|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb um Immortal, sons of the northern darkness! nooit gedragen! |
|
Lol, die shirt heb ik ook in mijn bezit occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: "Rape the children of Abel" stond er op jah. Was van The Cainian Chronicle. |
|
damn |
|
heeft er iemand afbeeldingen van die shirt ? (van ancient) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
|
|
cool shirt hierboven !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Volgens mij was de voorkant hetzelfde als van deze: |
|
Kan zijn ... zou die shirt nog te krijgen zijn ? of die van Svartalvheim .. ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Er stond OUT OF STOCK bij op ancientband.com ... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 17-04-2002 18:58] |
|
mijn iced earth horror show longsleeve |
|
Deze vind ik ook mooi: Verder heb ik ook liever de zwart/witte, duidelijke shirts. Ik hou niet zo van tierelantijntjes. |
|
deze heb ik en vind ik het mooist Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
hmz, me mooiste shirt... LS: cannibal corpse - tomb of the mutilated (krijg je geheid veel mensen mee op de kast ) TS: mortician tourshirt, ook erg zwart wit Je moeder. |
|
quote: geen id, shirt van 7 jaar oud. heb nog nooit iemand anders ermee gezien. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
[quote]Op 17 april 2002 19:09 schreef elessar het volgende: Deze vind ik ook mooi: [quote] Deze heb ik! Trieste gast |
|
Cannibal Corpse - Hammersmashed Face LS Malevolent Creation - In Cold Blood Nuclear Assault - Hang The Pope (wie biedt meer...?) En m'n aller aller favorietste: LS Asphyx - Last One On Earth. Redenen: Van Eric Daniels himself gekocht voor een geeltje, hij's al bijna 10 jaar oud maar ziet eruit als nieuw, het is absoluut mijn "scoor-shirt", en het ding zit nog perfect ook. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-04-2002 20:07] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Eric of dat shirt? |
|
Ik heb (vind ik zelf dan) het mooiste Iron Maiden t-shirt ter wereld, en nu wil ik dat met jullie delen, maar ik kan geen foto's posten, dus wie wil er zo vriendelijk zijn om de foto van mijn t-shirt te posten... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
De longsleeve. en nee die gest ben ik niet |
|
Het enige Burzum shirt dat ronduit belachelijk is ja. |
|
http://www.satanlovesyou.com/bands/images/bg138039.jpg is een tof shirt, en ja 't is van Cradle still, donkere kleuren, mooie tekeningen occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik wil nog altijd heel graag die originele "in the nightside eclipse" van emperor... dus voorop de cover achterop : "In the nightside eclipse" Ook zoek ik desaster tyrants of the netherworlds in het ROOD (met zwarte opdruk) dies ook maar tot 50 gelimiteerd... Oja aerodis: "Ik heb een MA shirt met afgeknipte mouwen" LOL Je hebt je mouwen afgeknipt ? Dan is het dus niet een shirt mét *mierenneukmodeuit* Ik, Wil Schuurman |
|
mijn favo t-shirt is toch van pantera ,met die slang heel groot voorop favo longsleeve- cannibal corspe-live cannibalism favo trui-ik denk m'n hooded sweater van motörhead No meat is sweater |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |