|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
FOOTPRINTS IN THE VOID: Het begin van een traditie van beklemmende, sfeervolle avonden in Utrecht. We breken de grenzen open tussen verschillende stijlen met dezelfde nachtmerrie-achtige kwaliteit. http://japenga.eu/VOID/footprintsintheVOID_flyer_web.jpg De albumtitels van het Franse CELESTE maken veel duidelijk. Met achtereenvolgend Pessimiste(s), Nihiliste(s), Misanthrope(s) en nu Morte(s) Nee(s) wordt de toon keer op keer gezet: Celeste staat voor kapot gaan. Drukkende, meedogenloos doorbeukende sludge doortrokken met de meest onheilspellende intensiteit die de geest van black metal voort kan brengen. www.myspace.com/unhiverdeplus FEHLER Oogstte nationaal en internationaal lovende reviews met hun unieke mix van duistere hardcore en groovende sludge metal. Daarbij gaan torenhoge, loodzware riffs gepaard met melancholische passages en een aggressief stuwende dramatiek. www.myspace.com/wearefehler FUNUS speelt gitzwarte, progressieve black metal. Ze worden daarin geïnspireerd door de filosofie van Albert Camus. De bezwerende muziek van Funus heeft de ambitie je de weg goed kwijt te laten raken en je een blik in de leegte te geven die je niet snel vergeet. www.myspace.com/voidoffunus 21.00, entree 6 E. [Dit bericht is gewijzigd door Terzij de Horde op 10-07-2010 13:55] |
|
Aanwezig! |
|
Wl dit voor geen geld van de wereld missen! |
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! vet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AANWEZIG NATUURLIJK |
|
lol |
|
SIKED!!!! [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 08-07-2010 18:46] |
|
Ook aanwezig |
|
Absoluut ook aanwezig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Goed bezig daar de laatste tijd in DB's jongens! |
|
Mooie affiche. |
|
Nu zeker: poster erbij gezet. |
|
quote: En gisteren kwam ik dus tot de verschrikkelijke ontdekking dat ik dan in Lissabon ben. Ook leuk, maar toch |
|
quote: Sukkel Weet ik dat ik iig geen extra drank thuis hoef in te slaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Up! |
|
Valt er een beetje fatsoenlijk te parkeren daar trouwens? Je moeder. |
|
Jawel hoor. Tenzij het erg druk wordt. Al denk ik dat er veel volk met OV ofwel fiets komt. |
|
Had je nu maar een liefde voor Daihatsu Cuore ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klopt. Or any other brand of disposable garbage. Deze! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-08-2010 15:33] Je moeder. |
|
Hee niets tegen Daihatsu! altijd nog minder problemen als bij een vito. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Restecpa. Maar goed, ik wil hier best bij aanwezig zijn eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-08-2010 15:38] Je moeder. |
|
Celeste lijkt me echt wel vet om te zien maar ik moet zelf de plankjes op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kick! Siked om Celeste te zien! |
|
Is dit iets wat gaat uitverkopen, of kan men best op de bonnefooi komen? |
|
Jammer genoeg al de afspraak om naar Geinbeat te gaan, mocht die vervallen ook zeker aanwezig! |
|
Zin an. Dit word hard. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |