IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Weer een psychochaoot met een rose papiertje (valorian heeft rijbewijs!) Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-04-2002 20:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Eindelijk..

Mijn rijbewijs is binnen, in een keer geslaagd..

Helaas ben ik net te laat voor een traditioneel rijbewijs, ik heb nou een zogenaamd 'beginnersrijbewijs' .. anyway.. er is wat uiterlijk geen verschil, hij is gewoon rose

Nu maar eens kijken hoeveel verschil er zit tussen mijn lesauto (lees: gloednieuwe golf met abs, stuurbekrachtiging, etc.) en de Fiat Pinda van mij ma.. (lees: 13 jaar oud koekblik met motor (haalt overigens nog wel de 145 km/uur (zo heeft mijn broertje laatst getest op de snelweg te Duitland (zit ik op de snelweg in NL nog net mooi onder de 30 km te hard waarvoor ik een strafpunt zou scoren )))) (vier toch?)



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 17-04-2002 20:28 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Gefeliciteerd.

Het verhaal komt me bekend voor. Mijn eerste auto was rijp voor de schroothoop. Ik had een oude matblauwe Opel Kadett. Dat kreng wou 's ochtends niet starten, en als ik een kruispunt naderde sloeg de motor altijd af. Ik heb er dan ook niet lang in gereden. Binnen 3 maanden had ik hem alweer verkocht voor het schamele bedrag van fl. 350,-.


the only pleasure is pain


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-04-2002 20:30 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

gefeliciteerd... mijn eerste auto.. ik heb geen id wat dat gaat worden.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-04-2002 20:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Gefelictieerd Valorian (=melk,hehehe)


Bazzio Attacks!!!


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 17-04-2002 20:30 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Gefeliciteerd onee, dat mag niet meer...

Ik kan niet wachten tot ik 18 ben, ik wil ook!


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-04-2002 20:31 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 17 april 2002 20:30 schreef bazzio het volgende:
Gefelictieerd Valorian (=melk,hehehe)
Met onderin een laagje sinaasappelsap (milk en fruit noemen ze dat)



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 17-04-2002 20:32 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Gefeliciteerd

ik heb nog een camaro in de aanbieding das een erg leuke beginners auto.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-04-2002 20:34 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

HEEEEEEJ gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd

Veel plezier met je rose papier

<-- Lood vrij


Wiegen Meister !


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 17-04-2002 20:34 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

CONGRATIULATIONS!!!!!!!!!
Dus jij bent voortaan de BOB?


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-04-2002 20:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

tja.. of ik hier nou zo blij mee moet zijn . Maar schat nog een keer gefeliciteerd dan maar


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-04-2002 20:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hee dude, ik wist niet eens dat je glijles had. Maar gefeliciflapstaart dan maar he!

Maar je realiseert je toch wel... wat het betekend om BOB te zijn?



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 17-04-2002 20:49 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

gefeliciteerd hoor..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-04-2002 20:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wat nu BOB ik moet eerst nog zien of er iemand met dit chaos persoon in 1 auto durft. Ik in iedergeval nog niet.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-04-2002 20:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik wel. Lijkt me wel leuk eigenlijk.

Mag hij zaterdag rijden! Oh, hmm, is niet mijn auto...



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-04-2002 20:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hey man gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!! (twee mag toch ? )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 17-04-2002 21:22 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Ha! Gefeliciteerd Valorian! En als je Bob wilt zijn mag je best een keer in mijn auto rijden


No regrets and no remorse...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-04-2002 21:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Gefeliciteerd!

btw, zo'n "beginnersrijbewijs", wat houdt dat precies in? Moet je over een tijdje opnieuw rijexamen doen of zo voor een "gevorderenrijbewijs" of zo?

(vraagt iemand die het oude rijbewijs had kunnen halen maar helaas tot op dit moment geen ruk zin heeft (gehad) om rijlessen te nemen).

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 17-04-2002 21:59]


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 17-04-2002 21:33 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

Gefeliciteerd!!


Love is a curse


draconian power
Usericon van draconian power
Posted 17-04-2002 21:43 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

gefeliciteerd en dat je maar veel opa´s van de weg mag blazen


Let´s bring back the METAL


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 17-04-2002 21:46 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Gefeliciteerd Valorian (regels zijn er om gebroken te worden )


MuayThaigerrr!!


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 17-04-2002 21:52 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Idd. Gefeliciteerd.


Heads I win, tails you lose


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-04-2002 22:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Gefeli!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-04-2002 22:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Gef!



SQT
Usericon van SQT
Posted 17-04-2002 22:05 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

laten we vooral niet afgezaagd doen: Gefeliciteerd Valorian!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-04-2002 22:05 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

het wordt een beetje afgezaagd....maarre, gefeliciteerd hoor Valorian! dat je maar veel mag achter het stuur


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-04-2002 22:06 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2002 22:05 schreef SQT het volgende:
laten we vooral niet afgezaagd doen: Gefeliciteerd Valorian!


MINDREAD!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen