|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha, kon al niks vinden over het podium. |
|
Het is gewoon in het oude Chipolata. Een jaar geleden is die naam veranderd in "Enter" maar door meerdere fusies is de nieuwe site nog steeds niet af. Er zullen weer bordjes hangen vanaf het station |
|
Ach, ik kom denk weer op de fiets |
|
Ook goed natuurlijk Ik woon er 200 meter vandaan, nadeel daarvan is dat mijn hele huis afgeladen vol ligt met dronken gasten die nacht Anyway, hier het tijdenschema, ik denk laat ik m is op tijd posten 15.00 - 15.30 Fumes of Decay (ned) 15.55 - 16.25 Kastrated (uk) 16.50 - 17.20 Vulvectomy (ita) 17.45 - 18.15 Diluvian (fr) 18.40 - 19.20 Carnal Decay (sui) 19.45 - 20.25 Begging for Incest (ger) 20.50 - 21.30 Kraanium (nor) 21.55 - 22.35 Despondency (ger) 23.00 - 00.00 Malignancy (usa) [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 01-08-2010 22:23] |
|
geen Nederlandse bands? signature |
|
De eerste band die speelt is toch Nederlands of ben ik abuis? |
|
kan wel, ik ken ze niet signature |
|
Alleen de eerste band is Nederlands inderdaad. Er zijn naar mijn idee in Nederland weinig bands die spelen wat ik in gedachten heb voor HDF |
|
En Belgiƫ? Serial Butcher of zo signature |
|
Belgie zit propvol idd, super goede scene daar. Vorige edities had ik ook altijd wel bands uit Belgie, nu een keertje niet alleen. Ik kijk zelf enorm uit naar de eerste Kraanium en Vulvectomy optredens in Nederland. Ook de laatste gig van Despiondency gaat heel speciaal worden. [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 01-08-2010 23:11] |
|
|
|
leuk , dat roze signature |
|
haha hij is echt te fout, maar wel vet juist daarom. zie alleen dat ik de kwaliteit iets te ver naar beneden heb gehaald. Nou je de originele flyer word wel helemaal scherp |
|
wordt weer een ouderwets heerschend feestje Your mother ate my dog! |
|
Despondency erbij, vet! |
|
Ik zeg het nog maar eens. Despondency zal hun laatste set spelen aangezien ze uit elkaar zijn. Kraanium zal gedrumd worden door de drummer van BFI. Die arme jongen moet 2 sets achter elkaar knallen. |
|
quote: |
|
en effe zonder flauwe grappen: knap om uit zoveel verschillende landen bands te krijgen! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 02-08-2010 20:01] |
|
Zo Jezus, ik moest echt even goed kijken hehe |
|
|
|
quote: ik weet t, ik ben gezellig! Your mother ate my dog! |
|
quote: Hej Arnoud, had je qua werk Boudisque nou ingeruild voor een baan bij Unique leader? Of is er een andere reden voor je nicknaamkeuze? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee, die nicknaam keuze is iets van jaren geleden, wel gerelateerd aan het label idd. Nooit de moeite genomen om het te veranderen haha. Ben na Boudisque letterlijk het skateboarden ingerold, ben vertegenwoordiger voor een aantal skateboard merken. Was het winkelwerk helemaal zat en wilde echt wat in het skaten gaan doen wat echt mijn nummer 1 passie is. BTW zal er komende HDF gelijk al een nieuwe datum bekend worden gemaakt met een gedeelte van de line-up. |
|
Ik dacht dat dit de laatste HDF zou zijn? Zoiets had ik vernomen op de wandelgangen. Cool dat het doorgaat hierna iniedergeval. Ik zit dan op Incubate maar zit er sterk aan te denken tussendoor ff wat acts van Houten mee te pakken, iig Malignancy & Despondency! Nog even kijken tegen die tijd |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |