|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan je doen. Niet omdat het mijn fest is maar vind de line-up van HDF alleen stukken beter |
|
Vanaf nu is het mogelijk om kaarten te reserveren. 15 euro in de voorverkoop 17.50 euro aan de deur Reserveren kan door middel van een email te sturen naar houtendeathfest2010@gmail.com Vergeet niet je volledige naam in te vullen en het aantal tickets dat je wilt hebben. Betalen gaat gewoon op de dag zelf aan de kassa. |
|
quote: Zeker niet slecht,anders was ik niet eerder van plan geweest te gaan,maar ja ben uitgenodigd+chille slaapplek en ik vind de line-up van NRWDF ook gaaf,dus..... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-07-2010 20:35] =) |
|
Beter kom je er achter dat het geen hond kan boeien dat jij naar NRW gaat in plaats van HDF wat je in ieder topic loopt rond te strooien. En dat je dat oh zo jammer vind dat je HDF dan gaat missen. Veel plezier op NRW maar ik snap je reacties zowel hier als op metalfan niet..... Tijdenschema volgt dit weekend evenals de flyer zondagavond. Maar voor de mensen die er benieuwd naar zijn. 14.30 uur gaan we open. 15.00 uur eerste band. 00.00 uur laatste band klaar en om 01.00 uur zijn we dicht. Een veredelde schop om het topic omhoog te gooien noem ik dit maar elk nieuwtje post ik graag voor wie er wat aan heeft. :D |
|
Ik neem aan dat het gewoon weer in Chipolata (heet nu anders, geloof ik) word gehouden? |
|
Ja heet tegenwoordig Enter, maar stug Chipolata blijven noemen ben ik wel voorstander van metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Tja laten we het daar maar niet over hebben. haha. De nieuwe website van Enter is nog niet klaar dus hou vooral de myspace van HDf in de gaten. Gelukkig is het HDF team nog precies hetzelfde dus zorgen we zelf wel voor de informatie. |
|
quote: Oh boehoe.Luier nodig? Maar ja waarom een schop omhoog dan hier? En er zijn wel mensen die het jammer vinden dat ik niet naar HDF gaat. =) |
|
Omdat HDF mijn festival is en ik het nodig vond om weer wat nieuws te geven voor de mensen die dat interessant vinden. Zo klaar!! |
|
quote: En hoe vaak komt het niet voor dat mensen verkondingen in topics over concerten of festivals dat ze naar iets anders gaan? Maar ja Houten DF vind ik een goed gebeuren met een goede line-up. En misschien kom ik alsnog langs!Zo Klaar!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-07-2010 23:54] =) |
|
Het is idd geen geheim naar welke feesten je gaat en wat je daar gaat doen. |
|
quote: Vertel wat jij wel weet en ik niet,behalve dat ik ga feesten.Ah jawel arbeiten@WOA. =) |
|
Doe je het weer daar waar totaal niet van belang. |
|
quote: Juist daarom... =) |
|
Wáárom? Menschen veel plezier op Houten Deathfest. Ik kom niet, ik vind het heel erg jammer, maar ik moet dan slapen in mijn bed, veeeeeel toffer! [ken ook geen enkele band op de bill ] [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 30-07-2010 0:00] |
|
quote: Haha en welke hond wilt dat weten dan? Maar ja door zoveel posts blijft dit topic wel bovenaan en dus onder de aandacht van de lezers. =) |
|
Hehe, tja als het je stijl niet is kan ik dat wel voorstellen. Het word vast weer een leuk fest. [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 30-07-2010 0:02] |
|
|
|
quote: Goeie vraag idd. Dit is het enige metalfestival in de regio Utrecht naar mijn weten dus dat verdient wel wat support. @uniqueleader: kan je mss myspace links van de geboekte bands posten voor wat voorkennis? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Thnx, volgens mij is het idd zo'n beetje het enige fest hier in de omgeving. Voor de mensen die idd benieuwd zijn kan je het beste gewoon even op www.myspace.com/houtendeathfest kijken. Alle bands die spelen staan als enige afgebeeld in de top vrienden. Heb je ze gelijk allemaal bij elkaar. Komende zondag tijdenschema, flyer en de nieuwe myspace lay-out. |
|
quote: Ik heb het zelfs onder de aandacht gebracht bij mensen buiten Nederland. =) |
|
quote: Laat je eens niet zo kennen jonge |
|
Haha tja, zwak momentje van mij Kom je trouwens ook langs? Laatste Despondency gig |
|
quote: Niet meer: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3488159 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |