|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gefeliciteerd. Het verhaal komt me bekend voor. Mijn eerste auto was rijp voor de schroothoop. Ik had een oude matblauwe Opel Kadett. Dat kreng wou 's ochtends niet starten, en als ik een kruispunt naderde sloeg de motor altijd af. Ik heb er dan ook niet lang in gereden. Binnen 3 maanden had ik hem alweer verkocht voor het schamele bedrag van fl. 350,-. the only pleasure is pain |
|
gefeliciteerd... mijn eerste auto.. ik heb geen id wat dat gaat worden. |
|
Gefelictieerd Valorian (=melk,hehehe) Bazzio Attacks!!! |
|
Gefeliciteerd onee, dat mag niet meer... Ik kan niet wachten tot ik 18 ben, ik wil ook! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote:Met onderin een laagje sinaasappelsap (milk en fruit noemen ze dat) |
|
Gefeliciteerd ik heb nog een camaro in de aanbieding das een erg leuke beginners auto. |
|
HEEEEEEJ gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd Veel plezier met je rose papier <-- Lood vrij Wiegen Meister ! |
|
CONGRATIULATIONS!!!!!!!!! Dus jij bent voortaan de BOB? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
tja.. of ik hier nou zo blij mee moet zijn . Maar schat nog een keer gefeliciteerd dan maar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hee dude, ik wist niet eens dat je glijles had. Maar gefeliciflapstaart dan maar he! Maar je realiseert je toch wel... wat het betekend om BOB te zijn? |
|
gefeliciteerd hoor.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
wat nu BOB ik moet eerst nog zien of er iemand met dit chaos persoon in 1 auto durft. Ik in iedergeval nog niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wel. Lijkt me wel leuk eigenlijk. Mag hij zaterdag rijden! Oh, hmm, is niet mijn auto... |
|
hey man gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!! (twee mag toch ? ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ha! Gefeliciteerd Valorian! En als je Bob wilt zijn mag je best een keer in mijn auto rijden No regrets and no remorse... |
|
Gefeliciteerd! btw, zo'n "beginnersrijbewijs", wat houdt dat precies in? Moet je over een tijdje opnieuw rijexamen doen of zo voor een "gevorderenrijbewijs" of zo? (vraagt iemand die het oude rijbewijs had kunnen halen maar helaas tot op dit moment geen ruk zin heeft (gehad) om rijlessen te nemen). [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 17-04-2002 21:59] |
|
Gefeliciteerd!! Love is a curse |
|
gefeliciteerd en dat je maar veel opa´s van de weg mag blazen Let´s bring back the METAL |
|
Gefeliciteerd Valorian (regels zijn er om gebroken te worden ) MuayThaigerrr!! |
|
Idd. Gefeliciteerd. Heads I win, tails you lose |
|
Gefeli! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Gef! |
|
laten we vooral niet afgezaagd doen: Gefeliciteerd Valorian! |
|
het wordt een beetje afgezaagd....maarre, gefeliciteerd hoor Valorian! dat je maar veel mag achter het stuur I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: MINDREAD! I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |