|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vette black 'n roll uit Noorwegen. Aanrader www.myspace.com/kvelertak [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 02-06-2010 23:27] |
|
Mja, klinkt wel even vettig, maar ik denk niet dat dit lang leuk blijft. Net iets te catchy, te gemakkelijk. Zit een maandje in je speler om ddarna nooit meer de kast uit te komen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wel een toffe naam. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heb ze live@Eurosonic gezien dit jaar. Die gasten zijn met z'n zessen! Dat vond ik ergens wel een afknapper. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Te hoog songfestival-gehalte |
|
vleugje hardcore, vleugje d-beat, vleugje black... ja dit klinkt wel lekker! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind het goed te doen. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Heb een review copie van die plaat en ik trek het echt meeeeegagoed! Soort (latere) Darkthrone meets The Devil's Blood met wat rock 'n roll riffs. Kan nog wel eens groot gaan worden dit! Op tour in augustus met Converge, Kylesa & Gaza! [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 03-06-2010 2:09] |
|
quote: mmm, zes man hoor je er niet aan af nee.. echte rock 'n roll is met drie. ze zijn overigens niet NL te zien tijdens de tour met Converge helaas. |
|
Vette band. Ga ze over twee maanden zien, ben benieuwd! |
|
Beetje een hardere Turbonegro, maar dan met een schreeuwzanger en zonder geniale leadgitarist. Ik verwachte wat meer black, jammer. Zal het live wel goed doen. |
|
Klinkt gaaf |
|
wordt nu al moe van deze band, aangezien mensen op de een of andere manier dit blijven zien als een mix van Turbonegro en black metal.... en die mix zie ik dus absoluut niet.. Ben groot fan van turbonegro en deze band heeft niet eens het recht om de in schaduw van Turbonegro te staan :p en black metal? no way in hell! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Daar kwam 't broertje van MH laatst mee aanzetten, binnenkort eens luisteren. |
|
Ja het bm gedeelte mogen ze van mij ook mee opbokken. De intro zap ik om die reden verder ook al, maar nrs als offernat en Sjoehyenar vind ik super! De full length luistert wel wat moeilijk weg imo. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Het is in ieder geval simpel genoeg om als BM te worden bestempeld. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Te veel rock. |
|
Supervette plaat! |
|
quote: +1! |
|
Ook maar even gedownload, dit schopt toch wel aardig kont imo! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Huh, drie gitaristen? Je hoort 't niet echt aan de muziek. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Gast, check offernat "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Moet ik een specifiek nr gaan luisteren om het te horen? Ik denk dat m'n punt wel gemaakt is zo . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Wel een leuk live bandje. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zanger van Taake doet ook n nrtje mee, dus black metal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |