzame mensen daar, aantal keer wat liftjes gekregen om eem lang saai stuk te overbruggen. Maar soms is het wel behoorlijk intensief, dus of ik het elk jaar zou doen weet ik niet


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2002 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Intensief is cool!

Als je alleen maar omhoog blijft gaan en dan op een geven moment toch die top bereikt, heerschend!



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen