IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hiking, rugzakkers Vorige pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 12:40 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Das wel cool inderdaad, maar als je een hele dag gelopen heb met 30 graden en zonnetje op je bolletje, en je moet zo tegen het eind van de dag wééér zo'n klimmetje........ pfffff


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2002 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehe ik ken het, we zijn zelfs een keer te ver gegaan (overigens wij hadden geen van allen conditie). Dikke vette zon, we wilden even snel Luxemburg in (tabak halen) maar hadden geen kaart, dus maar over de weg lopen) en natuurlijk op de terugweg kats de weg kwijt .. dikke 30km in de brandende zon gelopen ..
Konden ook nog eens geen camping vinden, waren we er eindelijk, viel één van ons flauw ...
Om tien uur allemaal naar bed en we hadden het ijs en ijs koud (terijwl het nog een graad of 16, 17 was buiten ...


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 12:44 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Maar achteraf heb je er altijd gave verhalen over!

Ook een keer met 10 vrienden in luxemburg begonnen, en dan elke dag proberen in een andere afgesproken grote stad te komen! En zo twee weken lang richting rotterdam. En wie er elke dag het eerste was kreeg heel de avond betaald voor z'n bier. Met tweetallen lopen/liften, een soort wedstrijdje, was echt zwaar gaaf!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 12-12-2002 12:45]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2002 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Liften doen we niet aan, dan kunnen we net zo goed onze auto's meenemen.
Het gaat puur om het wandelen in de natuur .. beetje ploeteren met je zelf tegen heuvels op, heerlijk


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 12:51 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Bij ons was het gewoon echt een wedstrijd! Das echt lachu! Je moet ook niet voor de natuur gaan als je met 10 vrienden onder elkaar ben, geen vogel te bekennen in een omtrek van 5 km bij ons vandaan! Whahaha, ach zijn gewoon kicke ervaringen, en zoals ik al zei van die bikkelmomenten baal je op het moment, maar als je een paar uurtjes met een koud biertje in je knuisje zit heb je echt wel een voldaan gevoel!


frostdemon
Usericon van frostdemon
Posted 01-01-2003 19:16 by frostdemon Wijzig reactieProfiel van frostdemonQuote dit bericht

das inderdaad gaaf
mn droom is om eens door noorwegen rond te trekken want je mag daar neer chrashen met je tent waar je wilt
en het lijkt me gewoon mooi


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 01-01-2003 19:17 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2003 19:16 schreef frostdemon het volgende:
das inderdaad gaaf
mn droom is om eens door noorwegen rond te trekken want je mag daar neer chrashen met je tent waar je wilt
en het lijkt me gewoon mooi
Zeker wel. Ik wil het nog een keer op de motor doen. Maar dit jaar ga ik naar Ierland.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-01-2003 18:02 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik wil een paar maanden (2 ofzo) gaan liften richting scandinavie. Eenmaal daar tevoet verder en kamperen in de bossen enzo. Mijn vraag is dus: hoeveel geld is daar ongeveer voor nodig? Voor het eten enzo dan. Vervoer en musea etc hoeft niet, gewoon puur de kosten om te overleven..


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 06-01-2003 18:05 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Lijkt me wel leuk maar ik heb echt een schurft hekel aan insecten


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 06-01-2003 18:33 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 6 januari 2003 18:02 schreef Morgil het volgende:
ik wil een paar maanden (2 ofzo) gaan liften richting scandinavie. Eenmaal daar tevoet verder en kamperen in de bossen enzo. Mijn vraag is dus: hoeveel geld is daar ongeveer voor nodig? Voor het eten enzo dan. Vervoer en musea etc hoeft niet, gewoon puur de kosten om te overleven..
ik denk niet dat je echt veel geld nodig hebt, eten kun je altijd gratis krijgen. Ik ken een koppel die te voet van belgië naar rome is gegaan. Gewoon met een rugzak verse kleren. Hebben altijd gratis eten en slaping gekregen. Geld wilden ze immers niet aannemen



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-01-2003 18:45 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 18:33 schreef the wounded immortal het volgende:
ik denk niet dat je echt veel geld nodig hebt, eten kun je altijd gratis krijgen. Ik ken een koppel die te voet van belgië naar rome is gegaan. Gewoon met een rugzak verse kleren. Hebben altijd gratis eten en slaping gekregen. Geld wilden ze immers niet aannemen


en hoe deden ze dat dan? gewoon aanbellen en vragen: mogen we hier slapen?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-01-2003 18:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 18:02 schreef Morgil het volgende:
ik wil een paar maanden (2 ofzo) gaan liften richting scandinavie. Eenmaal daar tevoet verder en kamperen in de bossen enzo. Mijn vraag is dus: hoeveel geld is daar ongeveer voor nodig? Voor het eten enzo dan. Vervoer en musea etc hoeft niet, gewoon puur de kosten om te overleven..


Ik zou maar serieus uitkijken met dat liften hoor... (ook al omdat je n boot moet nemen, 9 kansen op 10 sta je daar dus aan die boot hé) een eventueel alternatief is taxistop, waar mislyd en ik ons ook eert gingen aan wagen, daar bleken ook al heel wat griezelverhalen de ronde over te doen zodat we besloten hebben toch maar zelf met de auto naar ginder te gaan... Ik vraag me trouwens zelf ook af hoeveel we nodig hebben aan eurobiljetjes...


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 06-01-2003 19:10 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 6 januari 2003 18:45 schreef Morgil het volgende:
en hoe deden ze dat dan? gewoon aanbellen en vragen: mogen we hier slapen?
jup, vooral bij boeren dan, en als het een beetje vriendelijke mensen zijn krijg je nog een ontbijt en een hapje voor onderweg



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-01-2003 19:23 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 19:10 schreef the wounded immortal het volgende:
jup, vooral bij boeren dan, en als het een beetje vriendelijke mensen zijn krijg je nog een ontbijt en een hapje voor onderweg


haha..kunnen die mensen wel engels?:O


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-01-2003 19:26 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 19:23 schreef Morgil het volgende:
haha..kunnen die mensen wel engels?:O


Nee


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-01-2003 19:43 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Deze zomer hiken enzo in Noowegen. We rijden met m'n ouders mee tot Trondheim en daar mogen we kijken wat we gaan doen. Drie weken later pikken ze ons dan weer ergens op.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-01-2003 20:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

never mind


[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 06-01-2003 20:18]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-01-2003 21:15 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Er is eigenlijk geen excuus voor mij om het niet te doen, en als ik de verhalen hier zo hoor ga ik me toch maar eens die activiteit nader onderzoeken

Wel eerst even die oude sport sappen weer op gang krijgen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 09-01-2003 19:06 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Hiken? Echt geweldig. Heb eens een maand lang door frankrijk gelift en gehiket, was leuk totdat ik blaren op mn blaren kreeg...OUCH.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 09-01-2003 19:47 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

liften ja, vet!!!

afgelopen zomer.. europa, 2 weken.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 09-01-2003 19:48 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 9 januari 2003 19:06 schreef Blackjack het volgende:
Hiken? Echt geweldig. Heb eens een maand lang door frankrijk gelift en gehiket, was leuk totdat ik blaren op mn blaren kreeg...OUCH.


dude, jij heet OOK Tim!



[Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 09-01-2003 19:48]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen