|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn allers eerste Alice Cooper T-Shirt Op de voorkant staat hij met z'n gezicht, half schedel/half mens met 2 speer punten uit z'n schedel stekend met een slang er op. Op de achter kant staat met rood bedrukt TRASH. het T-shirt zit vol met scheuren en gaten en is al tot grijs verkleurd. Ik draag hem alleen nog maar als ik ga slapen en het koud is. Dit is niet het T-shirt, maar de bedrukking van het gezicht is wel op het shirt. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 17-04-2002 16:15] Wiegen Meister ! |
|
m'n 's hirt wat ik 't meest gedrage heb is cruelty and the beats na nog een half jaar door m'n (ex)vriendin gedrage te zijn kan die nu echt niet meer, momenteel is t denk ik m'n six feet under shirt met dat baby lijkje op sterk water erop |
|
ik zoek al een tijdje naar twee shirts, een van marduk, met de tankopdruk, en daaronder Infernal Eternal, en het Morbid Angel shirt met op de achterkant de opdruk: Your gOD is Dead. grmbl, nergens te vinden |
|
Hmm, ik draag tegenwoordig steeds minder metalshirts. Maar goed... ik heb er een stuk of 35 (ja, ik ben cool ). Maar goed: - Vroeger droeg ik graag het Cross Purposes tourshirt van Black Sabbath. - Shirt met Treblinka logo. Zit lekker strak (ooooh) en ik ben er zooo true in. Zijn er maar 10 van gemaakt namelijk. - Witte Burzum - Filosofem LS omdat hij mooi is. - Darkthrone - "As Wolfs Among Sheep" LS omdat Soulside Journey WEL cool is GODVERDOMME. |
|
quote: |
|
Mijn verschrikkelijk versleten Dusk and her embrance shirt... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Is die nog ergens te krijgen?? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
--> aerodis Lol, deze morbid angel shirt, your god is dead, verkopen ze opeens in m'n locale metalshop sinds vorige week occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Weet soms iemand waar oude Aeternus shirts te krijgen zijn ? Of ancient.... ? iemand die soms verkoopt ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote:In Bergen in Noorwegen is een winkeltje dat Aeternus tourshirts verkoopt. Daar heb je waarschijnlijk weinig aan... |
|
quote: waah! waar is dat?? |
|
kheb een tourshirt van mercyful fate van don't break the oath uit '85 uut de usa, besteld toen. voorkant is lp hoes, achterkant usa tour. heb hem nog heel af en toe aan, is errug versleten, jammer! Oud Vuil. |
|
Ja, datzelfde heb ik dus met mijn Cross Purposes shirt. Is helemaal GRIJS! |
|
quote: hej die verkochten ze in apeldoorn ook dus die 15 Je moeder. |
|
gorgoroth, die ouwe, dat is pas een strak shirt. zwart wit natuurlijk. dat shirt ruled |
|
Z/W heerst sowieso. Al die regenboogkleuren van tegenwoordig draait mijn maag van om. |
|
mijn favo trui is die van immortal en mijn favo longsleeve is die van bathory en mijn favo shirt (meest gedragen) sepultura. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik verkoop een paar shirts nl: * Marduk LS: Legion (die met het pentagram en de wolf vooraan) * Godkiller TS: logo + "in Satan we trust, do what has to be done"- embleem met achteraan groot omgekeerd kruis mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur een mailtje Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Da's absoluut mn Atrophy shirt, tour Violent By Nature Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Rhapsody - Dawn of Victory Shirt van Hypocrisy die ik laatst heb besteld lijkt me ook cool, groene opdruk met alien-achtig geval erop. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik heb een oud shirt (allover) van slayer met afgeknpte mouwen das mijn favoriet |
|
Aerodis, 't is in belgie voor die Morbid Angel shirt, en 'k denk dat ie tegen nu al verkocht is, ander koop ik hem snel occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
argg waarom is het nou nergens in de buurt. kalote. |
|
Tenzij je een cool shirt hebt om te ruilen en ik het voor je koop en verstuur.... ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |