|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het shirt gekocht op een metalmerkte bij Nargaroth in belgie. Ergens bij een mail order in engeland hadden ze hem ook. Als ik vanavond thuis en kijk ik wel ff voor je |
|
Favo shirt, eh.... Nile shirt... Enne.... Opeth trui zit heerlijk |
|
favoriete metalshirt Slayer 99 Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
oh ja, en die van slayer- slaytanic wehrmacht ofzo |
|
quote: Dat is die met alleen groenzige opdruk of niet? Dat vind ik namelijk ook een erg mooie. WT staat nou niet bekend vanwege hun mooie shirts .. |
|
Mijn Favo T-shirt is die van Borknagar (Empiricism) En omdat het gewoon een vette band is!!!!! |
|
M'n gloednieuw Axamenta shirt... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
M'n nieuw Morbid Angel shirt, gateways to annihilation allover !!! veel donkerder dan ik had verwacht occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: klopt ja kheb em ook gehaald laatst, mooi shirt, mooie opdruK! |
|
Mijn favoriete shirtis toch wel de Immolation "girlie"(verschrikkelije term voor een t-shirt waarbij ik me niet af vraag of er ook tentstokken bij geleverd worde) met alleen het logo in zwart/ wit ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Iemand toevallig een idee waar ik het Stormrider shirt van Iced Earth kan kopen, buiten Amerika, en het liefst nog bij iets nederlands??? O ja, voor de rest vind ik dat emperor wel een aantal coole shirts heeft, Iced Earth natuurlijk en Katatonia heeft ook een paar heersende shirts. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Yeah , die wil ik ook nog hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik had een vet shirt van Emperor besteld, met alleen 't logo op de rug... Is niet leverbaar, en nooit geweest... waarom zette die hufters em dan in de lijst |
|
quote: die wil ik ook nog, helaas is de enige plek waar ik m gezien heb bij een amerikaanse mailorder. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Omdat veel mailorders hun lijst nooit bijwerken. Belachelijk, ik weet het... |
|
Ik zoek ook nog een shirt van de geweldige band MESHUGGAH, weet iemand waar dat te krijgen is? Winkel/ mailorder/...????? HELP THIS BOY WITH HIS NEED TO WEAR METALSHIRTS TO BE A REAL METALDUDE |
|
de mijne : immortal - pure holocaust shining - livets andhallplats Judas Iscariot - heaven in flames( nieuwe versie) als er iemand toevallig in het bezit is van de heaven in flames ts/ls oude versie EN hem wil verkopen mail me dan even... MassMörd |
|
ik wil wel dat transylvanian hunger LS van darkthrone maar dies nie zo moeilijk te krijge toch? Je moeder. |
|
Nee, bijvoorbeeld bij Displeased . Die A Blaze in the northern sky ga ik binnenkort maar aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 18-04-2002 22:32] |
|
NOOOOOO!!!!! Maareh, ligt er aan welke Transilvanian Hunger je wil. Je hebt 2 versies, de true-e en de untrue-e. De true heeft op de achterkant "Darkthrone is for all the evil in man". En de untrue-e heeft dat plaatje uit de hoes "Ferdasyn". En die laatste hebben ze dus bij Displeased. |
|
Mijn longsleeve van de nieuwe cd van nevermore. I see the world in dead I am betrayed |
|
quote: Een metal shirt moet METAL uitstralen. Het moet iets bots hebben, en iets krachtigs (geen zelfmedelijdend geneuzel). En verder moet het natuurlijk, in de context van de band, ergens op slaan. En eigenlijk vind ik ook dat het een bepaald artistiek concept moet uitstralen. (tja dat zijn nogal wat eisen) Dat komt er dus op neer dat ik een shirt van bandnaam met 'het een of andere ruige plaatje' vrij waardeloos vindt. Voorbeelden zijn legio... ik zag hier bv. dat 'Destroyer of Worlds' shirt, Nile shirts zijn ook zo lelijk, ik zou er nooit in lopen. Shirts waarbij ik het goed vind uitgedrukt zijn meestal black metal shirts (death metal komt - helaas - vaak niet verder dan wat kitscherige plaatjes). Darkthrone shirts (ik wil er eigenlijk eentje met NORSK ARISK BLACK METAL op de achterkant), dat AntaeuS shirt wil ik ontzettend graag (voorkant: scheermesje met 'Cut Your Flesh and Worship Satan', achterkant: I HOPE YOU DIE), bijna alle Burzum shirts... een Blasphemy shirt van 'Fallen Angel of Doom' wil ik ook (geen poespas idd)... metal shirts heerschen, vooral als je een metalhead tegenkomt dan gaat de blik onmiddellijk als eerste naar het T-shirt dat gedragen wordt . |
|
quote: Idd :D. En af en toe breek je dan je hoofd erover welke band DAT nou weer is... Ik stond eens in de rij voor de kassa, een jongen met WT shirt was echt heel duidelijk bezig te ontcijferen wat er op mijn shirt stond (Diabolical Masquerade). Ok, dat logo is nogal inelkaar gedrukt , maar zo duidelijk heb ik nog nooit iemand zien kijken naar mijn shirts. Weet nu hoe vrouwen zich af en toe voelen . Dergelijke shirts zijn ook mooi voor identificatie (als je een bepaalde voorkeur hebt in omgang met mensen). "Kunnen jullie zelf ff tweetallen vormen om aan dit project te gaan werken?" "Hey, een dissection shirt. ok, wij zijn een tweetal". Wordt ook van beide kanten meteen begrepen altijd . |
|
My Dying Bride - The Ligt at the End of the World tour 2000 shirt ! hijs alleen grijs in plaats van zwart ... kutwasmachines! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |